quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu dwing je haar weer geld uit te geven. Kan je wel
Neuh doe ik niet zo snel. Want ik weet dat ik nog meer geld moet uitgevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu dwing je haar weer geld uit te geven. Kan je wel
of dat nog zo moeilijk isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is cool.
Gvd, de laatste tijd maak ik alleen maar lapo's.![]()
[AKQ SC] #1066 purr purr pur
quote:
The Big Bang Theoryquote:
ik snap deze grap niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Big Bang TheoryMet neurotische Sheldon.
En Penny die 'm terugpakt
die in zijn flash costuum is ook wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht eentje waarbij Sheldon 'het origineel' doet. Kwam deze lange wel tegen
Er is ook een shirt van
[ afbeelding ]
ja hallo, ik blijf niet met dat ding slepen. Elke keer weer beloven ze dat de wereld vergaat en telkens gaat het mis (het lijkt wel de katholieke kerk en hun beleid tov kinderliefde)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Sheldon
Oh ja, aangezien morgen de wereld vergaat: vergeet je handdoek niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Yup, dankquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je mijn tip voor Jair nog in het vorige topic gelezen?
Het is vrijdagmiddag en ik heb geen zin meer. Ik vind (bijna) alles prima. Nog 30 minuten en dan weekendquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga over een kwartier ook maar eens weekend vieren
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga over een kwartier ook maar eens weekend vieren![]()
Klinkklare onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Sheldon
Misschien is iedereen aan het BBQ'en...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
idd, dacht dat het topic wel vol zou zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
HAHAHAHAA GRIEKENLAND GAAT ZIJN SCHULDEN BETALEN MET EEN ACCEPTGYROS HAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het boek gelezen moet hebben. Heb zo'n beetje alle boeken van Kirst gelezen en ze zijn allemaal interessant
Mogguh Diaan.quote:
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klinkklare onzin.
Morgen zijn we er nog.
Vast Enschede.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Geen idee eigenlijk...ik dacht ook eerst een andere Sinterklaas, maar omdat het een extra Sinterklaasjournaal om 19:50 uur is, en dus nog kinderen kijken. Denk ik het weer niet.
Misschien maken ze wel alleen de aankomstplaats bekend. 21-5 is omgekeerd 5-12
Hahaha, dat verwacht ik niet. Er zijn trouwens wel geruchten dat Bram zou stoppen en Jeroen Krabbé wordt als mogelijke opvolger genoemd.quote:
Krabbé!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, dat verwacht ik niet. Er zijn trouwens wel geruchten dat Bram zou stoppen en Jeroen Krabbé wordt als mogelijke opvolger genoemd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha, cobra bijna tegelijk.
Die is Stefan de Walle trouwens:
[ afbeelding ]
quote je nu een priester?quote:
Gezien haar passie met kleuters maakt dat het er nou niet echt beter op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is vlakbij de nieuwe villa van Soempie, denk nog geen kilometer verderop
En dat kan buiten niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
Hier al een tijdje binnen, bezig met (hoe kan het ook anders) de planning
Ik zit in de studeerkamer, balkondeur is wagenwijd open, maar zonder laptop is het moeilijk buitenwerkenquote:
Dan zou ik, met het oog op de klimaatverandering, een laptop inplannen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zit in de studeerkamer, balkondeur is wagenwijd open, maar zonder laptop is het moeilijk buitenwerken
Staat al een tijdje op de wensenlijst, maar eerst moeten we zeker zijn dat het financieel allemaal rond te krijgen is. Dus waarschijnlijk pas in oktoberquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
Dan zou ik, met het oog op de klimaatverandering verbouwing, een laptop inplannen.
Ah, vervelend ja. Succes ermee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op de wensenlijst, maar eerst moeten we zeker zijn dat het financieel allemaal rond te krijgen is. Dus waarschijnlijk pas in oktober
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, niet vervelend, hoogstens jammerhet zou handig zijn, maar we redden het heus wel met slechts 1 computer
bovendien, als ik straks ben begonnen aan de klus, heb ik toch geen tijd voor computers/internet
*gerustgesteld is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal vast af en toe op werk even kijken hoe het gaat
Ik heb stiekem vandaag ook nog best veel werk gedaan, dus het voelt inderdaad als vrijdagavond nuquote:
Kinderen..........quote:Op zondag 22 mei 2011 07:12 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Brakke nacht... halverwege de film begon Jair te hoesten, was erg aan het snotteren en het duurde best lang voordat hij weer ging slapen... en ik heb de hele nacht in zijn kamer op de grond voor zijn bed gelegen, dus ook nog eens erg onrustig geslapen. En natuurlijk was hij vroeg wakker
quote:Op zondag 22 mei 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, hier dan een camo konijn voor het jochie.
[ afbeelding ]
Mijn kind heeft van 19:00 tot 8:30 uur geslapen hoor... en gewoon helemaal alleen op zn eigen kamer.quote:
Kun je nagaan.quote:
Tuurlijk.quote:
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op zondag zijn de supermarkten toch ook open?
Dat mag niet bij vrouwen!quote:
Maar ik dacht het ook.quote:
Maar we weten niet wat het probleem met de druiven nou precies was.quote:
Geniaal...alleen is wel je bakkie koud tegen de tijd dat dat ding klaar isquote:
Ik vind hem nog wel goed. Hij heeft een hele goede dingen ertussen zitten en paar mindere.. maar dat hou je altijd denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Lebbis vind ik al jaren niet grappig meer. Een jaar of 10 terug vond ik hem beter.
waarom?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een paar mooie plaatjes:
http://totallycoolpix.com/2011/05/coolest-pix-of-2011-week-20/
-edit-
en voor het zondagsvertier deze dwaas:
pics, pics en picsquote:Op zondag 22 mei 2011 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Brakheid. Ongewenst huisdier. Vanavond etentje![]()
quote:Fataal ongeluk motorrijder en auto huisartsenpost
21 mei 2011
Een 20-jarige motorrijder uit Boskoop is zaterdagmiddag op de N207 bij Bergambacht om het leven gekomen na een botsing. Het slachtoffer botste tegen een auto van een huisartsenpost, die met zwaailicht en sirene in de tegengestelde richting reed.
Volgens de politie kwam de motorrijder uit de richting Schoonhoven toen hij op de kruising met de N210 rechtsaf sloeg richting Bergambacht. Op dat moment reed de auto van de huisartsenpost over de tegengestelde rijrichting langs een file.
De motorrijder botste vervolgens tegen de auto aan en raakte zwaargewond. Korte tijd later overleed hij in een ziekenhuis
't Ging er juist om dat ik de druiven niet had opgegeten, terwijl Sven ze speciaal voor mij had gekocht (uit zichzelf) en ze nu dus rot waren.quote:
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar we weten niet wat het probleem met de druiven nou precies was.
wat een paar verrotte druiven al niet oplevertquote:Op zondag 22 mei 2011 16:52 schreef Soempie het volgende:
Maar we hebben het ook weer goed gemaakt. En we hebben nu een bureau gekocht en kledingkasten.
Jezusquote:
Er is voor allebei wel wat te zeggenquote:Op zondag 22 mei 2011 16:51 schreef Soempie het volgende:
Zo van:
s: En hoe waren de druiven?
c: die heb ik nog niet opgegeten.
s: hoezo niet? ze liggen er al heel lang!
c: ja, wanneer had ik ze op moeten eten dan?
[blablabla]
s: dat is hartstikke zonde. Het gebeurt al zo vaak dat we eten weggooien omdat jij [ blablabla]
c: ik heb toch niet gevraagd om die druiven?! Koop ze dan niet!
*escalatie.*
quote:Op zondag 22 mei 2011 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is voor allebei wel wat te zeggen
??quote:Op zondag 22 mei 2011 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je er ook een plaatje van maken?
Dat denk ik, ik zie gewoon een stoel met fotomuurquote:Op zondag 22 mei 2011 18:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg alleen maar code. Of zit er bij mij iets niet goed dan?
Vaag..het is gewoon wel een jpg...quote:
Dat is helemaal echt vaagquote:Op zondag 22 mei 2011 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ik geloof ik met alle plaatjes van PS.
PS zet vaak een foto op Twitpic en kopieert die vervolgens. Hotlinken vindt Twitpic blijkbaar niet heel tof, want ze staan het maar beperkte tijd toe. Vandaar ook die buts code die niet altijd goed geparst wordt (ook niet in Opera bijvoorbeeld)quote:Op zondag 22 mei 2011 18:38 schreef wyccie het volgende:
Dat heb ik trouwens ook met haar plaatjes. Als ik ze later bekijk zie ik alleen een hele lange URL/reeks letters en cijfers. Nu hetzelfde nadat de pc moest rebooten.
Het is een vaalroze, stoffen fauteuil op pootjes, een beetje zoals de Chesterfieldbanken. En een boel foto's op een muur erachter geplakt. Misschien wil Nem wel een screenshot maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
on another photographic note....
Uit mijn final project voor mijn fotografie klas:
(NSFW)Wat was de opdracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
seriequote:Op zondag 22 mei 2011 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooie foto PS.
Is het een serie of heb je allerlei verschillende onderwerpen?
Ik moest een fotograaf als inspiratie zoeken en omdat ik de klas nam als foto journalist en niet artistiek journalist had ik de keuze tussen een nieuwereportage en documentaire. Ik koos voor een documentaire en het onderwerp dat ik verzon was: 'onzekerheden' vervolgens 15 vrienden/medestudenten uitgenodigd in de foto studio om me te vertellen over hun onzekerheden en ze vervolgens (half)naakt te fotograferen (de onzekerheden)quote:
Leef je nog?quote:Op maandag 23 mei 2011 04:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb hier nu mijn eerste echte tornado warning meegemaakt. heftige stormen. We vallen nog net binnen het grootste gevaar gebied. Wordt een spannende nacht
yupquote:
Mooi.quote:
Het is trouwens heerlijk buiten, met die stevige warme windvlagen. En het ruikt ook fantastisch en prachtige bliksemquote:
Je neemt toch wel foto's van dat mooie natuurgeweld?quote:Op maandag 23 mei 2011 06:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is trouwens heerlijk buiten, met die stevige warme windvlagen. En het ruikt ook fantastisch en prachtige bliksem
had ik eerder willen doen, maar geen camera bij en veel regen en nu is het niet meer te vatten. Maar gele wolken, wat een belevenisquote:Op maandag 23 mei 2011 07:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je neemt toch wel foto's van dat mooie natuurgeweld?
Was dat de eerste keer dat je dat zag?quote:Op maandag 23 mei 2011 07:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
had ik eerder willen doen, maar geen camera bij en veel regen en nu is het niet meer te vatten. Maar gele wolken, wat een belevenis
wel zo heftig en mooi ja. Gele wolken hebben we wel vaker gehad, groen ookquote:
Blijft mooiquote:Op maandag 23 mei 2011 07:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wel zo heftig en mooi ja. Gele wolken hebben we wel vaker gehad, groen ook
Mogguh Diaanquote:
Helloquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdagnacht voor het eerst in een jaar of 10 over m'n nek gegaan na veel drank (en een suikerspin)
En tering, wat was ik gister brak, we zouden naar de film, maar die heb ik niet gehaald, dus weer minpunten gescoord
We zouden de film van 4 uur doen, maar ik was om half 2 net uit bed en durfde amper in de auto te stappen om naar m'n vriendin te rijdenquote:
ow niet fijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Zaterdagnacht voor het eerst in een jaar of 10 over m'n nek gegaan na veel drank (en een suikerspin)
En tering, wat was ik gister brak, we zouden naar de film, maar die heb ik niet gehaald, dus weer minpunten gescoord
Ik heb het vanaf het laatste nummer van Heideroosjes meegemaakt, daarvoor was ik nog druk aan het werk, maar de muziek was niet bijzonder en ik heb ook meer buiten staan praten en drinken dan dat ik binnen naar de muziek stond te luisterenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 08:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het laatste nummer van Heideroosjes meegemaakt, daarvoor was ik nog druk aan het werk, maar de muziek was niet bijzonder en ik heb ook meer buiten staan praten en drinken dan dat ik binnen naar de muziek stond te luisteren
Op de fiets gaan of verplicht verlof?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl... de NS is iets te ijverig geweest... ze hebben mn persoonlijke business card geblokkeerd per 19 mei omdat ik per 29 mei een nieuwe krijg. afdeling stond niet goed, dan moet je een nieuwe aanvragen. Ze hadden niet bedacht dat ik in de periode van 19 tot 29 mei ook een kaart nodig heb.
Dat kan maanden duren bij de overheid.quote:
Geen van beiden een optie. Gelukkig hebben we ook nog businesskaarten voor de afdeling, die krijg ik morgen en vrijdag mee. Voor vandaag een kaartje gekocht. En ga die declareren.quote:
Dat lijkt me logischquote:Op maandag 23 mei 2011 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor vandaag een kaartje gekocht. En ga die declareren.
Yeps. Maar wel een gedoe... ik kreeg trouwens heel uitgebreide excuses van de medewerker die ik aan de telefoon had. In het overdrevene zelfs.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch
Goedemorgen allemaal
Tof dat ze daar allemaal aan hebben meegewerktquote:Op maandag 23 mei 2011 01:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
serie
[..]
Ik moest een fotograaf als inspiratie zoeken en omdat ik de klas nam als foto journalist en niet artistiek journalist had ik de keuze tussen een nieuwereportage en documentaire. Ik koos voor een documentaire en het onderwerp dat ik verzon was: 'onzekerheden' vervolgens 15 vrienden/medestudenten uitgenodigd in de foto studio om me te vertellen over hun onzekerheden en ze vervolgens (half)naakt te fotograferen (de onzekerheden)
19:00 & 23:45 Lutjebroeker Blaasbandquote:
Dan zou ik ook aan de drank gaan ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
19:00 & 23:45 Lutjebroeker Blaasband
19:45 Fanfare Irene & Crescendo
20:20 Basisschool De Hussel
20:35 HipHop Dushi's
22:15 Die Lustige Schlagerfreunden
Die van PS of die van HAAAAAAAAAAAAAIquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..my...God
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2512842/homo-gevaar-weg.html
Hey, ik was er zaterdag, niet vrijdagquote:Op maandag 23 mei 2011 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
19:00 & 23:45 Lutjebroeker Blaasband
19:45 Fanfare Irene & Crescendo
20:20 Basisschool De Hussel
20:35 HipHop Dushi's
22:15 Die Lustige Schlagerfreunden
Bij mij kwam het echt van die suikerspin hoor!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:28 schreef MaJo het volgende:
Morgen
Ik ben ook niet helemaal fitvrijdagnacht overgegeven, ik dacht door drank maar mijn maag is nog steeds overstuur, plus een flinke dosis brandend maagzuur
maar uitrusten is geen optie want nog 12 dagen tot jazz
Ow irritant... ik vond ze ook moeilijk te herkennen. Ik kan ze ook niet meer nakijken, de flessen zijn al ingeleverd. Maar je hebt er ook geen meer nodig?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef Etcetera het volgende:
Diaan, thanks voor de codesMaar ze doen het niet
Is niet zo'n ramp trouwens, kan geloof ik nu het hemdje bestellen dat ik wil hebben
yeah, right.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bij mij kwam het echt van die suikerspin hoor!
Nee hoor, is wel goed zoquote:Op maandag 23 mei 2011 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow irritant... ik vond ze ook moeilijk te herkennen. Ik kan ze ook niet meer nakijken, de flessen zijn al ingeleverd. Maar je hebt er ook geen meer nodig?
Okay. YW.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, is wel goed zoBedankt voor het meehelpen
ja echtquote:
Nee.quote:
Je kunt verder zeker ook niks doen? Ik ga zo maar weer eens pijnstillers slikkenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
Spanning en sensatie in Leeuwarden: http://twitpic.com/51g2o9
HT? Leef je nog?
Nee, dat wist ik niet. Als ik er ooit weer last van heb, dan ga ik het proberen. Ik vraag me af wat de techniek erachter is.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
Wisten jullie trouwens dat augurken helpen tegen maagzuur? Ik geloofde er niks van maar gisteren geprobeerd en het hielp echt
Echt waar? Grappigquote:
Misschien dat het zuur het zuur weer tegenwerkt ofzo? Ik vond het nogal vreemd maar het hielp goedquote:Op maandag 23 mei 2011 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Als ik er ooit weer last van heb, dan ga ik het proberen. Ik vraag me af wat de techniek erachter is.
Als ik tegen migraine aanzat, moest ik augurken eten. En ik vind ze echt heel erg vies, dus maar 1x gedaan. Dan maar hoofdpijn/brandend maagzuur.quote:
Het sap van een aardappel?quote:Bij brandend maagzuur of maagpijn een stukje rauwe aardappel eten of een beetje sap van een aardappel drinken. Helpt echt.
- Lea Gysbrechts
Ik zie ook mensen die azijn tippen. Maar ik vraag me dan dus af waarom dat zou werkenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien dat het zuur het zuur weer tegenwerkt ofzo? Ik vond het nogal vreemd maar het hielp goed
want, je kon alleen maar rauwmelkse vanillevla krijgen?quote:Op maandag 23 mei 2011 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
Vanillevla is ook een goede, al had ik daar weinig aan tijdens mijn zwangerschap. Ik heb vooral ReglaPH gebruikt. En nu gebruik ik Gaviscon..
Of ze lust het nietquote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want, je kon alleen maar rauwmelkse vanillevla krijgen?
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want, je kon alleen maar rauwmelkse vanillevla krijgen?
Was er een kans dat het anders uitgepakt had dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
ik ben terug van een weekend Landal met de schoonfamilie!
Iedereen leeft nog
jij leeft ook nog?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
ik ben terug van een weekend Landal met de schoonfamilie!
Iedereen leeft nog
Jullie zijn goed weggekomen dan. Want in Joplin zijn er bijna 90 doden gevallen.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De tornado gisteravond bleek maar 15 mijl bij ons vandaan. Vandaar het alarm dus tijdens het avond eten
Ja ik las het...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jullie zijn goed weggekomen dan. Want in Joplin zijn er bijna 90 doden gevallen.
Volgens het principe van de homeopathie.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:13 schreef MaJo het volgende:
Misschien dat het zuur het zuur weer tegenwerkt ofzo? Ik vond het nogal vreemd maar het hielp goed
Zag het op het nieuws. Het was letterlijk zijn laatste beklimming.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ronald Naar is dood. Hij wilde nog 1 grote berg beklimmen en blijkbaar is 'ie vannacht overleden bij de afdaling.
Ik zag net op Nu.NL een filmpje van de bewuste tornado. Zou er graag eens echt willen zien. Lijkt me een bizarre ervaring.quote:
Hij lag een paar jaar geleden nog onder vuur omdat 'ie een andere klimmer had laten liggen die nog niet dood was. Dat kwam 'ie wel mooi verdedigen op de TV.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef wyccie het volgende:
Zag het op het nieuws. Het was letterlijk zijn laatste beklimming.![]()
Ik heb groot respect voor zulke klimmers. Wat een leven heeft die man gehad.
Ik denk dat het een beetje in je aard moet liggen en dat je het zelf een keer meegemaakt moet hebben.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
Verder zijn zulke klimmers compleet gestoord en ik weet niet of respect op geheel op z'n plaats is.
Heb je het nu over bergklimmen of over zo'n persoon laten liggen? Want ik had het over bergklimmen in het algemeen.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje in je aard moet liggen en dat je het zelf een keer meegemaakt moet hebben.
Hij heeft verdedigd dat je boven op zo'n berg geen moeilijkheden kunt gebruiken. Dat het een uitputtingsslag is om jezelf al naar boven of beneden te krijgen zonder ongelukken. Met een kilo of 90/95 dood (no pun) gewicht te slepen is geen optie op zo'n moment.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:11 schreef wyccie het volgende:
Bergklimmen in het algemeen.
Iemand laten liggen moet je gewoon niet doen.Overigens weet ik van dat laten liggen niet zo heel veel af, kan daar geen oordeel over vormen.
Ik dacht dat het ging om iemand die lichtgewond was en voor wie nog hulp gehaald kon worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
En dat terwijl de persoon al niet meer te redden is. Iedere bergklimmer van dat niveau weet dat de kans enorm groot is dat je het loodje legt op zo'n berg en heeft de keuze gemaakt toch te gaan. Dus wat doe je dan?
Lijkt me ook.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef wyccie het volgende:
Het lijkt me trouwens verdomd moeilijk om een klimmaatje van je eigen expeditie te moeten laten liggen. Je bent al gauw geneigd te denken/hopen dat je maatje nog te redden is.
dat was het zo ook alquote:Op maandag 23 mei 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag net op Nu.NL een filmpje van de bewuste tornado. Zou er graag eens echt willen zien. Lijkt me een bizarre ervaring.
Nee, helaas nietquote:Op maandag 23 mei 2011 19:54 schreef wyccie het volgende:
Nem, nog steeds bezig met hardlopen en afvallen?
Er lopen wel lekkere chicks rond maar ik loop liever in mijn eentje hard dan met anderen. Ik moet me nergens aan kunnen ergeren en ik erger me op zo'n moment snel als ik niet mee kan komen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, jammer!![]()
Is dit geen leuke uitdaging? http://www.thebootcampclub.nl/index
Ik loop ook het liefst in mijn eentje, maar bij zo'n bootcamp heb ik wel aansporing nodig.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
Er lopen wel lekkere chicks rond maar ik loop liever in mijn eentje hard dan met anderen. Ik moet me nergens aan kunnen ergeren en ik erger me op zo'n moment snel als ik niet mee kan komen.
Er is ook een pauperigere variant: The Face Game of zo. Allerlei gekke spelletjes waarbij je gezicht een rol speelt.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
's Neerlands nieuwste, pulperigste kutprogramma: The Pain Game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast wel uit Japan komen.
Ik word agressief van aansporing als ik kapot aan het gaan ben(iets wat ik ook heerlijk vind trouwens)quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop ook het liefst in mijn eentje, maar bij zo'n bootcamp heb ik wel aansporing nodig.
Lijkt me heerlijk om zo helemaal kapot te gaan.
quote:Er is ook een pauperigere variant: The Face Game of zo. Allerlei gekke spelletjes waarbij je gezicht een rol speelt.Wat in je spoiler staat was volgens mij dus ook bij The Pain GameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast wel uit Japan komen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Gooi de TV uit het raam, doe alles op het Internet. Net zoals ik binnenkort...quote:Op maandag 23 mei 2011 20:30 schreef wyccie het volgende:
Er is ook een pauperigere variant: The Face Game of zo.
Op Internet kom je nog meer troep tegen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gooi de TV uit het raam, doe alles op het Internet. Net zoals ik binnenkort...
Die troep kun je nog sturen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Internet kom je nog meer troep tegen.
Ik heb een afstandsbediening, een uit-knop en dvd's.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je TV kijkt, ben je afhankelijk van het zenderaanbod van je aanbieder...
een vaatwasser neem ik al niet, dus tel er een koelkast + combimagnetron bij op en klaar is keesquote:
Die heeft 'ie toch al?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen vaatwasser, kom je daarmee weg?
ze vind nu zelf van nietquote:
ik zal kijken of ik een printscreen kan maken ofzo, die optie is er vast welquote:
quote:
Ach, ze moet nog even wennen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik neem aan dat we zo ook een oog gemonteerd zien op je keukenplaatje?
vertel?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met daar een ketting aan die kort genoeg is.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, zoietsquote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met daar een ketting aan die kort genoeg is.
Ik kan nu wel ja zeggen, maar nee, ik ben bang dat ik gewoon zelf aan de afwas magquote:
Spreekt nu de vaatwasser of de deegroller?quote:
ik ook, maar dat kreeg ik in deze planner neit voor elkaarquote:Op maandag 23 mei 2011 21:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zou de handgrepen op de grote deurtjes onder lager plaatsen (op gelijke hoogte met het kleinere deurtje)
ze kunnen toch multitaskenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spreekt nu de vaatwasser of de deegroller?
Niet klagen over mannen. Je hebt ze nodig. Als is het maar om wat van het bovenste kastje te pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |