abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:51:49 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97075890
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1477 - Van alles doen in pashokjes

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:52:31 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97075921
Maar ik zei dus
quote:
Ach, als iemand op me afknapt omdat ik een keer lelijke schoenen aan heb vond hij me toch al niet echt leuk :+
pi_97075959
Of hij heeft geen zin in poetsen! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97075961
Ja, net als die wittesokkenregel. Kan mij wat schelen wat voor sokken een man draagt. Dat is echt wel het láátste waar ik in geinteresseerd ben, of op afknap.
pi_97075995
Syrena, misschien een zooltje in je normale schoenen? of buikspier & rugoefeningen, dat helpt mij langzaam maar zeker van mn (lage)rugpijn af.
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 14:54:41 #6
70532 loveli
N
pi_97076006
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Laureline het volgende:
Ja, net als die wittesokkenregel. Kan mij wat schelen wat voor sokken een man draagt. Dat is echt wel het láátste waar ik in geinteresseerd ben, of op afknap.
Behalve als 'ie z'n ondergoed ermee opvult.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 14:55:24 #7
70532 loveli
N
pi_97076033
crap in = crap out
pi_97076034
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

:{w
Kan er ook niets aan doen dat ik een platte kont heb :(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:55:41 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97076045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Ach, voor de grap zou ik er nog wel om kunnen lachen :D
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 14:55:47 #10
70532 loveli
N
pi_97076046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{w
Kan er ook niets aan doen dat ik een platte kont heb :(
Jawel, squatten.
crap in = crap out
pi_97076106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Jawel, squatten.
Doe ik ook :)

Zit nu ook wel kont op hoor, vorig jaar was ik echter plat van achter :{
pi_97076116
Ach, je wil niet wéten wat voor ondergoed ik allemaal heb opgevuld voor m'n werk :{w
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 14:58:06 #13
70532 loveli
N
pi_97076133
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Laureline het volgende:
Ach, je wil niet wéten wat voor ondergoed ik allemaal heb opgevuld voor m'n werk :{w
Pics?
crap in = crap out
pi_97076161
In de tijd van Lodewijk XIV droegen mannen trouwens kuitvullinkjes in hun witte kniekousen. Potent, hoor :Y
pi_97076192
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef Laureline het volgende:
In de tijd van Lodewijk XIV droegen mannen trouwens kuitvullinkjes in hun witte kniekousen. Potent, hoor :Y
:~ :~ :~ kuiten!
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 15:00:13 #16
70532 loveli
N
pi_97076219
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:58 schreef Laureline het volgende:
En ik maar denken dat kuitimplantaten van de laatste tijd waren!
crap in = crap out
pi_97076258
Ja, dat is wel grappig, dat je het tegenwoordig allemaal in je lichaam zelf moet opvullen. Dan stop ik het toch liever in m'n bh (als ik dat al nodig zou hebben, hè :7 )
pi_97076384
quote:
[ afbeelding ]
Die wil ik! *O* Schijnt echt heerlijk te zitten! O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:05:10 #19
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97076401
Maar het is zo lelijk. ;( Ik koop wel een paar leuke sandaaltjes/slippers voor m'n vakantie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 15:05:12 #20
70532 loveli
N
pi_97076402
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Laureline het volgende:
Ja, dat is wel grappig, dat je het tegenwoordig allemaal in je lichaam zelf moet opvullen. Dan stop ik het toch liever in m'n bh (als ik dat al nodig zou hebben, hè :7 )
Wil deze nog wel hebben, voor onder asymmetrische jurkjes:
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:05:59 #21
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97076441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als ze dat nou in mijn maat zouden maken....

Een strapless bh voldoet vaak ook li. Al vind ik dat met mijn maat dan weer niet zo prettig.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97076470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
handig +1. Waar?
pi_97076498
Bij strapless gevallen gaat de hele "ophoud" functie van zo'n beha toch weg? ik heb ze nooit gedragen, heb niet eens zoveel tiet maar ik zie niet in wat voor steun dat geeft.
pi_97076522
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Syrena, misschien een zooltje in je normale schoenen? of buikspier & rugoefeningen, dat helpt mij langzaam maar zeker van mn (lage)rugpijn af.
Ik krijg altijd uiteindelijk zere tenen, dus een zooltje helpt niet. Rug heb ik alleen last van met hakjes of hakken. Ik heb een paar Adidas gympen die in eerste instantie lekker zitten, maar halverwege de dag knellen die mijn kleine teen af ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:08:15 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97076544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

handig +1. Waar?
1x per jaar bij de Aldi. En zowaar is het nog best een goede bh ook
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 15:09:24 #26
70532 loveli
N
pi_97076603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Als ze dat nou in mijn maat zouden maken....

Een strapless bh voldoet vaak ook li. Al vind ik dat met mijn maat dan weer niet zo prettig.
Die Wonderbra gaat tot F zag ik. En strapless staat mij niet mooi.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 15:10:00 #27
70532 loveli
N
pi_97076626
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

handig +1. Waar?
Wonderbra multiway, op eBay. Maat kleiner kopen want ze vallen groot.
crap in = crap out
pi_97076641
Oh, ik ga een uurtje werken en het topic is dicht!

Loveli: nee niet met gewichten. Nou ja, het gewicht is mijn bovenlichaam en dat is niet heel imposant ;) Zijn gewichten aan te raden? Ik denk niet dat mijn billen snel zullen verdwijnen :D

Perruche: we gaan naar Frankrijk! Twee familieleden gaan bergen opfietsen en ik ga langs de kant staan met een sponsje :) Het weer is alleen ruk, dus de dagen dat er niet gefietst wordt, gaan we zonnige streken/steden opzoeken. Zin in!

Straks nog even verder bijlezen, nu eerst nog fijn iemand teleurstellen. Joy!
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 15:14:19 #29
70532 loveli
N
pi_97076810
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef anna82 het volgende:
Loveli: nee niet met gewichten. Nou ja, het gewicht is mijn bovenlichaam en dat is niet heel imposant ;) Zijn gewichten aan te raden? Ik denk niet dat mijn billen snel zullen verdwijnen :D
Ligt aan je doel. Meer gewicht is meer spieren opbouwen en meer vet verbranden. Zeker als je vlak voor trainen eiwitten eet. Eet je weinig, dan is het vooral meer vet verbranden (spieren bouw je dan nog steeds wel een beetje op, maar minder hard).
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:25:11 #30
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97077214
Ik geloof dat ik liever zere voeten heb dan dat ik crocs aan zou doen...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:37:08 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97077619
Mijn lijst is heul anders geworden, was naar de Poiesz, Lidl en c1000 geweest.
Bij de deze winkels: roombotersuikerbrood plakken, gegrilde shaslik, gegrilde hawaistick, stokbrood met nieuwe roomkaas, nog een stokbrood met ook een nieuwe roomkaas, nieuwe droge worst, nieuwe toast met filet americain, geitenkaas, schapenkaas, lamsworst (die was heerlijk'1)]

Dus dat kan er nog wel even bij :')
* uniekhoorn zit in de tuin, alleen met een vers meergranentarwebol met grillworst.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97077666
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:53 schreef Laureline het volgende:
Mijn man draagt korte broeken (van die 3kwart dingen) met daaronder zijn nikes. Met daarin witte sportsokken.

Edit: bewijs in spoiler :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:44:24 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97077858
:D coco
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97077947
Heb wel 1 zo'n 3kwart broek (zie koninginnedag foto) maar dan zonder sokken in de sneakers.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:48:38 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97078013
Ach, die van mij draagt sandalen en volgens mij doet hij ook weleens boodschappen op zijn pantoffels. En draagt ruitjeshemden (in zijn broek) en pullovers etc. etc.
Lekker boeiend

En nee, we zijn geen proleten.
pi_97078020
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
:D coco
Ach. Hij is wel een hele lieve jongen _O-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:02:20 #37
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_97078562
Ik mocht van die van mij niet op zijn slippers en in mijn trainingsbroek naar de supermarkt, omdat ik er dan niet stylish genoeg uitzag oO<
Hij is best een beetje ijdel. En niet alleen voor zichzelf.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_97078686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik mocht van die van mij niet op zijn slippers en in mijn trainingsbroek naar de supermarkt, omdat ik er dan niet stylish genoeg uitzag oO<
Hij is best een beetje ijdel. En niet alleen voor zichzelf.
Het voordeel van die van mij is dan ook weer dat het hem absoluut niet kan schelen hoe ik erbij loop. Tuurlijk, hij vindt het leuk als ik een beetje aandacht besteed aan mijn uiterlijk. En ik weet vrij zeker dat hij me wat minder sexy zal vinden op crocs. Maar verder: als ik me er maar lekker in voel, vindt hij het prima :) Omgekeerd dus ook. Oh, en hij is absoluut niet ijdel. Ik wel, soms.

Even iets anders, een tijdje terug had ik het toch over onze break-glass-in-case-of-zombie-attack kast? Nou, we hebben een eerste versie :D *gaat foto uploaden*
pi_97078832

Wat nog moet gebeuren:

• verven (maar welke kleur.. dilemma's, dilemma's...)
• ander EHBO kistje (ik vind deze niet mooi, lol!)
• tekst erop (break glass... etc)
• poetsen want enorm stoffig

O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:09:01 #40
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97078864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het voordeel van die van mij is dan ook weer dat het hem absoluut niet kan schelen hoe ik erbij loop. Tuurlijk, hij vindt het leuk als ik een beetje aandacht besteed aan mijn uiterlijk. En ik weet vrij zeker dat hij me wat minder sexy zal vinden op crocs. Maar verder: als ik me er maar lekker in voel, vindt hij het prima :) Omgekeerd dus ook. Oh, en hij is absoluut niet ijdel. Ik wel, soms.
Dit dus. Al laat hij ook duidelijk merken dat hij me mooi vindt als ik een kokerrok of mooi jurkje aanheb oid.
pi_97078943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

Wat nog moet gebeuren:

O+
O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:11:42 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97078976
Tof!
Zilverkleur verven? Of brandweerrrood :P
pi_97079090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof!
Zilverkleur verven? Of brandweerrrood :P
Rood is op zich wel stoer he? :D Vriend van ons had bedacht om er (zombie)bloedspetters op te maken. Maar ja. Dan is het eigenlijk al te laat he? :')
pi_97079137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit dus. Al laat hij ook duidelijk merken dat hij me mooi vindt als ik een kokerrok of mooi jurkje aanheb oid.
Ja, idd. Vind het fijn dat hij me altijd wel mooi vindt (althans, dat beweert hij, haha). Maar als ik mijn best heb gedaan, valt het hem ook op O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:20:42 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97079388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ach, voor de grap zou ik er nog wel om kunnen lachen :D
Kwam er niet eens een kerel in een tijgerslip grommend op je af? :D. Daar staat me iets van bij :').

Enfin, fiets terug :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97079476
Ik ben voor onder-rug-klachten naar een manueel therapeut geweest. Twee sessies en ik was er van af! ^O^
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:23:18 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97079514
quote:
[ afbeelding ]

Wat nog moet gebeuren:

O+
_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97079540
Ohja en de tip meegekregen om de spieren rondom je onderrug te trainen, die nemen de druk weg van je rugwervels (daar zat bij mij het probleem)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_97079557
Het valt Baardmans ook altijd wel op als ik m'n best heb gedaan. Hij zegt regelmatig dat 'ie er me mooi uit vindt zien of zo. :). In trainingsbroek naar de supermarkt wil ik zelf al niet. :+.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:25:51 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97079652

Wat een deprimerend nr :X. Maar wel mooi O+ O+ O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 16:25:53 #51
70532 loveli
N
pi_97079656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het valt Baardmans ook altijd wel op als ik m'n best heb gedaan. Hij zegt regelmatig dat 'ie er me mooi uit vindt zien of zo. :). In trainingsbroek naar de supermarkt wil ik zelf al niet. :+.

SPOILER
Wie zegt dat je dat niet al allemaal bent/doet als je gewoon jezelf bent :+
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:26:56 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97079714
@ DaD: wat heeft het voor nut om daarmee bezig te zijn? :). Je vreet jezelf er alleen maar over op en daar word je niet aantrekkelijker van voor hem ;).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:27:32 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97079752
DaD, jij bent het gewoon voor Baard! Het is eng, heel eng maar jij bent de enige echte O+

Maak je nog taarten? Heb een bruidstaart nodig en ik vind jou nl ook de beste O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:28:20 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97079791
Taart van DaD :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_97079820
DaD: wat de rest zegt. Voor hem ben je dat gewoon allemaal, the complete package *;
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:31:21 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97079929
Oja, Novem wat een lekker lijstje!

Morgen 25 km wandelen met mooi weer, dan met zijn allen uit eten (aanstaande, zijn kinderen ) Heb er veel zin in!
pi_97079931
quote:
[ afbeelding ]

Wat nog moet gebeuren:

O+
LOL! Geniaal!! Zeker ook fan van the walking dead? Hoewel een rip off zeer goed te kijken!

Ik zou hem vuurrood verven en een witte verbanddoos met een rood kruis in het midden doen, beetje old skool.

Ga je hem in huis ophangen? :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:14 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97079980
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Novem het volgende:

[..]

LOL! Geniaal!! Zeker ook fan van the walking dead? Hoewel een rip off zeer goed te kijken!

Ik zou hem vuurrood verven en een witte verbanddoos met een rood kruis in het midden doen, beetje old skool.

Da's toevallig, dacht net aan jou :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:35 #59
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97079998
En misschien vind Baard je wel helemaal niet leuker als je alles bent wat je zelf zou willen zijn.
Mijn man valt juist op mijn "scherpe kantjes' (niet sociaal, wisselend humeur, eigenwijs). Ik ben zeker niet aardiger (wel leuker :P ) dan zijn exen.
Maar waarschijnlijk is de som der delen om lief te hebben. En dat denkt baard nou ook van jou O+

O+ DaD, de som der delen van alles wat ze goed of minder goed doet is om heel erg lief te hebben. O+ O+ Liever dan alle exen O+ O+
pi_97080068
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:31 schreef Novem het volgende:

[..]

Yup, hij komt in de gang te hangen :)

En walking dead is idd nice <3 Als je van lezen houdt: World War Z al gelezen?

Edit: ik wil idd zo'n oldskool verbanddoos. Morgen maar even fixen :Y
pi_97080151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Da's toevallig, dacht net aan jou :P
:D!

Lekker wat eerder weg van werk vandaag, bijna thuis al. Weekend, yay!
pi_97080230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yup, hij komt in de gang te hangen :)

En walking dead is idd nice <3 Als je van lezen houdt: World War Z al gelezen?

Edit: ik wil idd zo'n oldskool verbanddoos. Morgen maar even fixen :Y
Ik hou van lezen! Ken het boek alleen niet, even googelen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:38:42 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97080285
NU 20 mei 2011
buik: 86
taille: 74
borst: 90
been: 51
heup: 86
kuit: 36

2 jaar geleden 18 april 2009
kuit: 38
heup: 88
buik: 89
taille: 77
borst: 97

Dat noem ik wel aardig stabiel :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:39:51 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97080339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
NU 20 mei 2011
buik: 86
taille: 74
borst: 90
been: 51
heup: 86
kuit: 36

2 jaar geleden 18 april 2009
kuit: 38
heup: 88
buik: 89
taille: 77
borst: 97

Dat noem ik wel aardig stabiel :P
Meer dan stabiel. Er zijn heel wat centimeters afgegaan :o
pi_97080364
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
En misschien vind Baard je wel helemaal niet leuker als je alles bent wat je zelf zou willen zijn.
Mijn man valt juist op mijn "scherpe kantjes' (niet sociaal, wisselend humeur, eigenwijs). Ik ben zeker niet aardiger (wel leuker :P ) dan zijn exen.
Maar waarschijnlijk is de som der delen om lief te hebben. En dat denkt baard nou ook van jou O+

O+ DaD, de som der delen van alles wat ze goed of minder goed doet is om heel erg lief te hebben. O+ O+ Liever dan alle exen O+ O+
Wat fijn veel hartjes O+ en eens!
pi_97080410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:26 schreef Viking84 het volgende:
@ DaD: wat heeft het voor nut om daarmee bezig te zijn? :). Je vreet jezelf er alleen maar over op en daar word je niet aantrekkelijker van voor hem ;).
Ik weet dat het onzinnig en onaantrekkelijk is. Ga ik me over dat laatste weer druk lopen maken, et cetera ad infinitum.

Ik kan gewoon niet tevreden zijn, for some reason. Het is nooit goed genoeg, het moet altijd beter. Maar ik kan soms niet beter. :).

Jullie zijn lief. :*.

Uniek, goed hoor! *O*.
pi_97080478
Oh ja, uniek, ik maak op dit moment geen taarten in verband met tijdsgebrek, maar je trouwt in februari toch? Vraag me over een paar maanden nog eens, want als ik tijd heb wil ik 'm heel graag voor je maken! Sowieso hoop ik het bakken weer op te kunnen pakken straks.
pi_97080599
Zo, ik ben bijgelezen!

Jagar, we gaan dus naar de Alpen ;)

Suck van het probleempje loveli, niet meer dan menselijk dat het zo af en toe de kop op steekt :*

Wij vertrekken vannacht en ik ga nu naar stad om zomerkleren te kopen. Timing I haz it not.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:44:57 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97080601
fijn DaD... Ik ga je dan sowieso begin januari weer even vragen :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:46:50 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97080688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik weet dat het onzinnig en onaantrekkelijk is. Ga ik me over dat laatste weer druk lopen maken, et cetera ad infinitum.
Tja herkenbaar. En je kunt het wel wel weten idd, maar het dan ook altijd DOEN is een ander verhaal. Het kwartje moet gewoon een keer vallen en hopelijk valt 'ie snel ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_97081603
Ik kan het ook prima rationeel benaderen, hoor. Als die andere meisjes zoveel leuker waren geweest was 'ie nu niet bij me, toch? En hoewel er veel te verbeteren valt, ben ik volgens mij toch ook echt niet zo'n vreselijke persoon verder. Het is gewoon een uiting van perfectionisme, I guess.

Maar hij moet geen dingen zeggen over dat 'ie gaat verhuizen naar een stad een uur verderop als 'ie de baan neemt waarvoor 'ie binnenkort een tweede gesprek heeft.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:10:37 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97081745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan het ook prima rationeel benaderen, hoor. Als die andere meisjes zoveel leuker waren geweest was 'ie nu niet bij me, toch? En hoewel er veel te verbeteren valt, ben ik volgens mij toch ook echt niet zo'n vreselijke persoon verder. Het is gewoon een uiting van perfectionisme, I guess.

Maar hij moet geen dingen zeggen over dat 'ie gaat verhuizen naar een stad een uur verderop als 'ie de baan neemt waarvoor 'ie binnenkort een tweede gesprek heeft.
Maar dat laatste heeft toch helemaal niks met jou te maken? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97081764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar dat laatste heeft toch helemaal niks met jou te maken? :).
Nee, maar ik vind het niet tof. :+.
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 17:12:29 #74
70532 loveli
N
pi_97081818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het niet tof. :+.
Want jij blijft de rest van je leven in een studentenstad wonen waar je misschien niets meer te zoeken hebt? :P
crap in = crap out
pi_97081982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Want jij blijft de rest van je leven in een studentenstad wonen waar je misschien niets meer te zoeken hebt? :P
Wel een studentenstad waar ik het naar m'n zin heb en hopelijk straks een baan krijg.

We zitten gewoon allebei in een periode van ons leven waarin we grote beslissingen moeten maken. Als hij verder wil met z'n carrière, zal 'ie hier wel eens weg moeten. Het is alleen te vroeg om samen ergens naar toe te gaan, en te laat om ons bij het maken van beslissingen niets van elkaar aan te trekken. Does that make sense?
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 17:16:45 #76
70532 loveli
N
pi_97082013
Een uur is niet ver, 100 km is niet ver. Soms is een meter ver.
/relatief
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 17:17:03 #77
70532 loveli
N
pi_97082026
En nu ga ik sporten :')
crap in = crap out
pi_97082201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef loveli het volgende:
Een uur is niet ver, 100 km is niet ver. Soms is een meter ver.
/relatief
Ik neem toch aan dat je begrijpt het dat het best even balen zou zijn als je van tien minuten fietsen naar ruim een uur rijden gaat.
pi_97082226
Anyhoo.

Het mag weer over iemand anders gaan. Thanks for listening. :+.
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 17:22:15 #80
70532 loveli
N
pi_97082260
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat je begrijpt het dat het best even balen zou zijn als je van tien minuten fietsen naar ruim een uur rijden gaat.
Tuurlijk begrijp ik dat. Maar afstand zegt niets over de hechtheid van jullie band :*
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:25:55 #81
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97082410
Eten, eten, eten...
Heb nu in de oven: hele champignons, beetje witte wijn, verse koriander, oregano en peterselie, knoflookteen, sjalot en zout,peper, djahe. Verpakt in alu folie..
pi_97082599
:* DaD, en ik sluit me aan bij wat de rest al zei.

Ik snap wat je bedoelt met te vroeg, maar als je al langer samen bent kan er ook een mogelijkheid voorbij komen die je niet kunt laten schieten. Ik moet misschien ook weer een eind van mijn vriend vandaan gaan wonen, en wij wonen al samen. Jammer, maar het hoeft niet het einde van je relatie te zijn als het verder goed zit. En zo niet, dan word je elkaar ook wel zat als je wel dichtbij woont. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_97082641
Oeh klinkt lekker Uniekhoorn! Djahe is toch gember, of niet?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:09:56 #84
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97084295
al bijlezend: ( :') )

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en zotero, die vind ik nog toffer, want die kan over verschillende computers synchroniseren, en online, en plukt hele pdf's zo van het net voor je...
dat kan mendeley ook! en je kunt een library delen met anderen, dus dat hij synct bij meerdere mensen als je iets toevoegt :7
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97084707
:* voor DaD liefde is gewoon liefde, je hoeft je niet altijd af te vragen waarom. Het is niet af te dwingen door je best te doen, het gebeurt gewoon als twee mensen die eigenlijk al bij elkaar hoorden elkaar tegen komen ;)

[/romanticus in mij]

Vandaag een slaapdag, merk dat ik veel gedaan heb de afgelopen week.. Zou een boek lezen, ben wel 4 keer in slaap gevallen vanmiddag :')
Vrijdag theaterbezoek met dochterlief met kaartjes die ik gewonnen had op twitter, dinsdag uitje met mijn schoonmoeder en gister de finale van de avond4daagse waarvoor ik wat familie had opgetrommeld.
Onder andere mijn ex, de paps van de oudste en zijn vader en moeder. De kids waren vandaag vrij van school en dochterlief was ik de volle overtuiging dat paps haar dan een paar uurtjes eerder zou ophalen vandaag.
Toen ze ons allemaal zag staan barste ze in huilen en lachen tegelijk uit en vloog ze eerst om mijn hals en daarna haar paps en de rest en toen we vertelden dat ze gelijk mee mocht met haar paps ging ze iedereen nog een keer bijlangs.
Mijn mascara liep ook enigsinds uit door de reactie van dochterlief ;) wat prachtig om te zien dat een kind zo gelukkig kan zijn als je gewoon simpel een verrassing bedenkt.

Enfin, genoeg mamageleuter.
Wat wel OT is: ik had gister voor het eerst m'n tweede jurkje van TopVintage aan :D Hij past!!!

Lijstje voor vandaag is miserabel want ik was niet wakker te krijgen
O: slaap
T: slaap
half twaalf eindelijk eens wakker
L: bruine pistolet sandwichspread met komkommer, kom salade, cappuccino
T: twee kiwi's
T: aardbeitjes
D: pasta met tomatensaus en veel groente en gehakt
T: denk dat een bak yoghurt met muesli en banaan wel een goed idee is met de gemiste ochtend ;) als ik dan niet al in slaap ben gepleurd op de bank.. kans is groot.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:25:28 #86
277802 _Calimero_
pi_97084809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:

SPOILER
Dat doet De Ware ook, en hij zegt heel vaak dat hij me het mooist vindt als ik net wakker ben, met los haar ( :? Ja ik snap het ook niet?) En het valt hem ook direct op als ik mijn best heb gedaan.. O+ O en die keer uit dat voorbeeld ben ik uiteindelijk op mijn eigen slippers en in trainingsbroek gegaan, dat mocht dan weer wel gewoon, dus zó kritisch is ie nou ook weer niet _O-

SPOILER
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:31:12 #87
277802 _Calimero_
pi_97085012
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

Maar jij hoeft toch niet jezelf te verbeteren om leuk genoeg te zijn voor een ander? Je valt toch op elkaar zoals je bent? En als dat niet zo is, dan pas je imho niet voldoende bij elkaar. Das dan heel spijtig, maar anders word je op de lange termijn niet gelukkig van elkaar. En natuurlijk is het niet slecht om je slechte eigenschappen te willen verbeteren, maar waarom doe je dat niet voor jezelf, maar wel voor een ander?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:53:33 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97085819
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:07:21 #89
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97086378
Voor het eerst sinds tijden weer (een beetje) gehuild bij Grey's ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rituals op 20-05-2011 19:56:47 ]
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:10:38 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97086522
DaD: ik sluit me aan bij wat alle Wijze Slankies al hebben gezegd :). Het wordt tijd dat je jezelf eens accepteert zoals je bent. Doet hij ook.

Vanavond uit eten, nieuwe kleren aan uut Mestreech! *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97086693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Voor het eerst sinds tijdens weer (een beetje) gehuild bij Grey's ;(.
Oeh! Die ga ik dan ook maar eens kijken! Heb ik wel verdiend! Ik ben de hele dag doorgegaan, ondanks moe en snotterig, ben zelfs naar de sportschool geweest en heb onwijs leuke dingetjes gekocht voor het nieuwe neefje (en ook voor het nichtje, want ik weet nog zo goed dat ik zo jaloers was toen mijn zusje werd geboren en ik ineens heel geen aandacht meer kreeg. :+ )

Ik zag al die kleine kleertjes en héél even wilde ik er ook eentje van mezelf. :')

DaD: het is zo zonde van je leven wat jij aan het doen bent! En nergens voor nodig me dunkt!! :*

XM: heb ik al een foto gezien van de nieuwe outfit? Nee, hè? Dussssss.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:15:08 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97086737
Vik kan het wel omschrijven :+.
pi_97086770
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik kan het wel omschrijven :+.
Hmmmmm. Dat waag ik te betwijfelen. :P
pi_97086834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:09 schreef Blurred86 het volgende:
al bijlezend: ( :') )

[..]

dat kan mendeley ook! en je kunt een library delen met anderen, dus dat hij synct bij meerdere mensen als je iets toevoegt :7
Ik ga me toch (weer) eens meer verdiepen in Mendeley, want veel mensen aan wie ik Endnote heb gegeven willen uiteindelijk samenwerken aan 1 library, en met Endnote ben je dan al aangewezen op :r Endnote web :r . En Mendeley is gratiesch :7
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:18:09 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97086874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Wehehe, je moet het er maar mee doen, want ik ga richting restaurant :D :W.
pi_97086956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wel een studentenstad waar ik het naar m'n zin heb en hopelijk straks een baan krijg.

We zitten gewoon allebei in een periode van ons leven waarin we grote beslissingen moeten maken. Als hij verder wil met z'n carrière, zal 'ie hier wel eens weg moeten. Het is alleen te vroeg om samen ergens naar toe te gaan, en te laat om ons bij het maken van beslissingen niets van elkaar aan te trekken. Does that make sense?
yes. Dat hadden de duutser en ik 2 jaar geleden, toen hij terug naar duutsland vertrok, naar een stad waar ik in de buurt nooit werk zou kunnen vinden.

nu zijn we nog steeds samen, en zitten we nu samen op de bank met een wijntje, wat chipjes en wat hapjes... O+ O+

Zometeen lasagna en 24!
pi_97087082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ga me toch (weer) eens meer verdiepen in Mendeley, want veel mensen aan wie ik Endnote heb gegeven willen uiteindelijk samenwerken aan 1 library, en met Endnote ben je dan al aangewezen op :r Endnote web :r . En Mendeley is gratiesch :7
Zotero ook. Ik ben echt heeeeel erg fan! En bij Zotero kun je ook library's delen. Doen de Duutser en ik ook. [/nerd].

Wat ik er geweldig aan vind is dat Zotero met een druk op de knop alle info over een artikel of boek van het web plukt, en je zelf helemaal niets meer hoeft te typen ofzo...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:38:56 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97087949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef conleche het volgende:

[..]

}:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_97088015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

}:|.
Prove me wrong. :+
pi_97088036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja hoor :Y Heb ik nu ook een beetje, en véél eerder dan ik verwacht had..
Worry is a misuse of imagination
pi_97088221
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zotero ook. Ik ben echt heeeeel erg fan! En bij Zotero kun je ook library's delen. Doen de Duutser en ik ook. [/nerd].

Wat ik er geweldig aan vind is dat Zotero met een druk op de knop alle info over een artikel of boek van het web plukt, en je zelf helemaal niets meer hoeft te typen ofzo...
Mja, dat heb ik uitgeprobeerd, maar vaak moet je nog wel flink editten als je wil dat het in de buurt komt van de APA-stijl oO< Endnote importeert wel bijvoorbeeld uit Worldcat, maar neemt de druk niet mee. En dat is wel belangrijk.

Maar de ontwikkelingen gaan wel snel, het is alweer zeker 6 maanden geleden dat ik Mendeley probeerde, tijd voor een herkansing.

Bovendien hebben de meeste docenten nu een basiscursus Endnote gehad, en volgend schooljaar moeten ze (=faculteiten) betalen voor lessen van Endnote etc. Altijd slim om dan je lessenaanbod te vergroten O-) zeker als Mendeley/Zotero problemen oplossen die je met Endnote hebt...
pi_97088444
Martijn en ik woonden na 2 maanden ofzo al samen. Als het te vroeg voelt, ja ok, dan is misschien te vroeg. Maar als je je druk maakt om anderen, of als je verstand je wil inprenten dat 'het nog te vroeg is' of iets in die richting... Nou ja, ik zou bij zo'n dingen op mijn gevoel afgaan :)
pi_97088508
Oh, en deze posts worden rechtstreeks vanuit de wc gepost. Woop woop.
pi_97088563
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Viking84 het volgende:
Coco: Arts CDC: Bescherm u tegen zombies
Hehe :D
pi_97088580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
:')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:49:57 #106
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97088609
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef Rituals het volgende:
Voor het eerst sinds tijdens weer (een beetje) gehuild bij Grey's ;(.
die ga ik vanavond ook kijken! O+
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:50:02 #107
277802 _Calimero_
pi_97088614
quote:
Oh, en deze posts worden rechtstreeks vanuit de wc gepost. Poop poop.
:7
pi_97088769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:50 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

:7
Haha! En nope... Ik moet geloof ik wel maar kan niet. Of is dat tmi? ^^
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:54:10 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97088878
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

doet Mendeley ook :+ en Mendeley heeft een betere UI dan zotero :6 oh en en en Mendeley doet op basis van je library suggesties van artikelen die je misschien ook interessant vindt O+ (a la last.fm, is volgensmij ook deels door dezelfde makers oid)

maar goed, ik denk dat dit een gevalletje agree to disagree moet worden :7
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:06:22 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97089613
Oh het Sinterklaasnieuws was idd wat ik al dacht: Bram vd Vlugt schijnt te gaan stoppen (volgens RTL Boulevard). En die wordt dan nu het hulpje van Sinterklaas ofzo? :'). Beter hadden ze er helemaal niet zoveel ruchtbaarheid aan gegeven.

Wel jammer, want dat was echt de Sint waarmee ik ben opgegroeid!
Niet meer actief op Fok!
pi_97090617
Vanuit de trein!
Er is een hoop gepost weer vandaag!
Ik zag dat ik met novem een yoga boks kan doen en dat DaD blessings mag counten :)
pi_97090906
quote:
[ afbeelding ]
Ik zie steeds vaker mensen op die dingen? What, waarom?!!
Worry is a misuse of imagination
pi_97091158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zie steeds vaker mensen op die dingen? What, waarom?!!
30 euro bij dealextreme :')
pi_97091180
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

30 euro bij dealextreme :')
Wat zijn het?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:35:57 #115
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97091251
Ik heb mijn moeder eens deze sokken cadeau gegeven (wilde ze graag :P). Yoga-sokken:

Ze is er hartstikke blij mee.
pi_97091305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat zijn het?
Sportschoenen voor mensen die graag opvallen/op blote voeten willen rennen.
Mooie kat en zombie rescue heb je btw!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:37:57 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97091382
Ik vind ze wel interessant. Maar na mijn slipperavontuur van laatst, ben ik niet geneigd snel nog eens iets te dragen wat een aanslag is op m'n kuiten. Je moet er echt op leren lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_97091384
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:35 schreef Rituals het volgende:
Ik heb mijn moeder eens deze sokken cadeau gegeven (wilde ze graag :P). Yoga-sokken:
[ afbeelding ]

Ze is er hartstikke blij mee.
Die kijken me ook handig bij yoga, antislipvoetjes!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:40:34 #119
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97091547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mja, dat heb ik uitgeprobeerd, maar vaak moet je nog wel flink editten als je wil dat het in de buurt komt van de APA-stijl oO< Endnote importeert wel bijvoorbeeld uit Worldcat, maar neemt de druk niet mee. En dat is wel belangrijk.

Maar de ontwikkelingen gaan wel snel, het is alweer zeker 6 maanden geleden dat ik Mendeley probeerde, tijd voor een herkansing.

Bovendien hebben de meeste docenten nu een basiscursus Endnote gehad, en volgend schooljaar moeten ze (=faculteiten) betalen voor lessen van Endnote etc. Altijd slim om dan je lessenaanbod te vergroten O-) zeker als Mendeley/Zotero problemen oplossen die je met Endnote hebt...
Bij Zotero hoef ik meestal helemaal niets te editten om het in APA stijl te krijgen. Zeker niet als je van sites als jstor ofzo download..

Anyways, Mendeley ken ik niet, maar ik krijg het idee dat zotero en mendeley een beetje hetzelfde werken..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:40:51 #120
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97091568
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die kijken me ook handig bij yoga, antislipvoetjes!
Ik heb ze hier besteld.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:42:18 #121
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_97091663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ik dacht voor het bergbeklimmen, zodat je alle grip enzo hebt...
pi_97092216
Ik zag laatst een man met een enorm gespierd lichaam in een enorm strak hardlooppak die mij op die schoentjes voorbij trippelde. Contradictio interminis van jewelste.

Misschien ga ik maar weer stoppen met buikspieroefeningen. Ik heb niet zo veel vetjes op mijn buik en zag net de eerste tekenen van een wasbordje :o
pi_97092226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik dacht voor het bergbeklimmen, zodat je alle grip enzo hebt...
Van mij mag het :P het intrigeert me wel, moet ik zeggen. Hoe het zit enzo.
We eten chinees vanavond begreep ik. :9 Is alweer een tijdje terug!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:00:48 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97092810
4 milka daim repen (a 245 kcal per stuk), 9 stroopwafels, half stokbrood met kaas, zak paprikachips... shoot me..
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:02:32 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97092917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
4 milka daim repen (a 245 kcal per stuk), 9 stroopwafels, half stokbrood met kaas, zak paprikachips... shoot me..
Nee, daar ben je te lief voor O+.

300 gram worteltjes hier :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97093032
quote:
Bist allinnich thus? Leave santjin!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:06:33 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97093147
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:09:41 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97093334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ja, valt het op? Maar iig mijn aanstaande sms'te net met: Hoi mijn liefste "voornaam" en daarna zijn "achternaam" O+
Nou weten alle collega's het maar mijn en zijn familie nog niet
pi_97093686
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, valt het op? Maar iig mijn aanstaande sms'te net met: Hoi mijn liefste "voornaam" en daarna zijn "achternaam" O+
Nou weten alle collega's het maar mijn en zijn familie nog niet
In bietsje ;) en O+ O+

Kijk je ernaar uit om het te vertellen?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:20:38 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97093928
Mijn lijstje lijkt een beetje op die van uniek. Iets met een patat met, een hamburger, een halve (grote) zak m&m, 2 stroopwafels, een liter alcoholvrij bier, 3 boterhammen, nog meer brood, 10 dropjes...etc.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:33:16 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97094645
Tink! Het voelt een beetje : gedeelde smart is halve smart :* Waarom doe jij het?

Anna, wasbordje? Cool, vind dat wel mooi!

En vertellen? Nou niet zoveel zin, mijn moeder is nog steeds niet over mijn scheiding heen, laat staan om te trouwen met een man die 11 jaar jonger dan haar is :P
Mijn schoonvader zal het wel leuk vinden, mijn schoonmoeder?? Geen idee, denk niet dat ze het leuk vind maar ik vind haar ook een schoonloeder, dus ja :D
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:40:51 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97095138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink! Het voelt een beetje : gedeelde smart is halve smart :* Waarom doe jij het?
Gewoon. Omdat het kan. Voel me er ook niet lullig over. Train het er wel weer af.Of niet. Zo lang ik nog in mijn kleding pas vind ik het wel oke eigenlijk.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:02:44 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97096510
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 21:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon. Omdat het kan. Voel me er ook niet lullig over. Train het er wel weer af.Of niet. Zo lang ik nog in mijn kleding pas vind ik het wel oke eigenlijk.
Ja is ook zo...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:47:29 #134
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97099212
dooie boel hier, ik gooi er maar eens een lijstje in!
O: havermout, banaan, volle melk
B: 35 min lopen
L: 2x bruin sodabread met ham en lightmayo/mosterd +thee met volle melk
T: 2x bruin sodabread, roomboter en jam
B: 35 min lopen
T: appel
D: aardappeltjes en groente (wortel, ui, champ, paprika) en battered cod uit de oven
T: chocolademuffin, 1x bruin sodabread geroosterd met pindakaas, 2x droge witte wijn

meh, kan beter maar ach. ik heb trouwens al best heel lang (voor mijn doen dan :') ) geen vreetbui gehad ^O^
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 23:26:22 #135
70532 loveli
N
pi_97101523
Ja hoi.
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:41:32 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97102228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
Bij Maria stel ik me een presentatie voor waarbij je van begin tot eind geboeid bent. Maakt eigenlijk niet uit waar de presentatie over gaat ;)
:D O+ Was ik maar zo boeiend, daar moet ik wat minder voor voorbereiden denk ik :') :+ Heb idd neiging tot vaak naar m'n papiertje kijken! En ik giechel veel tussendoor :') Maar dat doe ik ook als ik normaal praat. Net als met m'n armen maaien oO< Ohwell!

Het ging best okee trouwens :D Ik heb hoop voor de toekomst :+

quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze foto vind ik haar ook niet leuk! Beetje een bitchy hoofd. Al was er wel een foto waarop ik haar wel erg mooi vond geloof ik... Maar misschien was dat dan iemand anders :')

quote:
[ afbeelding ]

Wat nog moet gebeuren:

O+
:D *; heldin! Hij is awesome 8-)

quote:
_O- Nogmaals *;

quote:
Aww! Niks nie schieten nie. Is uniek te lief voor, oui oui.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef loveli het volgende:
Ja hoi.
Ohaidurrrr!

Ik zou ook nog wat zeggen over DaDtje's problemo, maar de slankiesquad heeft al adequaat opgetreden zag ik :Y Love thyself, DaDtje! :Y)

Vandaag was slecht georganiseerd en niet bijster nuttig. Maarrrr! Het ging dus best okee en ik heb daarna heerlijk gegeten bij een vriendinnetje en toen ik thuis kwam had vriendje een bos rozen voor me die op de tafel met al mn scriptie-boeken staan zodat ik steeds als ik met die boeken bezig ben ook iets kleurigs heb om naar te kijken O+ O+

Dus *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 23:44:34 #137
70532 loveli
N
pi_97102374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
:D O+ :') :+ :') oO< :D :+ :') :D *; 8-) _O- *; :Y :Y) O+ O+ *O*
Tof mens!
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:47:02 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97102529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Tof mens!
Smileyparade! Oei _O-

Right back at youuuu O+
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 23:49:04 #139
70532 loveli
N
pi_97102642
Als ik op feestboek een foto van jou en je zus zie, denk ik "oh boy, het zijn er twee!!"
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:55:37 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97102990
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef loveli het volgende:
Als ik op feestboek een foto van jou en je zus zie, denk ik "oh boy, het zijn er twee!!"
Dat dachten wel meer mensen vroeger! :D Dat we tweeling waren enzo, al vind ik dat we helemaal niet zoveel op mekaar lijken! Al hebben we wel een gelijk semi-hysterisch enthousiasme over bepaalde zaken, wat dan multiplied als we in dezelfde ruimte zijn :') :+

Nu slapies doen! Trusten lovelikins *;
  Vis een optie? vrijdag 20 mei 2011 @ 23:56:39 #141
70532 loveli
N
pi_97103062
Dat exponentieel semi-hysterisch enthousiasme bedoel ik. Lijkt me een geweldige combi ;)

Sweet dreams!!
crap in = crap out
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:58:48 #142
344469 Amsel
zonder t
pi_97103189
Niet bijgelezen, ga ik zo in de trein doen. Maar moet het even kwijt: de musical Soldaat van Oranje is GEWELDIG. Zou ik zelfs de grootste musical-hater aanraden, het is meer alsof je midden in een film zit, geniale set, geweldig beeld, ik ben er helemaal lyrisch over!
pi_97104132
Foto's gezien van een jaar of 3 geleden, ik had zo'n mooie buik O+ dat ik nu helemaal gemotvieerd ben om gezond te eten en veel te sporten en dat weer terug te krijgen :P. Morgen misschien maar eens langs de markt voor vers fruit enzo.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Idee erachter is dat hardloopschoenen op de verkeerde plaatsen dempen en je hierdoor een onnatuurlijke loophouding krijgt. Die schoenen zouden blessures voorkomen omdat ze lopen zoals een blote voet, wat beter voor onze gewrichten zou zijn.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97109148
mogguh O+

Mooie dag vandaag!

SPOILER
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97109264
Lijstje
• 1 zonnebril
• 13 onderboxums
• 2 t-shirtjes
• 1 vestje
• 1 spiekerboxum
• 5 paar kniekousen
en voor de liefste
• 4 shirts
• 3 onderboxums
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97109280
En in antwoord op uniek, laatst: ik ben wel weer op zoek naar werk, de eerste interessante opdracht die voorbijkwam is afgeketst. Dus ik zoek verder.

Oh, en dan hebben we nog het ziekenhuisgedoe. Ik bleek niet bij de 70% te horen met vals alarm dus ik mag binnenkort nogmaals opdraven, maar dan nu voor echt lichamelijk onderzoek met echo's enweetikveel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97109298
Bedankt nog voor iedereen die de moeite heeft genomen mn gezeur te lezen en er ook nog op te reageren. :). Rationeel weet ik het ook allemaal wel, mn hoofd is er alleen nog niet zo aan toe.
pi_97109301
Morgen!

Net gewogen, (weeg iedere zaterdag)....plus 300 gram, hmmm.
Hopelijk zijn dat dan spieren :P

Lijstje:

O - 2 geroosterde speltboterhammen met pindakaas met stukjes noot, thee
T - 150 ml yoghurt met wat fruit
L - 3 speltbth met roomboter, bio boerenkaas (zoo lekker) en nog iets, maar moet nog boodschappen doen, cherry tomaatjes
T - gekookt eitje met een lik mayo denk ik
T - als ik honger heb wat nootjes of fruit
S - half uur aerobics denk ik
D - grote tomatensalade met veel verse kruiden en een halve zelfgemaakte pizza en :9 vino :9
T - geen idee nog, niets slechts in ieder geval

Een ietwat minder gestructureerd lijstje dan door de week!

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 21-05-2011 12:41:19 ]
pi_97109342
Goeiemorgen!
Heftig aurum! Hoe gaat je man ermee om?

Sigme, wat een vervelend nieuws! Hoop dat t alsnog goed komt.
Daarnaast ben ik benieuwd wat een spiekerboxer is. :?
pi_97109362
Oh sigme, wat rot! Sterkte!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:06:51 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97109441
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh sigme, wat rot! Sterkte!
wat ^^ zegt. Niet tof :{
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: