abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42673335
Afgelopen zomer 3 weken in Canada geweest, en als afsluiter hadden we een mooi weekendje Toronto.

Laatste zaterdag van onze vakantie gearriveerd, en meteen onze spullen gedumpt bij een tante van me en de stad ingegaan. De stad weinig gezien, aangezien we mijn oom tegenkwamen in een Ierse pub en hier heel lang blijven hangen.
Beetje over de Esplanade gelopen, en toen het nest in.

Zondag hotel geboekt, en daarna toeristische dingen gedaan, CN Tower, Young Street, Eaton Centre je kent het wel. Geweldige dag gehad.

Leukste vond ik in het begin van mijn vakantie, zaterdag kwamen we aan, en zondag speelde de Jays tegen de Yankees. Me vader had kaarten geregeld dus dat werd smullen geblazen. En ja hoor, de Jays veegde de Yankees van de kaart met 11-5. Super
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:39:01 #102
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_42739138
Een tvp-tje hier.

Ben er nu 2 keer geweest. 7 jaar geleden deden we dagje Toronto + dagje Falls (met de auto vanuit Strathroy, waar familie woont).

Ben nu een halve week terug van weer 2 weken vakantie in Canada. Weer een keer naar Toronto geweest, maar dan anders: met mijn nicht met de auto, gewoon voor een dagje shoppen Eerst zijn we naar Yonge street/Bloor street geweest. Bloor Street is een beetje de P.C.Hooftstraat van Toronto, dus daar bleef het een beetje bij kijken Daar hebben we ook nog ergens heerlijk geluncht en toen zijn we naar Yorkdale Mall gereden, een van de grootste malls van Toronto, pas helemaal vernieuwd. Helemaal geweldig, vooral het Rainforest Cafe (zit ook bij de Falls). Echt een aanrader om te lunchen, dineren of gewoon voor een kopje thee.

Volgend jaar juli ga ik weer naar Canada (weer een bruiloft ) en dan lijkt het me wel leuk om een tripje te maken naar Montreal, het Alconquin Park of New York. Hopelijk zit dat erin!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:43:54 #103
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42739273
Montreal zou ik doen Foes
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:42:18 #104
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_42749330
Wij zijn in Niagara Falls gaan eten bij The Keg, op de 3de verdieping meen ik van een of ander hotel.
Heb je ook een superuitzicht op de Falls, vooral in de avond.

Volgend jaar ben ik absoluut weer daar, en wij zijn nu al aan het kijken of via New York naar Toronto te reizen. Rest word toch voor me geregeld als ik daar ben
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:18:48 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42765546
tvp. gaan er volgend jaar heen...
CN tower lijkt me ziekelijk cool; hoogste ter wereld. Klaar ben je....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42769084
Dat ding is helemaal geweldig.

Je stapt eerst in een lift met glazen ruiten, dus je kunt ook nog zien hoe je in 30 seconden naar boven gaat. Om misselijk van te worden. Eenmaal boven gekomen kom je op een dek uit, waar alles nog dicht is. Ga je daarna met de trap naar onder, kom je op onderste dek uit waar je in de openlucht staan. Wel met hekken ervoor, want anders zou het zelfmoord aantal erg hoog liggen daar Ook leuk is de glasplaat die ze hebben, leuk om eens op te springen
pi_42794481
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:18 schreef matthijst het volgende:
tvp. gaan er volgend jaar heen...
CN tower lijkt me ziekelijk cool; hoogste ter wereld. Klaar ben je....

CN is best hoog ja.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:43:35 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42796960
Meesterlijk!
Wild van torens

In Dusseldorf heb je er ook 1 waar je zo op het glas kunt staan....

Macau 1 waar je buitenom kunt lopen

Maar die CN schijnt het hoogste te zijn, plus hoogste uitkijkplatform te hebben...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 19 mei 2008 @ 17:48:36 #109
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_58765112
Mega-kick...
Ik zie net dat ik in 2005 al van plan was om naar Toronto te gaan, maar het gaat er nu dan toch eindelijk van komen. Ik ben daar vanaf de 24e een dag of 4 (vanaf NY). En ben heel benieuwd naar alle tips.
Zijn er eind Juni nog leuke dingen te doen (evenementen ofzo?). Ik heb al gehoord dat het echt een stad voor foodies is, en dat ben ik helemaal, dus tips op dat gebied zijn ook zeer welkom (als in: restaurants, maar zeker ook markten en delicatessen die ik mee zou kunnen nemen).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:12:07 #110
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_58790543
Leuke stad met mooie omgeving ook :-)
pi_58904093
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 09:43 schreef matthijst het volgende:
Meesterlijk!
Wild van torens

In Dusseldorf heb je er ook 1 waar je zo op het glas kunt staan....

Macau 1 waar je buitenom kunt lopen
[ afbeelding ]

Maar die CN schijnt het hoogste te zijn, plus hoogste uitkijkplatform te hebben...
Helaas was het hoogste platform gesloten toen ik er was. Het waaide nogal erg hard. Ben wel op dat andere platform geweest op 350m hoogte en heb op het glas gestaan/gezeten, maar nadat de foto was gemaakt ben ik er snel vanaf gestapt.
Omgeving Toronto vond ik overigens vrij saai (in de winter).
  maandag 26 mei 2008 @ 10:31:10 #112
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_58914153
Ik heb nogal flinke hoogtevrees...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_58915118
quote:
Op maandag 26 mei 2008 10:31 schreef Hik het volgende:
Ik heb nogal flinke hoogtevrees...
Ik ook, maar als je daar bent moet je echt ie toren in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')