quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu dwing je haar weer geld uit te geven. Kan je wel
Neuh doe ik niet zo snel. Want ik weet dat ik nog meer geld moet uitgevenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nu dwing je haar weer geld uit te geven. Kan je wel
of dat nog zo moeilijk isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, die is cool.
Gvd, de laatste tijd maak ik alleen maar lapo's.![]()
[AKQ SC] #1066 purr purr pur
quote:
The Big Bang Theoryquote:
ik snap deze grap niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
The Big Bang TheoryMet neurotische Sheldon.
En Penny die 'm terugpakt
die in zijn flash costuum is ook wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik zocht eentje waarbij Sheldon 'het origineel' doet. Kwam deze lange wel tegen
Er is ook een shirt van
[ afbeelding ]
ja hallo, ik blijf niet met dat ding slepen. Elke keer weer beloven ze dat de wereld vergaat en telkens gaat het mis (het lijkt wel de katholieke kerk en hun beleid tov kinderliefde)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Sheldon
Oh ja, aangezien morgen de wereld vergaat: vergeet je handdoek niet
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Yup, dankquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
Heb je mijn tip voor Jair nog in het vorige topic gelezen?
Het is vrijdagmiddag en ik heb geen zin meer. Ik vind (bijna) alles prima. Nog 30 minuten en dan weekendquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga over een kwartier ook maar eens weekend vieren
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga over een kwartier ook maar eens weekend vieren![]()
Klinkklare onzin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef Etcetera het volgende:
Sheldon
Misschien is iedereen aan het BBQ'en...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
idd, dacht dat het topic wel vol zou zijn
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef CaptainCookie het volgende:
HAHAHAHAA GRIEKENLAND GAAT ZIJN SCHULDEN BETALEN MET EEN ACCEPTGYROS HAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het boek gelezen moet hebben. Heb zo'n beetje alle boeken van Kirst gelezen en ze zijn allemaal interessant
Mogguh Diaan.quote:
Ik ben er nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klinkklare onzin.
Morgen zijn we er nog.
Vast Enschede.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Geen idee eigenlijk...ik dacht ook eerst een andere Sinterklaas, maar omdat het een extra Sinterklaasjournaal om 19:50 uur is, en dus nog kinderen kijken. Denk ik het weer niet.
Misschien maken ze wel alleen de aankomstplaats bekend. 21-5 is omgekeerd 5-12
Hahaha, dat verwacht ik niet. Er zijn trouwens wel geruchten dat Bram zou stoppen en Jeroen Krabbé wordt als mogelijke opvolger genoemd.quote:
Krabbé!?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, dat verwacht ik niet. Er zijn trouwens wel geruchten dat Bram zou stoppen en Jeroen Krabbé wordt als mogelijke opvolger genoemd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hahaha, cobra bijna tegelijk.
Die is Stefan de Walle trouwens:
[ afbeelding ]
quote je nu een priester?quote:
Gezien haar passie met kleuters maakt dat het er nou niet echt beter op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is vlakbij de nieuwe villa van Soempie, denk nog geen kilometer verderop
En dat kan buiten niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
Hier al een tijdje binnen, bezig met (hoe kan het ook anders) de planning
Ik zit in de studeerkamer, balkondeur is wagenwijd open, maar zonder laptop is het moeilijk buitenwerkenquote:
Dan zou ik, met het oog op de klimaatverandering, een laptop inplannen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zit in de studeerkamer, balkondeur is wagenwijd open, maar zonder laptop is het moeilijk buitenwerken
Staat al een tijdje op de wensenlijst, maar eerst moeten we zeker zijn dat het financieel allemaal rond te krijgen is. Dus waarschijnlijk pas in oktoberquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:58 schreef De_Hertog het volgende:
Dan zou ik, met het oog op de klimaatverandering verbouwing, een laptop inplannen.
Ah, vervelend ja. Succes ermee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op de wensenlijst, maar eerst moeten we zeker zijn dat het financieel allemaal rond te krijgen is. Dus waarschijnlijk pas in oktober
We zullen je missen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, niet vervelend, hoogstens jammerhet zou handig zijn, maar we redden het heus wel met slechts 1 computer
bovendien, als ik straks ben begonnen aan de klus, heb ik toch geen tijd voor computers/internet
*gerustgesteld is.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal vast af en toe op werk even kijken hoe het gaat
Ik heb stiekem vandaag ook nog best veel werk gedaan, dus het voelt inderdaad als vrijdagavond nuquote:
Kinderen..........quote:Op zondag 22 mei 2011 07:12 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Brakke nacht... halverwege de film begon Jair te hoesten, was erg aan het snotteren en het duurde best lang voordat hij weer ging slapen... en ik heb de hele nacht in zijn kamer op de grond voor zijn bed gelegen, dus ook nog eens erg onrustig geslapen. En natuurlijk was hij vroeg wakker
quote:Op zondag 22 mei 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, hier dan een camo konijn voor het jochie.
[ afbeelding ]
Mijn kind heeft van 19:00 tot 8:30 uur geslapen hoor... en gewoon helemaal alleen op zn eigen kamer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |