quote:Ach, als iemand op me afknapt omdat ik een keer lelijke schoenen aan heb vond hij me toch al niet echt leuk
Behalve als 'ie z'n ondergoed ermee opvult.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, net als die wittesokkenregel. Kan mij wat schelen wat voor sokken een man draagt. Dat is echt wel het láátste waar ik in geinteresseerd ben, of op afknap.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve als 'ie z'n ondergoed ermee opvult.
Ach, voor de grap zou ik er nog wel om kunnen lachenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Behalve als 'ie z'n ondergoed ermee opvult.
Jawel, squatten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik een platte kont heb
Doe ik ookquote:
Pics?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Laureline het volgende:
Ach, je wil niet wéten wat voor ondergoed ik allemaal heb opgevuld voor m'n werk
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef Laureline het volgende:
In de tijd van Lodewijk XIV droegen mannen trouwens kuitvullinkjes in hun witte kniekousen. Potent, hoor
En ik maar denken dat kuitimplantaten van de laatste tijd waren!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef Laureline het volgende:
In de tijd van Lodewijk XIV droegen mannen trouwens kuitvullinkjes in hun witte kniekousen. Potent, hoor
Die wil ik!quote:
Wil deze nog wel hebben, voor onder asymmetrische jurkjes:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat is wel grappig, dat je het tegenwoordig allemaal in je lichaam zelf moet opvullen. Dan stop ik het toch liever in m'n bh (als ik dat al nodig zou hebben, hè)
Als ze dat nou in mijn maat zouden maken....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil deze nog wel hebben, voor onder asymmetrische jurkjes:
[ afbeelding ]
handig +1. Waar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil deze nog wel hebben, voor onder asymmetrische jurkjes:
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd uiteindelijk zere tenen, dus een zooltje helpt niet. Rug heb ik alleen last van met hakjes of hakken. Ik heb een paar Adidas gympen die in eerste instantie lekker zitten, maar halverwege de dag knellen die mijn kleine teen afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Syrena, misschien een zooltje in je normale schoenen? of buikspier & rugoefeningen, dat helpt mij langzaam maar zeker van mn (lage)rugpijn af.
1x per jaar bij de Aldi. En zowaar is het nog best een goede bh ookquote:
Die Wonderbra gaat tot F zag ik. En strapless staat mij niet mooi.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ze dat nou in mijn maat zouden maken....
Een strapless bh voldoet vaak ook li. Al vind ik dat met mijn maat dan weer niet zo prettig.
Ligt aan je doel. Meer gewicht is meer spieren opbouwen en meer vet verbranden. Zeker als je vlak voor trainen eiwitten eet. Eet je weinig, dan is het vooral meer vet verbranden (spieren bouw je dan nog steeds wel een beetje op, maar minder hard).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef anna82 het volgende:
Loveli: nee niet met gewichten. Nou ja, het gewicht is mijn bovenlichaam en dat is niet heel imposantZijn gewichten aan te raden? Ik denk niet dat mijn billen snel zullen verdwijnen
![]()
Mijn man draagt korte broeken (van die 3kwart dingen) met daaronder zijn nikes. Met daarin witte sportsokken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, net als die wittesokkenregel. Kan mij wat schelen wat voor sokken een man draagt. Dat is echt wel het láátste waar ik in geinteresseerd ben, of op afknap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het voordeel van die van mij is dan ook weer dat het hem absoluut niet kan schelen hoe ik erbij loop. Tuurlijk, hij vindt het leuk als ik een beetje aandacht besteed aan mijn uiterlijk. En ik weet vrij zeker dat hij me wat minder sexy zal vinden op crocs. Maar verder: als ik me er maar lekker in voel, vindt hij het primaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik mocht van die van mij niet op zijn slippers en in mijn trainingsbroek naar de supermarkt, omdat ik er dan niet stylish genoeg uitzag![]()
Hij is best een beetje ijdel. En niet alleen voor zichzelf.
Dit dus. Al laat hij ook duidelijk merken dat hij me mooi vindt als ik een kokerrok of mooi jurkje aanheb oid.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het voordeel van die van mij is dan ook weer dat het hem absoluut niet kan schelen hoe ik erbij loop. Tuurlijk, hij vindt het leuk als ik een beetje aandacht besteed aan mijn uiterlijk. En ik weet vrij zeker dat hij me wat minder sexy zal vinden op crocs. Maar verder: als ik me er maar lekker in voel, vindt hij het primaOmgekeerd dus ook. Oh, en hij is absoluut niet ijdel. Ik wel, soms.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nog moet gebeuren:
• verven (maar welke kleur.. dilemma's, dilemma's...)
• ander EHBO kistje (ik vind deze niet mooi, lol!)
• tekst erop (break glass... etc)
• poetsen want enorm stoffig
Rood is op zich wel stoer he?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof!
Zilverkleur verven? Of brandweerrrood
Ja, idd. Vind het fijn dat hij me altijd wel mooi vindt (althans, dat beweert hij, haha). Maar als ik mijn best heb gedaan, valt het hem ook opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit dus. Al laat hij ook duidelijk merken dat hij me mooi vindt als ik een kokerrok of mooi jurkje aanheb oid.
Kwam er niet eens een kerel in een tijgerslip grommend op je af?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach, voor de grap zou ik er nog wel om kunnen lachen
[ afbeelding ]
Wat nog moet gebeuren:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het valt Baardmans ook altijd wel op als ik m'n best heb gedaan. Hij zegt regelmatig dat 'ie er me mooi uit vindt zien of zo.. In trainingsbroek naar de supermarkt wil ik zelf al niet.
.
Wie zegt dat je dat niet al allemaal bent/doet als je gewoon jezelf bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
LOL! Geniaal!! Zeker ook fan van the walking dead? Hoewel een rip off zeer goed te kijken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nog moet gebeuren:
Da's toevallig, dacht net aan jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Novem het volgende:
[..]
LOL! Geniaal!! Zeker ook fan van the walking dead? Hoewel een rip off zeer goed te kijken!
Ik zou hem vuurrood verven en een witte verbanddoos met een rood kruis in het midden doen, beetje old skool.
Ga je hem in huis ophangen?
Yup, hij komt in de gang te hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Novem het volgende:
[..]
LOL! Geniaal!! Zeker ook fan van the walking dead? Hoewel een rip off zeer goed te kijken!
Ik zou hem vuurrood verven en een witte verbanddoos met een rood kruis in het midden doen, beetje old skool.
Ga je hem in huis ophangen?
quote:
Ik hou van lezen! Ken het boek alleen niet, even googelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, hij komt in de gang te hangen
En walking dead is idd nice <3 Als je van lezen houdt: World War Z al gelezen?
Edit: ik wil idd zo'n oldskool verbanddoos. Morgen maar even fixen![]()
Meer dan stabiel. Er zijn heel wat centimeters afgegaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
NU 20 mei 2011
buik: 86
taille: 74
borst: 90
been: 51
heup: 86
kuit: 36
2 jaar geleden 18 april 2009
kuit: 38
heup: 88
buik: 89
taille: 77
borst: 97
Dat noem ik wel aardig stabiel
Wat fijn veel hartjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
En misschien vind Baard je wel helemaal niet leuker als je alles bent wat je zelf zou willen zijn.
Mijn man valt juist op mijn "scherpe kantjes' (niet sociaal, wisselend humeur, eigenwijs). Ik ben zeker niet aardiger (wel leuker) dan zijn exen.
Maar waarschijnlijk is de som der delen om lief te hebben. En dat denkt baard nou ook van jou![]()
DaD, de som der delen van alles wat ze goed of minder goed doet is om heel erg lief te hebben.
![]()
Liever dan alle exen
![]()
Ik weet dat het onzinnig en onaantrekkelijk is. Ga ik me over dat laatste weer druk lopen maken, et cetera ad infinitum.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD: wat heeft het voor nut om daarmee bezig te zijn?. Je vreet jezelf er alleen maar over op en daar word je niet aantrekkelijker van voor hem
.
Tja herkenbaar. En je kunt het wel wel weten idd, maar het dan ook altijd DOEN is een ander verhaal. Het kwartje moet gewoon een keer vallen en hopelijk valt 'ie snelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet dat het onzinnig en onaantrekkelijk is. Ga ik me over dat laatste weer druk lopen maken, et cetera ad infinitum.
Maar dat laatste heeft toch helemaal niks met jou te maken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het ook prima rationeel benaderen, hoor. Als die andere meisjes zoveel leuker waren geweest was 'ie nu niet bij me, toch? En hoewel er veel te verbeteren valt, ben ik volgens mij toch ook echt niet zo'n vreselijke persoon verder. Het is gewoon een uiting van perfectionisme, I guess.
Maar hij moet geen dingen zeggen over dat 'ie gaat verhuizen naar een stad een uur verderop als 'ie de baan neemt waarvoor 'ie binnenkort een tweede gesprek heeft.
Nee, maar ik vind het niet tof.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat laatste heeft toch helemaal niks met jou te maken?.
Want jij blijft de rest van je leven in een studentenstad wonen waar je misschien niets meer te zoeken hebt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het niet tof..
Wel een studentenstad waar ik het naar m'n zin heb en hopelijk straks een baan krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Want jij blijft de rest van je leven in een studentenstad wonen waar je misschien niets meer te zoeken hebt?
Ik neem toch aan dat je begrijpt het dat het best even balen zou zijn als je van tien minuten fietsen naar ruim een uur rijden gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Een uur is niet ver, 100 km is niet ver. Soms is een meter ver.
/relatief
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar afstand zegt niets over de hechtheid van jullie bandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je begrijpt het dat het best even balen zou zijn als je van tien minuten fietsen naar ruim een uur rijden gaat.
dat kan mendeley ook! en je kunt een library delen met anderen, dus dat hij synct bij meerdere mensen als je iets toevoegtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en zotero, die vind ik nog toffer, want die kan over verschillende computers synchroniseren, en online, en plukt hele pdf's zo van het net voor je...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het valt Baardmans ook altijd wel op als ik m'n best heb gedaan. Hij zegt regelmatig dat 'ie er me mooi uit vindt zien of zo.. In trainingsbroek naar de supermarkt wil ik zelf al niet.
.
Dat doet De Ware ook, en hij zegt heel vaak dat hij me het mooist vindt als ik net wakker ben, met los haar (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik snap het ook niet?) En het valt hem ook direct op als ik mijn best heb gedaan..
O en die keer uit dat voorbeeld ben ik uiteindelijk op mijn eigen slippers en in trainingsbroek gegaan, dat mocht dan weer wel gewoon, dus zó kritisch is ie nou ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Maar jij hoeft toch niet jezelf te verbeteren om leuk genoeg te zijn voor een ander? Je valt toch op elkaar zoals je bent? En als dat niet zo is, dan pas je imho niet voldoende bij elkaar. Das dan heel spijtig, maar anders word je op de lange termijn niet gelukkig van elkaar. En natuurlijk is het niet slecht om je slechte eigenschappen te willen verbeteren, maar waarom doe je dat niet voor jezelf, maar wel voor een ander?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het ook prima rationeel benaderen, hoor. Als die andere meisjes zoveel leuker waren geweest was 'ie nu niet bij me, toch? En hoewel er veel te verbeteren valt, ben ik volgens mij toch ook echt niet zo'n vreselijke persoon verder. Het is gewoon een uiting van perfectionisme, I guess.
Maar hij moet geen dingen zeggen over dat 'ie gaat verhuizen naar een stad een uur verderop als 'ie de baan neemt waarvoor 'ie binnenkort een tweede gesprek heeft.
Oeh! Die ga ik dan ook maar eens kijken! Heb ik wel verdiend! Ik ben de hele dag doorgegaan, ondanks moe en snotterig, ben zelfs naar de sportschool geweest en heb onwijs leuke dingetjes gekocht voor het nieuwe neefje (en ook voor het nichtje, want ik weet nog zo goed dat ik zo jaloers was toen mijn zusje werd geboren en ik ineens heel geen aandacht meer kreeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Voor het eerst sinds tijdens weer (een beetje) gehuild bij Grey's.
Ik ga me toch (weer) eens meer verdiepen in Mendeley, want veel mensen aan wie ik Endnote heb gegeven willen uiteindelijk samenwerken aan 1 library, en met Endnote ben je dan al aangewezen opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Blurred86 het volgende:
al bijlezend: ()
[..]
dat kan mendeley ook! en je kunt een library delen met anderen, dus dat hij synct bij meerdere mensen als je iets toevoegt
Wehehe, je moet het er maar mee doen, want ik ga richting restaurantquote:
yes. Dat hadden de duutser en ik 2 jaar geleden, toen hij terug naar duutsland vertrok, naar een stad waar ik in de buurt nooit werk zou kunnen vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel een studentenstad waar ik het naar m'n zin heb en hopelijk straks een baan krijg.
We zitten gewoon allebei in een periode van ons leven waarin we grote beslissingen moeten maken. Als hij verder wil met z'n carrière, zal 'ie hier wel eens weg moeten. Het is alleen te vroeg om samen ergens naar toe te gaan, en te laat om ons bij het maken van beslissingen niets van elkaar aan te trekken. Does that make sense?
Zotero ook. Ik ben echt heeeeel erg fan! En bij Zotero kun je ook library's delen. Doen de Duutser en ik ook. [/nerd].quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga me toch (weer) eens meer verdiepen in Mendeley, want veel mensen aan wie ik Endnote heb gegeven willen uiteindelijk samenwerken aan 1 library, en met Endnote ben je dan al aangewezen opEndnote web
. En Mendeley is gratiesch
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel een studentenstad waar ik het naar m'n zin heb en hopelijk straks een baan krijg.
We zitten gewoon allebei in een periode van ons leven waarin we grote beslissingen moeten maken. Als hij verder wil met z'n carrière, zal 'ie hier wel eens weg moeten. Het is alleen te vroeg om samen ergens naar toe te gaan, en te laat om ons bij het maken van beslissingen niets van elkaar aan te trekken. Does that make sense?
Mja, dat heb ik uitgeprobeerd, maar vaak moet je nog wel flink editten als je wil dat het in de buurt komt van de APA-stijlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zotero ook. Ik ben echt heeeeel erg fan! En bij Zotero kun je ook library's delen. Doen de Duutser en ik ook. [/nerd].
Wat ik er geweldig aan vind is dat Zotero met een druk op de knop alle info over een artikel of boek van het web plukt, en je zelf helemaal niets meer hoeft te typen ofzo...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en deze posts worden rechtstreeks vanuit de wc gepost. Woop woop.
die ga ik vanavond ook kijken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Voor het eerst sinds tijdens weer (een beetje) gehuild bij Grey's.
Oh, en deze posts worden rechtstreeks vanuit de wc gepost. Poop poop.
doet Mendeley ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Zotero ook. Ik ben echt heeeeel erg fan! En bij Zotero kun je ook library's delen. Doen de Duutser en ik ook. [/nerd].
Wat ik er geweldig aan vind is dat Zotero met een druk op de knop alle info over een artikel of boek van het web plukt, en je zelf helemaal niets meer hoeft te typen ofzo...
30 euro bij dealextremequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zie steeds vaker mensen op die dingen? What, waarom?!!
Sportschoenen voor mensen die graag opvallen/op blote voeten willen rennen.quote:
Die kijken me ook handig bij yoga, antislipvoetjes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Rituals het volgende:
Ik heb mijn moeder eens deze sokken cadeau gegeven (wilde ze graag). Yoga-sokken:
[ afbeelding ]
Ze is er hartstikke blij mee.
Bij Zotero hoef ik meestal helemaal niets te editten om het in APA stijl te krijgen. Zeker niet als je van sites als jstor ofzo download..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik uitgeprobeerd, maar vaak moet je nog wel flink editten als je wil dat het in de buurt komt van de APA-stijlEndnote importeert wel bijvoorbeeld uit Worldcat, maar neemt de druk niet mee. En dat is wel belangrijk.
Maar de ontwikkelingen gaan wel snel, het is alweer zeker 6 maanden geleden dat ik Mendeley probeerde, tijd voor een herkansing.
Bovendien hebben de meeste docenten nu een basiscursus Endnote gehad, en volgend schooljaar moeten ze (=faculteiten) betalen voor lessen van Endnote etc. Altijd slim om dan je lessenaanbod te vergrotenzeker als Mendeley/Zotero problemen oplossen die je met Endnote hebt...
Ik heb ze hier besteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die kijken me ook handig bij yoga, antislipvoetjes!
ik dacht voor het bergbeklimmen, zodat je alle grip enzo hebt...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sportschoenen voor mensen die graag opvallen/op blote voeten willen rennen.
Mooie kat en zombie rescue heb je btw!
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik dacht voor het bergbeklimmen, zodat je alle grip enzo hebt...
Nee, daar ben je te lief voorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
4 milka daim repen (a 245 kcal per stuk), 9 stroopwafels, half stokbrood met kaas, zak paprikachips... shoot me..
Bist allinnich thus? Leave santjin!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
4 milka daim repen (a 245 kcal per stuk), 9 stroopwafels, half stokbrood met kaas, zak paprikachips... shoot me..
Ja, valt het op? Maar iig mijn aanstaande sms'te net met: Hoi mijn liefste "voornaam" en daarna zijn "achternaam"quote:
In bietsjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, valt het op? Maar iig mijn aanstaande sms'te net met: Hoi mijn liefste "voornaam" en daarna zijn "achternaam"
Nou weten alle collega's het maar mijn en zijn familie nog niet
Gewoon. Omdat het kan. Voel me er ook niet lullig over. Train het er wel weer af.Of niet. Zo lang ik nog in mijn kleding pas vind ik het wel oke eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! Het voelt een beetje : gedeelde smart is halve smartWaarom doe jij het?
Ja is ook zo...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon. Omdat het kan. Voel me er ook niet lullig over. Train het er wel weer af.Of niet. Zo lang ik nog in mijn kleding pas vind ik het wel oke eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
Bij Maria stel ik me een presentatie voor waarbij je van begin tot eind geboeid bent. Maakt eigenlijk niet uit waar de presentatie over gaat
Op deze foto vind ik haar ook niet leuk! Beetje een bitchy hoofd. Al was er wel een foto waarop ik haar wel erg mooi vond geloof ik... Maar misschien was dat dan iemand andersquote:
[ afbeelding ]
Wat nog moet gebeuren:
Oh, en deze posts worden rechtstreeks vanuit de wc gepost. Woop woop.
Aww! Niks nie schieten nie. Is uniek te lief voor, oui oui.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ohaidurrrr!quote:
Dat dachten wel meer mensen vroeger!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef loveli het volgende:
Als ik op feestboek een foto van jou en je zus zie, denk ik "oh boy, het zijn er twee!!"
Idee erachter is dat hardloopschoenen op de verkeerde plaatsen dempen en je hierdoor een onnatuurlijke loophouding krijgt. Die schoenen zouden blessures voorkomen omdat ze lopen zoals een blote voet, wat beter voor onze gewrichten zou zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sportschoenen voor mensen die graag opvallen/op blote voeten willen rennen.
Mooie kat en zombie rescue heb je btw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |