Wtf? Waarom?!quote:AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.
"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.
"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."
Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.
En hoe zouden ze zoiets willen uitleggen op het sinterklaasjournaal met al die kijkende kindertjes?quote:
Nu kan ik niet meer wachten tot het zaterdag isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef livelink het volgende:
Ik las het net ook. Ben inderdaad ook wel nieuwsgierig.
Ja, dat zit ik me nu ook af te vragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:06 schreef Infection het volgende:
[..]
En hoe zouden ze zoiets willen uitleggen op het sinterklaasjournaal met al die kijkende kindertjes?
Inderdaad. Maar het zal wel iets anders zijn. Misschien geen "zwarte" pieten meer maar witte?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:09 schreef livelink het volgende:
Een nieuwe moet je niet aankondigen, dat moet je gewoon doen. Dat hoort nou eenmaal bij de magie van Sinterklaas.
Kefa2 Kefaquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:16 schreef machtpen het volgende:
Sinterklaas heeft getekend bij john de mol. De intocht is alleen op betaalstreams te zien en we moeten sms'en voor de intochtplaats.
Jij weet al wat men van plan is te zeggen en te doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:11 schreef woid het volgende:
blijf verdomme van het beetje leuke overgebleven NL cultuur af.... grrrrr
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:14 schreef Bienelientjee het volgende:
De wereld vergaat morgen! Om alle kindertjes nog een plezier te doen komt Sinterklaas dit jaar extra vroeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |