Vertel eens wat over de verschillen dan? Ik vlieg 20 september op Montreal en blijf daar waarschijnlijk tot het volgende voorjaar, als ik werk kan vinden tenminste...quote:Op maandag 20 juni 2005 04:03 schreef Nembrionic het volgende:
Toronto is een blok beton.
Montreal is veeeeeeeeeeeeel leuker![]()
Enorm brede straten met hoge betonnen gebouwen. Eigenlijk net als New York.quote:Op maandag 20 juni 2005 11:07 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Vertel eens wat over de verschillen dan? Ik vlieg 20 september op Montreal en blijf daar waarschijnlijk tot het volgende voorjaar, als ik werk kan vinden tenminste...
Greyhound is mogelijk, maar kost je wel een hele dag (of nacht). Ik meen dat het 80 dollar kost enkel. Vliegen is duurder, daar kom je voor een retourtje 200 a 250 uit. Moet je een beetje geluk mee hebben..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Hik het volgende:
Vraagje: Hoe ver is het van Toronto naar New York en hoe organiseer je dit? Ik bedoel: gaat er een bus? Of is vliegen heel goedkoop?
Vriendin van mij woont in Toronto en het lijkt me leuk een bezoek aan haar te combineren met een bezoek aan NY. Is het dan logisch een open jaw AMS-Toronto-NY-AMS te nemen en tussen Toronto en NY te bussen (of treinen?) of is een retourtje NY slimmer met een vluchtje Toronto-NY erbij?!
Wie o wie?!
Dat wordt sowieso krap, en er rijdt op de route Niagara-NYC maar 1 trein per dag in elke richting. Is een overnachting in Niagara Falls geen optie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef Hik het volgende:
Ok, maar stel dat ik even wil stoppen bij de Falls, kan ik dan 's ochtends vertrekken uit NY, daar stoppen en dan doorreizen? (Of vise versa)
Die vriendin van mij wordt helemaal gék van al die mensen waarmee ze naar de Falls moet, dus die zal het niet zo erg vinden als ik dat alleen doe waarschijnlijk. Zelf hoef ik die dingen niet erg diepgaand te zien, maar even rondkijken lijkt me wel leuk.
Mwa... wat ik er tot nu toe van gezien heb op plaatjes hoeft dat niet zo van mij. Misschien toch maar gewoon vanuit Toronto op en neer dan (met die vriendin).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:55 schreef Harmen1984 het volgende:
Dat wordt sowieso krap, en er rijdt op de route Niagara-NYC maar 1 trein per dag in elke richting. Is een overnachting in Niagara Falls geen optie?
Zoals ik in het Niagara Falls-topic schreef:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Hik het volgende:
[..]
Mwa... wat ik er tot nu toe van gezien heb op plaatjes hoeft dat niet zo van mij. Misschien toch maar gewoon vanuit Toronto op en neer dan (met die vriendin).![]()
Zie je vanuit de trein ook nog iets?
Als je foto's wilt vanuit de trein moet je het even zeggen, dan doe ik dat vanavond even (zit nu op m'n werkquote:Op maandag 1 augustus 2005 22:51 schreef Harmen1984 het volgende:
Met de trein van Niagara Falls naar New York City was voor mij een van de hoogtepunten van mijn vakantie vorig jaar. De zon zien ondergaan achter de heuvels van New York State, en tegen middernacht New York binnenrijden voor het eerst in je leven isen onvergetelijk...
Met de auto vanuit TO is ongeveer een uurtje...dus zeker te doen. Zelfs in een taxiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Hik het volgende:
[..]
Mwa... wat ik er tot nu toe van gezien heb op plaatjes hoeft dat niet zo van mij. Misschien toch maar gewoon vanuit Toronto op en neer dan (met die vriendin).![]()
Zie je vanuit de trein ook nog iets?
Ik ga hetzelfde doen, naar NYC en ga dan een lang weekend naar Toronto. Ik heb ook voor de keuze gestaan wat te doen met het ticket. Continental Airlines is wel makkelijk met het uitzoeken hiervan. Ik heb gekozen voor AMS-NYCquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Hik het volgende:
Vraagje: Hoe ver is het van Toronto naar New York en hoe organiseer je dit? Ik bedoel: gaat er een bus? Of is vliegen heel goedkoop?
Vriendin van mij woont in Toronto en het lijkt me leuk een bezoek aan haar te combineren met een bezoek aan NY. Is het dan logisch een open jaw AMS-Toronto-NY-AMS te nemen en tussen Toronto en NY te bussen (of treinen?) of is een retourtje NY slimmer met een vluchtje Toronto-NY erbij?!
Wie o wie?!
Yeah.....Sam the Recordmanquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:49 schreef Cee het volgende:
Toronto is leuk! Ben er in 2001 geweest. Sam the recordman, daar hadden ze superveel cd's en films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |