Niet echt verhandeld met flinke winst ofzo. Begon eerst met allemaal randoms en later kwam ik er achter dat chemistry en formation belangrijk is. Totaal een keer of twee zo'n beetje m'n hele team verkocht en ondertussen af en toe coins krijgen via daily gift of een mini package waarvan ik wat spelers kon verkopen.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor een FUT 'newbie' die nog geen wedstrijd gespeeld heeft heb je best een nice teamHeb je ook spelers verhandeld? Of puur spelers gekocht van de coins die je gratis kreeg?
Had een volledig IF eredivisie team met beste spelers die je kon krijgenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Neraice het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk voor team? Ben wel benieuwd
Ik had een volledig IF Nederlands team hiervoorquote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Had een volledig IF eredivisie team met beste spelers die je kon krijgenStaat nu gedeeltelijk op de auction, ga voor een nederlands team
mn Liga Adelante bronze boys spelen best chillquote:Op zondag 22 mei 2011 13:34 schreef Tim86 het volgende:
Lekker een silver of bronze team maken en in die cups mee gaan doen dan, heb je daar geen last van.
i know, zoiets wil ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#if883yOxbaS0X
Maar ik ben nog niet klaar, moeten nog wat spelers bij.
[..]
Ik had een volledig IF Nederlands team hiervoor![]()
Linkje?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mn Liga Adelante bronze boys spelen best chillen 800 coins per wedstrijd
Daarom wil ik ook kuyt ernaastquote:Op zondag 22 mei 2011 14:08 schreef StijnDa het volgende:
IF Van Persie was niet helemaal mijn ding, zijn passing van 85 is superfijn voor een spits, maar hij kan echt matig koppen en dat doe ik toch regelmatig.
Ja dat had ik ook IF Kuyt er naast en die kopt super, maar vaak genoeg geeft Kuyt de voorzet, of iemand anders en dan komt hij toch bij V Persie terecht. Grote kansen maakt hij dan wel maar meer niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook kuyt ernaastvoorzet met v persie en afmaken met kuyt
Ze willen hem zeker kwijt raken, maar wel de maximale prijs krijgen. Met 3 dagen hebben veel mensen hem op de watch list gezet. Ik vind het niet zo erg, ik zie wel of hij afloopt als ik er ben. Liever zo dure spelers halen dan een duurdere BIN.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:38 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die een dure speler voor 150c erop zetten voor 3 dagen. Wth heb je daaraan, zonder BIN. Normale mensen bieden toch pas vanaf de laatste minuut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |