Kijk jij kofietijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een heel flauw probleem wat ik gemaild had![]()
En ik heb vanmorgen bij Koffietijd een postcodeloterijfiets gewonnen
ja, die zijn gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef themauster het volgende:
Het zijn ook altijd mensen met een Limburgs of Brabants accent bij de groeten van het asfalt
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
ha.. lachuh
die soort fietsen van de postcodeloterij zie ik over al ..
Nee, ik zweer het, ik heb het nog nooit gezienquote:
Geweldigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik zweer het, ik heb het nog nooit gezien![]()
Ik werk gewoon van 8.30 tot 17.30 hoor.
Maar een vriendinnetje hier op Fok! kijkt altijd en die zit dan telkens het thema te spammen van de Foto van de Dag en me de link te sturen dus ik heb deze week voor de gein 2 keer een foto ingezonden.
Tweede keer was al raak
Chilll zegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, ik zweer het, ik heb het nog nooit gezien![]()
Ik werk gewoon van 8.30 tot 17.30 hoor.
Maar een vriendinnetje hier op Fok! kijkt altijd en die zit dan telkens het thema te spammen van de Foto van de Dag en me de link te sturen dus ik heb deze week voor de gein 2 keer een foto ingezonden.
Tweede keer was al raak
Lol, ik zap er nog wel eens langs 's ochtends als ik vrij ben, maar vanmorgen heb ik de tv niet aangehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja daarom moet ik er ook al de hele tijd zo om lachen.
We zaten echt zo te pmmen van die fiets is in the pocket, maak maar plek in de berging, etc etc.
En ja hoor, een andere vriendin belt me vanmorgen.
Ja we zitten Koffietijd te kijken en we zien ineens jouw naam!
Nou moet ik zeggen dat ik van hun helemaal flabbergasted ben dat zij het wel kijken hoor
s'morgens zet ik ff op 101.tv .. ff kijken naar gielquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Lol, ik zap er nog wel eens langs 's ochtends als ik vrij ben, maar vanmorgen heb ik de tv niet aangehad
Ik ook, heb ik ook nog nooit ontkend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef Allrounder het volgende:
Vind dit toch altijd wel een lekker uurtje.
Get Spanish
Stuur hem in bij Mamma Appelsapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef hole1988 het volgende:
"Bert van Lent heeft nonka nooit vriends"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |