abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:06:07 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98503008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
Pardon?
Janet is degene die vreemd ging met Dusty terwijl Carly Janets man aan het zoeken was, vrnl. omdat hij de vader is van haar kinderen. En dat heeft ze nog niet eens toegegeven.
Geliefde en schijnheilige zus Rosanna pikte even Clark in toen Carly aan het afkicken was.
Whehehe, Carly ging de man van Janet zoeken. _O- Give me a break.
De omstandigheden waarin Janet sex heeft gehad met Dusty zat heel lang aan te komen. Je hoeft geen psycholoog te zijn om dat in te zien, en ook de rol van Carly daarin.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_98503228
Carly ging de vader van haar kinderen opzoeken en ja, nu allang duidelijk is dat Janet weinig initiatief heeft genomen hem te vinden/te helpen neemt Carly haar kans waar en groot gelijk.
Die Janet heeft alleen maar staan miepen en janken op de boerderie en vervolgens fijn vreemd gaan. Gossie wat een leuke echtgenote. Vervolgens dit in de kerk gaan opbiechten maar nog niet tegen Jack zeggen. Brrrrr...........ik vind het een achterbakse kapzonestrut.
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:18:39 #243
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98503453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Carly ging de vader van haar kinderen opzoeken en ja, nu allang duidelijk is dat Janet weinig initiatief heeft genomen hem te vinden/te helpen neemt Carly haar kans waar en groot gelijk.
Die Janet heeft alleen maar staan miepen en janken op de boerderie en vervolgens fijn vreemd gaan. Gossie wat een leuke echtgenote. Vervolgens dit in de kerk gaan opbiechten maar nog niet tegen Jack zeggen. Brrrrr...........ik vind het een achterbakse kapzonestrut.
Amen to that!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_98503522
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:18 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Amen to that!
Thanks you! *O*
pi_98503598
Trouwens, die Dusty is ook slim bezig, Janet richting Jack sturen nu terwijl hij donders goed weet dat het uiteindelijk niets meer word tussen die twee en dan kan Janet op zijn schouders uithuilen.
Dat heeft hij zo graag. Hoeveel vrouwen hebben al gejankt op zijn schouders? _O-
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:29:23 #246
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98503794
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Wat een onzin. Janet hoeft zich nergens voor te schamen.
Ik heb geen zin om hier nu op in te gaan, want ik kan al jouw argumenten ontkrachten, misschien als ik iets meer tijd heb.
Ik vind het echt zielig dat je dit schrijft, Carly die liegt, bedriegt, vanaf dag 1, durf je te vergelijken met Janet. :N
  woensdag 22 juni 2011 @ 14:47:39 #247
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98509265
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
Geliefde en schijnheilige zus Rosanna pikte even Clark in toen Carly aan het afkicken was.
Craig. ;)

Ook hier ook maar even mijn mening over te geven: Carly heeft veel ergere dingen gedaan dan Janet, maar het personage is ook een stuk sympathieker.
Daarom pikken mensen veel meer van haar.
Maar in deze situatie vind ik dat Carly niks fouts heeft gedaan.
En ik kan het Janet ook niet echt kwalijk nemen dat ze steun zoekt bij een andere man.
Degene die hier het meest fout zit, is Jack.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:51:26 #248
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_98511843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Craig. ;)

Ook hier ook maar even mijn mening over te geven: Carly heeft veel ergere dingen gedaan dan Janet, maar het personage is ook een stuk sympathieker.
Daarom pikken mensen veel meer van haar.
Maar in deze situatie vind ik dat Carly niks fouts heeft gedaan.
En ik kan het Janet ook niet echt kwalijk nemen dat ze steun zoekt bij een andere man.
Degene die hier het meest fout zit, is Jack.
Volledig mee eens..
Vrouwtje wil je steunen, maar hij kiest ervoor om te vluchten? (Steun zoeken voor Katie was gewoon onzin trouwens, was leuk geprobeerd van de schrijvers, maar ik trap er niet in)
Wat had Jack dan verwacht? Dan komt hij eindelijk terug, loopt hij te slapen op de bank van z'n ex.. Toch niet zo heel raar dat Janet zich dan genegeerd gaat voelen? Jack en Carly verdienen elkaar dan wel weer ^O^ Altijd zo geweest en daar hadden ze eigenlijk ook niet aan moeten stoken. Jammer voor Janet, maar ze is beter af met Dusty.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_98511887
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Janet hoeft zich nergens voor te schamen.
Ik heb geen zin om hier nu op in te gaan, want ik kan al jouw argumenten ontkrachten, misschien als ik iets meer tijd heb.
Ik vind het echt zielig dat je dit schrijft, Carly die liegt, bedriegt, vanaf dag 1, durf je te vergelijken met Janet. :N
Dus als je man het vreselijk moeilijk heeft en door een diep dal gaat, en je vervolgens met een ander het bed induikt, heb je je niet te schamen? Als Janet een beetje karakter had getoond, en Jack niet zo snel had opgegeven, waren ze nu weer fijn bij elkaar geweest. Mag ik je eraan herinneren dat Jack (dankzij Carly, dankjewel) het licht zag en Janet ging vertellen dat hij met haar verder wilde? En dat Janet zich vanwege haar sletterige gedrag zo enorm schuldig voelde dat ze de relatie liever verbrak dan dat ze het zou opbiechten? Pfff, dan ben je niet alleen een slet, dan ben je een laffe slet!

Oh en ik vind ook wel dat Jack fout zit in dezen, maar die zwak voor hem zal wel nooit verdwijnen, wat hij ook doet :P
Leven, ja!
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:53:56 #250
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98514648
Ik heb t idee dat deze Janet-Carly discussie veel persoonlijker voor jullie is dan dat het alleen over ATWT gaat..
pi_98514765
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb t idee dat deze Janet-Carly discussie veel persoonlijker voor jullie is dan dat het alleen over ATWT gaat..
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij gaat het puur om ATWT. Ben gewoon erg *O* team Carly *O*
Leven, ja!
pi_98514800
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef NouMooiNiet het volgende:
yup het is maar een soap hoor :Y
Maar ik vermeld maar wel even dat ik team Jack en Carly ben, ze waren leuk bij elkaar en horen bij elkaar *O* *O* *O* *O*
pi_98517388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

yup het is maar een soap hoor :Y
Maar ik vermeld maar wel even dat ik team Jack en Carly ben, ze waren leuk bij elkaar en horen bij elkaar *O* *O* *O* *O*
Eens!

Vind beide actrices trouwens erg goed! Sowieso liggen de acteerkwaliteiten in deze soap vrij hoog, vind ik altijd...
Leven, ja!
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:24:51 #254
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98517943
*O* C *O* A *O* R *O* L *O* Y *O*

:P
pi_98518219
Ik ben alleen benieuwd of Jack nog steeds voor hun 'oh zo gelukkige huwelijk' wil gaan als Janet hem eindelijk verteld wat ze met Dusty gedaan heeft :D

Alleen al om die reden ben ik Team Carly *O*

Ik vind het gewoon niet kunnen dat Janet constant Jack de les zit te lezen over hem en Carly en constant loopt te zeiken over hun slechte huwelijk en dat zij het slachtoffer is terwijl ze zelf de bloemetjes behoorlijk buiten zet en er dan nog over zwijgt ook.
En nu wil ze opeens wel weer verder met Jack, ja hallo! Vertel hem dan eerst maar eens even wat je allemaal gedaan hebt de laatste tijd :r

Alle discussies over Carly en haar achterbaksheid daargelaten, het is Carly en dan mag het :P
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:32:04 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98524514
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef Fruitmix het volgende:

[..]

Dus als je man het vreselijk moeilijk heeft en door een diep dal gaat, en je vervolgens met een ander het bed induikt, heb je je niet te schamen? Als Janet een beetje karakter had getoond, en Jack niet zo snel had opgegeven, waren ze nu weer fijn bij elkaar geweest. Mag ik je eraan herinneren dat Jack (dankzij Carly, dankjewel) het licht zag en Janet ging vertellen dat hij met haar verder wilde? En dat Janet zich vanwege haar sletterige gedrag zo enorm schuldig voelde dat ze de relatie liever verbrak dan dat ze het zou opbiechten? Pfff, dan ben je niet alleen een slet, dan ben je een laffe slet!

Oh en ik vind ook wel dat Jack fout zit in dezen, maar die zwak voor hem zal wel nooit verdwijnen, wat hij ook doet :P
Nou, voor mij gaat het niet zo ver hoor.
Ben het absoluut niet met je eens. Je schrijft allemaal onzin, maar het is net wat je wilt zien natuurlijk.
Ik blijf erbij, Carly is een mega-slet en intrigante, zij zet alles naar haar hand, maar goed het is maar een soap, dus verder dan dat ga ik niet.
Janet is toppie, geniet waardering en respect van iedereen, dat zegt genoeg.
pi_98525400
Als mijn man er vandoor gaat als het niet zo goed gaat, mij achterlaat en gezellig dan de hort opgaat met zijn ex en dan ook nog bij haar intrekt.... Dan had ik eerst zijn ballen aan de hoogste boom geknoopt met een elastiekje en dan was ik pas 'vreemd gegaan'. Laat jack en carly ajb lekker op een onbewoond eiland de komende maanden tot de serie is afgelopen. Bluggg

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 20:49:03 ]
pi_98533723
Team Carly :D Jack en Carly horen gewoon bij elkaar, net zoals Kim en Bob, Margo en Tom en uiteindelijk ook Lily en Holden.
  woensdag 22 juni 2011 @ 23:29:39 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98536569
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Team Carly :D Jack en Carly horen gewoon bij elkaar, net zoals Kim en Bob, Margo en Tom en uiteindelijk ook Lily en Holden.
Lily en Holden ... die horen inderdaad bij elkaar, maar ze zijn wel oersaai.
Als hij met Molly is, gebeurt er tenminste iets. :P
Het enige wat Lily ooit doet, is zeuren.

Kim en Bob moeten vaker te zien zijn.

Margo en Tom vind ik prima zo ... tijdens die verhaallijn rond Adam/Riley was Tom heel vaak te zien, en meteen ook strontvervelend. }:|
Geef mij maar Margo en laat Tom maar lekker op zijn werk.

Dusty en Craig: beroepsbemoeials. :D
Daarom haten ze elkaar waarschijnlijk zo erg (Johnny niet meegerekend): ze zijn hetzelfde.

Die stem van Mick Hazen (Parker) .. alsof hij nog maar net de baard in de keel heeft.
Maar zijn stem klinkt ondertussen al meer dan een jaar zo.
Dat hoort toch niet zo lang te duren? :{
  donderdag 23 juni 2011 @ 07:56:26 #260
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98542578
Oh, even de aflevering van gister terugkijken.
pi_98552444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:

Die stem van Mick Hazen (Parker) .. alsof hij nog maar net de baard in de keel heeft.
Maar zijn stem klinkt ondertussen al meer dan een jaar zo.
Dat hoort toch niet zo lang te duren? :{
Dat viel mij ook op ja.
Hij klonk alsof die binnenkort uit de kast gaat komen :P
Maar misschien was die wel gewoon een beetje verkouden ofzo O-)
  donderdag 23 juni 2011 @ 14:08:33 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98552953
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Als mijn man er vandoor gaat als het niet zo goed gaat, mij achterlaat en gezellig dan de hort opgaat met zijn ex en dan ook nog bij haar intrekt.... Dan had ik eerst zijn ballen aan de hoogste boom geknoopt met een elastiekje en dan was ik pas 'vreemd gegaan'. Laat jack en carly ajb lekker op een onbewoond eiland de komende maanden tot de serie is afgelopen. Bluggg
Inderdaad, en te bedenken dat zijn vrouw er ook niets aan kan doen dat hij 'zich even niet zo goed in zijn vel voelt'. Ze heeft hem op handen gedragen, heeft hem ruimte gegeven.
Zij heeft 'goed' gereageerd op de acties van Sage en zelfs Carly in haar leven gelaten omdat ze zijn kinderen respecteerde en vond dat hij deel moest uitmaken van hun opvoeding e.d.
Ik zou het niet kunnen, dat weet ik wel.
pi_98554941
Ik zat laatst op Joetoeb filmpjes van CarJack te kijken. Wel mooi om te zien hoe lang die 2 al in de serie spelen.
En ik heb natuurlijk ook meteen gekeken hoe het eindlgt :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:02:09 #264
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98555309
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 juni 2011 @ 15:17:25 #265
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98556060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef Axia het volgende:
Ik zat laatst op Joetoeb filmpjes van CarJack te kijken. Wel mooi om te zien hoe lang die 2 al in de serie spelen.
En ik heb natuurlijk ook meteen gekeken hoe het eindlgt :)
Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.

En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.

En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.

Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was. :{
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:00:38 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98563291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Spoileralert over waar t hier laatst over ging:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, hoe kom je erbij? _O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:04:59 #267
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98563466
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Vergeleken met verschillende andere castleden nog niet zo lang:
Wijlen Helen Wagner (Nancy) vanaf de eerste aflevering in 1956.
Don Hastings (Bob) vanaf 1960.
Eileen Fulton (Lisa) vanaf 1960.
Marie Masters (Susan) vanaf 1968.
Kathryn Hays (Kim) vanaf 1972.
Colleen Zenk (Barbara) vanaf 1978.
Elizabeth Hubbard (Lucinda) vanaf 1984.
Jon Hensley (Holden) vanaf 1985.
Kathleen Widdoes (Emma) vanaf 1985.
Scott Holmes (Tom) vanaf 1987.
Ellen Dolan (Margo) vanaf 1989.
Kelley Menighan Hensley (Emily) vanaf 1992.

En oud-castleden ook:
Larry Bryggman (John Dixon) van 1969 tot 2004.
Wijlen Benjamin Hendrickson (Hal) van 1985 tot 2006.
Wijlen Don McLaughlin (Chris Hughes senior) van 1956 tot 1986.
Martha Byrne (ex-Lily) van 1985 tot 2008.

En dan heb je nog Anthony Herrera (James) en Scott Bryce (ex-Craig) die al sinds de jaren '80 om de zoveel tijd weer opduiken.

Zo zonde dat een serie met zoveel acteurs die er al heel lang in speelden, moest stoppen.
En dat allemaal omdat het schrijven een jaar lang ver beneden het niveau was.
Een jaar slecht schrijven betekende het einde van een serie die al 54 jaar lang te zien was. :{
Dat zijn er inderdaad een heleboel.
Ik herinner me ook Emma,
Er hebben echt veel acteurs en actrices gespeeld in de tussentijd, die nu niet meer te zien zijn (toevallig Molly nu weer wel)
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:55:25 #268
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98565706
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee joh, hoe kom je erbij? _O-
Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids... :')
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:46:41 #269
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_98571650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Die eerste regel heb ik in dit topic ergens in een spoiler gelezen en de rest erbij verzonnen met hulp van een heel klein stukje tekst in de nieuwe Kro gids... :')
Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.
De soap mist aan jou een geweldige scriptschrijfster. _O-
  donderdag 23 juni 2011 @ 20:59:14 #270
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_98572419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zag het ook, spoiler van jou. Maar, verzinnen is niets mis mee, vooral als je het weet dat het verzonnen is, dan is het inderdaad vermakelijk. Gelukkig voor mijn beeldvorming is het totaal anders.
De soap mist aan jou een geweldige scriptschrijfster. _O-
Die eerste regel heb ik van een spoiler van Alors.
Maar als je weet hoe het afloopt, zal mijn verzinsel wel nergens op slaan nee.
Ik heb nogal wat fantasie.. :')
Ben wel benieuwd verder! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')