Oh sorry, ik mag ook eigenlijk niet posten in dit topic, dus had al helemaal niet in de gaten dat ik het topic sloot!quote:
Ja, klopt! Maar de grootste kans op blijvende en onherstelbare 'schade' aan kindje is de eerste 20-22 weken. Maar daarom gaan ze ook even prikken erop nu, dan heb je definitieve zekerheid dat je het nooit gehad hebt en kunnen ze er rekening mee houden. Voor hetzelfde geldt heb ik toch antistoffen in mijn bloed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil je niet ongerust maken, maar ook daarna zit je zeker wel in een risicogroep, Ik ben met 34.5 weken geboren omdat mijn moeder de waterpokken had gekregen van mijn zus! gelukkig is de medische wereld nu veel verder dan 24 jaar geleden!
Maakt niet uit hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik mag ook eigenlijk niet posten in dit topic, dus had al helemaal niet in de gaten dat ik het topic sloot!
Oh oke, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:13 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ja, klopt! Maar de grootste kans op blijvende en onherstelbare 'schade' aan kindje is de eerste 20-22 weken. Maar daarom gaan ze ook even prikken erop nu, dan heb je definitieve zekerheid dat je het nooit gehad hebt en kunnen ze er rekening mee houden. Voor hetzelfde geldt heb ik toch antistoffen in mijn bloed.
Ik sta nog niet in de OPquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef Jipster het volgende:
Ik heb nog nooit een nieuw deeltje geopend, als er iets niet goed is of ontbreekt dan hoor ik het graag!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:43 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik sta nog niet in de OP![]()
Dus als jij zo lief wil zijn22 oktober
Ha ha, dat zie ik nu ook vaak. Ik vind het erg een beetje eng uitzien. Af en toe kijkt mijn vriend precies op het juiste moment naar mijn buik, en hij moet dan altijd erg lachen. Hij vindt het erg wonderlijk. De kleine reageert ook enorm op onze handen en stemmen. Vriend praat elke dag wel even tegen mijn buik, ventje begint dan meteen te trappelenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:20 schreef Lujaxa het volgende:
dory = octopussy nog eens welkom
hier vandaag voor eerste keer beebje zien bewegen langs buitenkant.. toen ik in bad zat wat blijft het toch wonderlijk
Ehhhh, SEO? Is dat de 20 wkn echo? In dat geval heb ik die de laatste dag van week 19, over 2 weken dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:43 schreef Susie het volgende:
Leuke reactie van je vader GGB!![]()
@Nirak; wanneer heb jij de SEO? En gefeli met onze mijlpaal vandaag... 18 wkn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |