Vind je het gek, dan ben je constant jezelf aan het uitlachen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
gaan we clubje maken, wie niet goed is in nederlands ziet altijd rode strepen als hij tekst typed
, nou en gewoon bij neerlegen . als ik iedereen moet uitlachen die fouten maakt , kunnen ze mij ook opnemen
Liever niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
gaan we clubje maken, wie niet goed is in nederlands ziet altijd rode strepen als hij tekst typed
, nou en gewoon bij neerlegen . als ik iedereen moet uitlachen die fouten maakt , kunnen ze mij ook opnemen
een dag niet gelachen is een dag niet geleeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vind je het gek, dan ben je constant jezelf aan het uitlachen.
hebben ze dan ook browser voor mensen zoals ons , het is namelijk lastig , je weet dat die rode streep niet voor niets is , maar je zou bij god niet weten wat het probleem is , om gek van te wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Liever niet.
Niet iedereen ziet rode strepen overigens. Dit hangt af welke browser je gebruikt i.c.m. plugins.
Als je met je andere muisknop op het woord klikt krijg je vaak suggesties te zien toch? Dan kies je het woord uit dat je bedoelt en klaar is fik. dt-fouten worden er niet altijd uitgehaald trouwens, maar dat boeit niet, daar krijgen we kekke TT's vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:27 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
hebben ze dan ook browser voor mensen zoals ons , het is namelijk lastig , je weet dat die rode streep niet voor niets is , maar je zou bij god niet weten wat het probleem is , om gek van te worden
hoe is het mogelijk dat van die andere muisknop wist ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:30 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
Als je met je andere muisknop op het woord klikt krijg je vaak suggesties te zien toch? Dan kies je het woord uit dat je bedoelt en klaar is fik. dt-fouten worden er niet altijd uitgehaald trouwens, maar dat boeit niet, daar krijgen we kekke TT's van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |