Dat slaat echt helemaal nergens op! Als iemand de Champions League wint met penaltys winnen ze toch ook gewoon!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
Met penalties gewonnen? Dan krijg je ze niet.. heb ik ook eens gehad.
FUT is geweldig!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:55 schreef Stuurver het volgende:
Dat mensen nog FUT spelen.
Het idee is leuk maar er zijn teveel frustrerende dingen.
En ik word er zo ziek van om steeds tegen Chelsea te spelen, als ik zelf Chelsea zou gebruiken dan zou ik 6k punten hebben ipv 5k. Je hebt een stormram nodig om Drogba van de bal te krijgen
Is dat altijd zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
Met penalties gewonnen? Dan krijg je ze niet.. heb ik ook eens gehad.
Ik vind dat niet eens zo ergquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja... heel slecht dat ze dat niet hebben gefixt bij een van de patches
Is geen bug. Als je met pingels wint dan kan de andere ploeg alsnog team of the tournament wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ja... heel slecht dat ze dat niet hebben gefixt bij een van de patches
Mee eens, maar bij mij komt het daar toch bijna nooit op aan gelukkig..of ik verlies nog, of ik winquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef emokid het volgende:
Het is inderdaad een regel dat je Team of the Tournament moet zijn, maar zeg nou zelf.. het slaat werkelijk nergens op.
Anelka, IF Benzema...quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef Rijstbal het volgende:
Fransen hebben echt goeie strikers. Henry, IF Gomiz en Briand.
en dan heb ik IF Saha en Lopez nog niet geprobeerd.
Lopez Frans?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:05 schreef Rijstbal het volgende:
Fransen hebben echt goeie strikers. Henry, IF Gomiz en Briand.
en dan heb ik IF Saha en Lopez nog niet geprobeerd.
Ligue 1 hequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |