abonnement Unibet Coolblue
pi_12786229
Natuurlijk mogen de konijntjes hier blijven!!!!!

Alle dieren zijn welkom in de kinderboerderij! We moeten alleen
even wat mooie hokken timmeren, maar eigenlijk leg ik liever een konijnenheuvel aan, met van die gaatjes en holen wie helpt?

pi_12786270
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:44 schreef inkie1010 het volgende:
Natuurlijk mogen de konijntjes hier blijven!!!!!

Alle dieren zijn welkom in de kinderboerderij! We moeten alleen
even wat mooie hokken timmeren, maar eigenlijk leg ik liever een konijnenheuvel aan, met van die gaatjes en holen wie helpt?


Ik wil best mee helpen, die bunnies zijn heel lief
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12786424
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:46 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ik wil best mee helpen, die bunnies zijn heel lief


fijn!!!

* inkie1010 haalt het gereedschap uit het schuurtje!
pro_jeex, zou je een graafmasjien kunnen regelen?

pi_12786540
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:52 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

fijn!!!

* inkie1010 haalt het gereedschap uit het schuurtje!
pro_jeex, zou je een graafmasjien kunnen regelen?


Ja geen probleem

* pro_jeex komt met een graafmachine aanzetten

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:42:58 #180
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_12790380
Ik ben blij dat de konijntje mogen blijven en kom af en toe langs om te kijken hoe ze groeien, mocht je medische hulp nodig hebben, ik zou graag willen helpen.
O zou je deze foldertjes voor me willen uitdelen hier, ik heb volgende week een open dag.
Goed ik ga weer terug naar mijn praktijk, tot ziens.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_12790450
* pro_jeex stapt uit de graafmachine en neemt de foldertjes aan.

* pro_jeex begint ze uit te delen brrr frisjes hier, maar ja je moet voor het goede doel wat over hebben

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12820412
ik wilde nog wel even dit kleine zielige kuikentje hier onder brengen. Daar is die vast veel beter af dan in de boze buitenwereld .
Ik heb geen kloon nodig om me zelf kenbaar te maken[BR]Verwacht het onverwachte en blijf scherp. [BR][BR] [b]S.E[/b]
pi_12821958
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:15 schreef Lord_Dreamer het volgende:
ik wilde nog wel even dit kleine zielige kuikentje hier onder brengen. Daar is die vast veel beter af dan in de boze buitenwereld .
pi_16292198
Derrick.....
Criminalpolizei!
pi_16368933
* inkie1010 loopt nog even langs alle diertjes. En heeft een ark gebouwd om de diertjes te beschermen tegen de vloedgolf...

Dag kinderboerderij

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')