die van ons kwam zo woeppa, uit de hooiberg pleuren bij m'n vorige huis [boerderij] dus hij had nooit echt regeltjes geleerd van ons, dus hij beet je als je 'm niet aaide, hij beet je als je te vroeg ophield, én hij beet je als je te lang door ging. Maar gelukkig zag ik het als enige aankomen als hij het zat wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:48 schreef Lon3 het volgende:
Onze kat schooit niet eens. Kan zo de kip op tafel laten staan en weg gaan doet hij helemaal niets mee
smakelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga bami etenIedereen ook alvast eetse
Wat een beestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die van ons kwam zo woeppa, uit de hooiberg pleuren bij m'n vorige huis [boerderij] dus hij had nooit echt regeltjes geleerd van ons, dus hij beet je als je 'm niet aaide, hij beet je als je te vroeg ophield, én hij beet je als je te lang door ging. Maar gelukkig zag ik het als enige aankomen als hij het zat was
Tevens, door z'n pleur-actie komt 'ie ook aan de naam Pleurtje
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die van ons kwam zo woeppa, uit de hooiberg pleuren bij m'n vorige huis [boerderij] dus hij had nooit echt regeltjes geleerd van ons, dus hij beet je als je 'm niet aaide, hij beet je als je te vroeg ophield, én hij beet je als je te lang door ging. Maar gelukkig zag ik het als enige aankomen als hij het zat was
Tevens, door z'n pleur-actie komt 'ie ook aan de naam Pleurtje
En vroegâh, als 'ie een mol of vogel had gevangen, legde 'ie er altijd trots een op m'n bord als we aan het eten waren, met bloederige ingewanden en alquote:
Jummiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En vroegâh, als 'ie een mol of vogel had gevangen, legde 'ie er altijd trots een op m'n bord als we aan het eten waren, met bloederige ingewanden en al
Same herequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Politie rukt massaal voor bondagestelletje
O god, ik las bondagesletje, en ik vatte rukken op als masturberen, dus ik snapte er al helemaal niks van
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
O god, ik las bondagesletje, en ik vatte rukken op als masturberen, dus ik snapte er al helemaal niks van
Die kop klopt inderdaad nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Neeeeeee, hou opquote:Een naakte, vastgebonden vrouw op de bijrijdersstoel van een auto in de buurt van Köln, zorgde voor veel opwinding binnen het plaatselijke politiekorps.
tot laters, en geniet ervanquote:
En als het nou in de kofferbak was, was jij er zeker ook nog bij geweest?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En als het nou in de kofferbak was, was jij er zeker ook nog bij geweest?
Politie rukken en bondage? Wtf?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef DaMart het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ssaal_voor_bond.html.
GF, je mag je klanten wel wat beter in bedwang houden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
quote:
A dirty mind...quote:
quote:
Wel thuis PriemBabe!quote:
Eerder A bad reporter...quote:
climax!quote:
Die reporter was gewoon bezig of zoquote:
Iedereen bukkenquote:
lekker het plafond een nieuw laagje gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die reporter was gewoon bezig of zo
[..]
Iedereen bukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |