Pssst....die is oud!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef hotmale_1986 het volgende:
Stevie Wonder ook 65 geworden he, van de week interviewden ze hem voor de radio.
Interviewer: "Stevie, gefeliciteerd met je 65e, toch maar even een vraagje: Hoe is het nou om blind te zijn?"
Stevie: "Ach, het is niet het einde van de wereld, ik had ook een neger kunnen zijn!"
Lawl!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:47 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Gehe deze week voor het eerst gehoord. Maandag. Hele week dubbel gelegen..
Durf ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef _Fanta het volgende:
deze komt me bekent voor, is orgineel niet van Radium? jah toch!
quote:
Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef ToT het volgende: [..] Hehehe dus ook een wiccan als vriendin gehad?
Rlly?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I like you, no matter what you do![]()
![]()
Okee dan!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef ToT het volgende: [..] Hehehe dus ook een wiccan als vriendin gehad?Ach ik vond het best interessant hoor, maar het is niet mijn ding. Ik ben meer into Reiki!
[/ quote]
Ik heb er zelf ook in mee gedaan toen der tijd
wet boobiesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rlly?
*gooit emmer water leeg over Knetter*
Ben nu nog wel van een aantal dingen, mediteren, aarden en positieve energie uit de natuur en elementen halenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Ja ik heb af en toe ook wel eens met een ritueeltje meegedaan.
Ja dat soort dingen liggen me ook wel, dat heeft allemaal wel raakvlakken met Reiki, maar dingen zoals de wachters van de windstreken aanroepen enzo gaat mij wat te ver.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben nu nog wel van een aantal dingen, mediteren, aarden en positieve energie uit de natuur en elementen halen
dat magquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rlly?
*gooit emmer water leeg over Knetter*
Mjah, dat kanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen liggen me ook wel, dat heeft allemaal wel raakvlakken met Reiki, maar dingen zoals de wachters van de windstreken aanroepen enzo gaat mij wat te ver.
we blijven niet bezig hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*gooit nog een emmer leeg over Knetter*
Ik heb vrienden die flink into wicca zijn. Die doen die vieringen ook allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, dat kan
Het Wicca-paasfeest was wel heel anders dan pasen zoals we het normaal kennen
Haha, mjah, niks geen haas en gekleurde eieren.. feest van vruchtbaarheid enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die flink into wicca zijn. Die doen die vieringen ook allemaal.
Ja alsof die haas en eieren ook maar iets met het Christelijk geloof te maken hebben he!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, mjah, niks geen haas en gekleurde eieren.. feest van vruchtbaarheid enzo![]()
En al helemaal niet met Wiccaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alsof die haas en eieren ook maar iets met het Christelijk geloof te maken hebben he!
Klopt, maar dan wel 1 kleur; rood..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, die eieren staan wel symbool voor vruchtbaarheid he!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
tis dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |