GOED NIEUWSquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
Ga ze halen dan!
En Joris komt als het goed is het weekend door![]()
vanavond tapas en wijnquote:
Mooi. Ik ga morgenmiddag aan mijn huiswerk zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wok's problem management
[..]
ga ik doen
hoop
daar begint het mee
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga morgenmiddag aan mijn huiswerk zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Goed plan! Bij jou thuis?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanavond tapas en wijn
romantisch dineren thuis voor gevorderden
quote:
En wie maakt de tapas?quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ja ik doe even niet mee dit weekend
hoewel.... misschien in de avondO, de avond kan wel, die heb ik al vol met andere dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Weet je hoe aaibaar! Zo'n lief, zacht poesje, met witte haartjesquote:
gfquote:
Whut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
Magnetronkok has levelled upWafel kan ook in de pingkast
vogeltje!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ja ik doe even niet mee dit weekend
hoewel.... misschien in de avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat een wafel eetbaar blijft als je 'm in de magnetron doetquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]Nee, hij bekende dat hij eigenlijk alleen voor zijn geliefde wil gaan, en daarom wat gas terug moet nemen met de voorbeeldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat voor voorbeelden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij bekende dat hij eigenlijk alleeen voor zijn geliefde wil gaan, en daarom wat gas terug moet nemen met de voorbeelden..
Ah, ik dacht al zoiets... maar ik denk ik vraag het evenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat een wafel eetbaar blijft als je 'm in de magnetron doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |