Knalerwten en trektouwtjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
Als kind haalde ik deze altijd op de kermis
[ afbeelding ]
en.
[ afbeelding ]
Kleine baas was ik man
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
toen vuurwerk nog voor de grotere kinderen was
Oeh, die had ik vroegah ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
Als kind haalde ik deze altijd op de kermis
[ afbeelding ]
en.
[ afbeelding ]
Kleine baas was ik man
ik heb zelf al jaren geen vuurwerk meer afgestoken. maar blijf wel mooi om naar te kijken natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]idd.
En nu is het met oud en nieuw zorgen dat je het mooiste vuurwerk thuis hebt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb zelf al jaren geen vuurwerk meer afgestoken. maar blijf wel mooi om naar te kijken natuurlijk!. Toen ik nog wat jonger was heb ik ook veel lopen stoken, van smorgens 10 tot snachts 2 uur. En dan van die torentjes bouwen van astronauten, en hele rijen van die minipijltjes op een rij leggen met kruid over de lontjes. Mooie tijd was dat!
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik ben persoonlijk echt zo`n vuurwerk "verslaafde"
Ben nu 23. Maar heb wel plannen om pyrotechniek te gaan doen als ik klaar ben met mijn HBOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?
Pyromaantje 4 life dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben nu 23. Maar heb wel plannen om pyrotechniek te gaan doen als ik klaar ben met mijn HBO
Van eigensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?
quote:
Ja, dat lijkt mij ook echt geniaal om te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef _Fanta het volgende:
opzich lijkt pyrotechnicus me wel mooi beroep. dan mag je teminste legaal die echte shit afsteken!
Kusje op jouw tongquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, m'n tong verbrand
Eens even het rooster checken.
Dank uquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef _Fanta het volgende:
Goed verzoekje Stiffler1988![]()
Im on a boat mfkers!!!
Mogguhquote:
Nee, vertel eens wat meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef _Fanta het volgende:
ik wou een nummer aanvragen maar ik weet zowel de band als titel niet meer. Dat was dat ene nummer met die 3 oranje hoofden, en een wolf. veel drum in dat liedje en herrinder me ook iets over een vrouw en een spaceship waar ze over zongen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Edelweiss - Starship Edelweiss?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef _Fanta het volgende:
ik wou een nummer aanvragen maar ik weet zowel de band als titel niet meer. Dat was dat ene nummer met die 3 oranje hoofden, en een wolf. veel drum in dat liedje en herrinder me ook iets over een vrouw en een spaceship waar ze over zongen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
nummer kwam 7 jaar geleden uit ongeveer. was toen bestwel een hit. veel op tv te zien. met die 3 kale oranje hoofden met beetje Aziatisch uiterlijk.quote:
Laterzz kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer van tussen
Is goe man. Latersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer van tussen
Niet vanavond. Maar mag ik zondag van 20:00 t/m 22:00 uur. Genre: 90's Alternativequote:
S'ochtends Morp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet vanavond. Maar mag ik zondag van 20:00 t/m 22:00 uur. Genre: 90's Alternative
Kort en lekker is ook wel eens goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
lekker, maar veel te kort, dat wel...
Staat eropquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet vanavond. Maar mag ik zondag van 20:00 t/m 22:00 uur. Genre: 90's Alternative
Yes, workingquote:
Ja maar ehm ik niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, goedemorgen het is 11:42 en ik ben al sinds 06:45 uur op
[..]
Yes, working
Idd bijna weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ehm ik niet...
Oh das altijd goed.Bijna weekend voor jou dan.
Goed het weekend inluiden dus!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd bijna weekendTot 16:00 uur nog. Dan kapper, blu-rays ophalen bij de FRS en kleding kijken/kopen bij Jack & Jones
Ik zag t ja. Kende m all1 nog niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat was Theo Maassen. maar we vallen nu wel van ene foute nummer in de andere gloof ik
Ja! Daarna met een maatje heel nerderig NBA 2K11 spelenquote:
Hmmz das dan weer wat minder dat nba maar dat stappen maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Daarna met een maatje heel nerderig NBA 2K11 spelenMorgen wss stappen
Ik ben niet zo'n lezer maar ik heb de eerste twee alinea's gelezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goede morgen!
Nog wat gelezen in dat stuk wat ik gister poste of was t te langdradig?
Dan ben je al verder gekomen dan ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n lezer maar ik heb de eerste twee alinea's gelezen.
dan ga je toch gewoon alleen op stap, doe ik ook zo vaak. tref altijd daar wel wa bekendenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef heloef het volgende:
Ik wil morgen ook stappen heb alleen geen flauw idee wie ik dan moet meevragen.
Ik kom nooit bekenden tegenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan ga je toch gewoon alleen op stap, doe ik ook zo vaak. tref altijd daar wel wa bekenden
open een topic om te vragen wie dr morgen nogmeer in Amsterdam gaan stappenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom nooit bekenden tegen
Ik ken ook niet zo verschrikkelijk mensen dus heb geen zin om in mijn eentje door Amsterdam te gaan lopen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:13 schreef _Fanta het volgende:
nooit last van beestjes hiero, njah 1 keer toen ik nogal met mn gare kop in mn bed lag zag ik scropioen van halve meter tegen de muur omhoog lopen. dat was wel ff WTF momentje
Een schorpioen van een halve meter? Je inschattingsvermogen is ook niet meer je van het als je dronken bent?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:13 schreef _Fanta het volgende:
nooit last van beestjes hiero, njah 1 keer toen ik nogal met mn gare kop in mn bed lag zag ik scropioen van halve meter tegen de muur omhoog lopen. dat was wel ff WTF momentje
vermoeidheid + paar dagen achter elkaar veel drinken doet gekke dingen met je hersensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zeker weten dat je geen pado's op had.
Elke man heeft toch ook een lul van 30 cm ipv 20 als ie dronken is?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schorpioen van een halve meter? Je inschattingsvermogen is ook niet meer je van het als je dronken bent?
10 cm verschil is nog acceptabelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke man heeft toch ook een lul van 30 cm ipv 20 als ie dronken is?
Mja das meestal niet best maar dan nog heb ik dat nog nooit gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
vermoeidheid + paar dagen achter elkaar veel drinken doet gekke dingen met je hersens
Fokkers hebben er standaard toch 1 van 30cm, behalve ik danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke man heeft toch ook een lul van 30 cm ipv 20 als ie dronken is?
was een illusie, schorpioenen komen hier in Nederland niet eens voor schatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schorpioen van een halve meter? Je inschattingsvermogen is ook niet meer je van het als je dronken bent?
10 cm verschil? 30cm en 20 mm verschilt iets meer hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
10 cm verschil is nog acceptabel30 cm is een ander verhaal.
Oh dacht dat dat 20 cm was.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fokkers hebben er standaard toch 1 van 30cm, behalve ik dan
Dat weet ik. Maar dat betekent niet dat ze niet kunnen ontsnappen uit terrarium of zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
was een illusie, schorpioenen komen hier in Nederland niet eens voor schat
Voorbeeldjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
10 cm verschil? 30cm en 20 mm verschilt iets meer hoor.
ok da's waar, maar die schorpioen die ik zag was er niet echt. ik lag op bed en zag hem vanuit mn ooghoek tegen de muur oplopen, maar toen ik me hoofd draaide en me erop focusde was die weg. Gelukkig maar!, Stel je voor dat je een echte schorpioen van halve meter lang in je slaapkamer hebt, word je nie vorlijk vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat betekent niet dat ze niet kunnen ontsnappen uit terrarium of zo.
Afgezien van het feit dat die niet bestaan, zou ik daar wel vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ok da's waar, maar die schorpioen die ik zag was er niet echt. ik lag op bed en zag hem vanuit mn ooghoek tegen de muur oplopen, maar toen ik me hoofd draaide en me erop focusde was die weg. Gelukkig maar!, Stel je voor dat je een echte schorpioen van halve meter lang in je slaapkamer hebt, word je nie vorlijk van
waarom dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat die niet bestaan, zou ik daar wel vrolijk van worden
Ik vind schorpioenen echt prachtigquote:
Ik vind Brand Imperator wel lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind schorpioenen echt prachtigIk wil als ik op mezelf woon een Pandinus imperator
zijn die niet zwaar dodelijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind schorpioenen echt prachtigIk wil als ik op mezelf woon een Pandinus imperator
Oh nee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef _Fanta het volgende:
En in Frankrijk en Spanje komen schorpioenen ook niet in het wild voor.
Nee.quote:
dan word ik vast niet haar toekomstige partner, ik wil geen insecten in mijn huisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom wil ze hem ook he.
Ideaal pressie middel voor haar toekomstige partner
Voor Samzz heb je dat toch wel over?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan word ik vast niet haar toekomstige partner, ik wil geen insecten in mijn huis
Arachnide.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dan word ik vast niet haar toekomstige partner, ik wil geen insecten in mijn huis
noujah.. maar dan moet dat beest wel in de fietsenstalling staan. Stel je voor dat ie ontsnapt en mij snachts in mn neus bijtquote:
Een leuke spin die baby konijntjes lust is niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef _Fanta het volgende:
en ook geen spinachtigen of wat dan ook, een konijntje mag wel
Een schorpioen is een spinachtige...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:30 schreef _Fanta het volgende:
en ook geen spinachtigen of wat dan ook, een konijntje mag wel
In feite is dat makkelijk, meer dan 6 poten is meerpotig en dus geen insectquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kweet, ik twijfelde al of die onder de insecten behoorde, dus had ff opgezocht
vandaar die verwarring dus, een schorpioen heeft 6 poten en 2 scharen, maar als die scharen ook als poten rekent zijn het er 8 iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite is dat makkelijk, meer dan 6 poten is meerpotig en dus geen insect
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:38 schreef _Fanta het volgende:
ohneej dat is fout, een scrop heeft wel 8 poten en 2 scharen
Die had ik idd ook gezien!quote:
zal best daardoor kunnen komen, ik moet ook altijd even uitbuiken na een zware maaltijdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:52 schreef hotmale_1986 het volgende:
Pff vrijdagmiddagdipje.. (zou dat door het grote frietje saté met mayo en frikandel speciaal komen?)
Onzin Radio: Pull me trough!
jezus! da's wel fked up nieuws idd. Sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Krijg net te horen dat mn zus borstkanker heeft.....![]()
![]()
Wow, dat is wel heel erg kut zegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Behoorlijk ja.... Thx. Zo maar even een vrolijk liedje aanvragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jezus! da's wel fked up nieuws idd. Sterkte!
Nu maar hopen dat t niet is uitgezaaid. Dan is t goed te genezen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel erg kut zeg
Ik wens je het beste!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat t niet is uitgezaaid. Dan is t goed te genezen tegenwoordig.
een vriendin van mn moeder had ook borstkanker, en daar hebbe ze haar borst moetten amputeren. en dat is echt niet leuk voor een vrouwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat t niet is uitgezaaid. Dan is t goed te genezen tegenwoordig.
Ook niet voor de mannen trouwensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een vriendin van mn moeder had ook borstkanker, en daar hebbe ze haar borst moetten amputeren. en dat is echt niet leuk voor een vrouw
Damn zeg, hee sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Thx!quote:
Bij mn tante hebben ze ze alle 2 moeten weg halen. Gelukkig proberen ze tegenwoordig zo veel mogelijk de borst te sparen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een vriendin van mn moeder had ook borstkanker, en daar hebbe ze haar borst moetten amputeren. en dat is echt niet leuk voor een vrouw
Klopt. Ook daar kan borstkanker voor komen trouwens. Al is t niet zo vaak. Meestal denkt men dan aan long kanker maar het is ook wel eens borst kanker. Ook wij mannen moeten de borstkanker check met regelmaat doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook niet voor de mannen trouwens
nee, gewoon aanvragen wat je leuk vindquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er een thema in de verzoekjes?
want dan pas ik me dr ff op aan
Vrolijke deuntjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is er een thema in de verzoekjes?
want dan pas ik me dr ff op aan
we hebben nog 5 maanden te gaan manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef Karzai het volgende:
Vooral vrolijke muziek we gaan lachend de wereld verlaten
Volgens de maya's is t pas 21 december 2012. Dus we kunnen nog lang feesten dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we hebben nog 5 maanden te gaan man
21 Oktober
Hoe kan dat nu, ik dacht om zes uur vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we hebben nog 5 maanden te gaan man
21 Oktober
Thx. Doet ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:12 schreef hotmale_1986 het volgende:
Sterkte Outpost, kutnieuws, toch positief blijven voor je omgeving!
de wereld zou al zo vaak vergaan..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens de maya's is t pas 21 december 2012. Dus we kunnen nog lang feesten dan.
Wel bizar dat t allemaal de 21 van de maand is.![]()
![]()
Ik weet t.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wereld zou al zo vaak vergaan..
de wereld vergaat... alweer....
jehova's ben ik anders ook niet zo kapot vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ik vertrouw op de jehova's, die maya's geloof ik niet
Wie wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jehova's ben ik anders ook niet zo kapot van
Mooi ik ook niet. Ik woon in een jongeren appartement (sinds 2008) en als je eens weet hoe vaak die debielen hier op zaterdag ochtend (uitslaap dag voor 9 van de 10 jongere) voor 10u al aan de bel staan te jengellen....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jehova's ben ik anders ook niet zo kapot van
Jongeren appartementquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet. Ik woon in een jongeren appartement (sinds 2008) en als je eens weet hoe vaak die debielen hier op zaterdag ochtend (uitslaap dag voor 9 van de 10 jongere) voor 10u al aan de bel staan te jengellen....![]()
![]()
Tief op en laat me slapen!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jongeren appartement
wtf doe jij daar dan?
sorry.. te makkelijk
whahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb mn geboorte datum vervalst natuurlijk. Nu kan ik makkelijk gluren naar mn buufjes.
wat is een jongerenappartement? is dat begeleidend wonen, dat je zeg maar met groepje jongeren in 1 huis zit en wat begeleiders erbij? of wat moet ik me erbij voorstellen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi ik ook niet. Ik woon in een jongeren appartement (sinds 2008) en als je eens weet hoe vaak die debielen hier op zaterdag ochtend (uitslaap dag voor 9 van de 10 jongere) voor 10u al aan de bel staan te jengellen....![]()
![]()
Tief op en laat me slapen!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha
ranzig vies goor oud mannetje
gluren en ondertussen aan een gerimpelde worst trekken?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha
ranzig vies goor oud mannetje
gluren en ondertussen aan een gerimpelde worst trekken?
dat is wel ranzig, vies en goor als het een gerimpelde oude grijze gast isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer is kijken, ranzig vies en goor?![]()
Die heeft heul nog geen rimpeltjes.....(tenminste niet tijdens t fappen.
)
Nee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat is een jongerenappartement? is dat begeleidend wonen, dat je zeg maar met groepje jongeren in 1 huis zit en wat begeleiders erbij? of wat moet ik me erbij voorstellen?
[Actueel]quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel ranzig, vies en goor als het een gerimpelde oude grijze gast is
Oh dan ben ik niet ranzig vies en goor dus mag t.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is wel ranzig, vies en goor als het een gerimpelde oude grijze gast is
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[Actueel]
[ afbeelding ]
"Oh hai there!"
[/actueel]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ze hadden hier een groot tekort aan starters woningen dus hebben ze een "flat" gebouwd met een max inschrijf leeftijd. All1 starters jonger dan 27 komen er voor in aanmerking.
Gelukkig had ik me al ingeschreven voor een woning hier toen ik nog 27 was.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef _Fanta het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat een jongeren appartement is? is dat soort bejaardenhuis maar dan voor jongeren?
ah oke, op die manier. dus gewoon normale appartementjes met alleen jonge mensen. is wel chill toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ze hadden hier een groot tekort aan starters woningen dus hebben ze een "flat" gebouwd met een max inschrijf leeftijd. All1 starters jonger dan 27 komen er voor in aanmerking.
Gelukkig had ik me al ingeschreven voor een woning hier toen ik nog 27 was.
Gewoon een vrolijk liedjequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Dit is vrolijk![]()
en sorry maar ik
vind hem echt leuk
Waarom dacht ik al dat dit van jou was?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gewoon een vrolijk liedjelalalala
een lekker melodietje tralalalalalal
Juist. Ik woon dan ook prima hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:24 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ah oke, op die manier. dus gewoon normale appartementjes met alleen jonge mensen. is wel chill toch?
Heeft ze een pentagram om de nek?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef _Fanta het volgende:
WTF, er loopt een soort van heks hier voor het huis die takjes uit de bosjes haalt en ze zit te breken
Wicca is geen hekserij!quote:
Oh, kut. Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee!
![]()
Als je vanochtend nou was langs gekomen zoals beloofd had je dat nu niet hoeven vragen.![]()
niet kunnen zien, ze had wel vage kleding aan, kweet niet wat ze aan het doen was. maar ze geeft takkewijf wel hele nieuwe dimensie hahaquote:
Hehehehe gaaf is dat. Doet mijn kat ook als je m de kans geeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:28 schreef ToT het volgende:
Nicotineverslaafde kitten!
(Van de weblog gejat)
Het is geen hekserijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheidslijn is vaak erg dun!
Ik heb een wiccan als vriendin gehad!
filmpje heb ik al tijdje terug gezien, best zielig dat die kat zo honger heeft dat ie probeert een peuk te etenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe gaaf is dat. Doet mijn kat ook als je m de kans geeft.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
filmpje heb ik al tijdje terug gezien, best zielig dat die kat zo honger heeft dat ie probeert een peuk te eten
Heksen zijn gewoon natuurmensen die zich met rituelen e.d. bezighouden, net als wiccans. Wicca is alleen wat uitgebreider dan hekserij. Met wicca kun je allerlei goden en geloofsstromingen er bij betrekken. Hekserij betekent echt niet dat je mensen in kikkers kunt veranderen of zo hoor!quote:
daar geloof ik ook niet in, maar denk wel dat je de werkelijkheid puur vanuit je mind kan beïnvloedenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heksen zijn gewoon natuurmensen die zich met rituelen e.d. bezighouden, net als wiccans. Wicca is alleen wat uitgebreider dan hekserij. Met wicca kun je allerlei goden en geloofsstromingen er bij betrekken. Hekserij betekent echt niet dat je mensen in kikkers kunt veranderen of zo hoor!
Schoonmoeders zijn heksenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heksen zijn gewoon natuurmensen die zich met rituelen e.d. bezighouden, net als wiccans. Wicca is alleen wat uitgebreider dan hekserij. Met wicca kun je allerlei goden en geloofsstromingen er bij betrekken. Hekserij betekent echt niet dat je mensen in kikkers kunt veranderen of zo hoor!
Ja wicca is ook niet mijn ding, maar je intentie, en misschien wat externe energieën, kunnen misschien best wel effect hebben op zaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar geloof ik ook niet in, maar denk wel dat je de werkelijkheid puur vanuit je mind kan beïnvloeden
Wil misschien een heksenbezem maken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef _Fanta het volgende:
takkewijf is weer terug en nu zit ze weer aan de struiken te plukken, da mens spoort nie!
Heb je een luchtbuks?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef _Fanta het volgende:
takkewijf is weer terug en nu zit ze weer aan de struiken te plukken, da mens spoort nie!
whaha ik denk hetquote:
Duhuhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, niet alle natuurmensen houden zich met rituelen en magie bezig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
DuhuhMaar dat vind ik dus geen hekserij.
Als je kan toveren, dan ben je een heks. Anders ben je gewoon en natuurmens.
Ik pluk altijd bloemetjes die niet van mij zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef _Fanta het volgende:
stel dat iedereen zomaar aan de struiken gaat plukken, dan houden we geen struiken meer over! en ze is echt aan het plukken en gooit allemaal takken en blaadjes in haar fietsentas, vaag mens joh!![]()
maar jij mag datquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik pluk altijd bloemetjes die niet van mij zijn
aaw, beterschapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben er weer, zelfs gewerkt, maar nog niet al te fit..
Krijg je ook wel eens geplukte bloemen die niet gekocht zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij hebt mijn ex gedate?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De scheidslijn is vaak erg dun!
Ik heb een wiccan als vriendin gehad!
Ik krijg nooit bloemetjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Krijg je ook wel eens geplukte bloemen die niet gekocht zijn?
Klinkt spannend...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:46 schreef _Fanta het volgende:
oke wat voor mens is dit, ze heeft een lange zwarte rok aan, een blouse met veel rood en zwart tinten en een klein rugzakje op haar rug. wat is dit voor mens?
Aha!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hehehe dus ook een wiccan als vriendin gehad?quote:
Zolang je niet kan toveren, ben je geen heksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, niet alle natuurmensen houden zich met rituelen en magie bezig!Er zijn wel degelijk heksen in Nederland hoor!
Tja da's jouw definitie, maar er zijn mensen die er anders over denken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang je niet kan toveren, ben je geen heks
Ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan heet dat een kolquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang je niet kan toveren, ben je geen heks
Dat zei ik toch alquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja da's jouw definitie, maar er zijn mensen die er anders over denken!
+1quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dus ook een wiccan als vriendin gehad?Ach ik vond het best interessant hoor, maar het is niet mijn ding. Ik ben meer into Reiki!
omgquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dus ook een wiccan als vriendin gehad?Ach ik vond het best interessant hoor, maar het is niet mijn ding. Ik ben meer into Reiki!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef _Fanta het volgende:
ik vin dr maar eng, dadelijk gaat ze vast soort van pentagram in het gras maken van die takjes en allemaal boze spreuken uitspreken
allebei mijn ouders hebben aan reiki gedaanquote:
Zo onder welke steen heb jij geleefd als je dat nu pas leest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef humorduck28 het volgende:
Morgen vergaat de wereld weer eens, lees ik net in de Telegraaf...
Niet waarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allebei mijn ouders hebben aan reiki gedaan
ik ben te nuchter voor die onzin, en ben er teveel mee lastig gevallen
ben benieuwt, als het zo is dan is het zo en heb ik er vrede meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef humorduck28 het volgende:
nee hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben zelf master en heb een aantal mensen ingewijd!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allebei mijn ouders hebben aan reiki gedaan
ik ben te nuchter voor die onzin, en ben er teveel mee lastig gevallen
wil je dood ofzo?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Karzai het volgende:
Denk dat Knetter wel een reiki sessie kan gebruiken
Ten eerste: Ik was tot 9 uur in bed met een gliepje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo onder welke steen heb jij geleefd als je dat nu pas leest.
Oh en hoi hoi eend!
mijn pa was ook masterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben zelf master en heb een aantal mensen ingewijd!
Wacht.... Master in de reiki?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben zelf master en heb een aantal mensen ingewijd!
zelfde principe als met geesten, als je er maar hard genoeg in gelooft ga je ze vanzelf zienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn pa was ook master![]()
Ik geloof best dat mensen erin geloven enzo, en dat mag ook best
maar naar mijn idee is het een placebo effect, als je er maar genoeg in gelooft dan werkt t vanzelf
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn pa was ook master![]()
Ik geloof best dat mensen erin geloven enzo, en dat mag ook best
maar naar mijn idee is het een placebo effect, als je er maar genoeg in gelooft dan werkt t vanzelf
Geesten bestaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zelfde principe als met geesten, als je er maar hard genoeg in gelooft ga je ze vanzelf zien
En wat doe je dan? Ik ben bekend met reiki als in positieve energiestromen aanwenden om o.a. pijn te verlichten.quote:
maar ik denk wel dat je er voor open moet staan om ze te kunnen waarnemen. ik zie ze niet omdat ik er ook geen behoefte aan heb. lijkt me maar eng die geesten, en als je er voor open stelt komen er steeds meer bij je aankloppen. dus nee, ze weten dat ze hier niet welkom zijn dus heb ik er ook geen last vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geesten bestaanAl dan niet in doorzichtige vorm.
Met Tera Mai werk je ook met de krachten van de elementen. (Vuur, aarde, lucht en water)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Ik ben bekend met reiki als in positieve energiestromen aanwenden om o.a. pijn te verlichten.
ok, tot straksquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wordt kriebelig en geirriteerd als het over reiki en andere onzin gaat... sorry
kom straks wel ff weer
Later dude!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga er ook even tussen uit. Moet weg.
Tot later vandaag!
laterzz manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ga er ook even tussen uit. Moet weg.
Tot later vandaag!
Ik vatte het verkeerd op, sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar ik denk wel dat je er voor open moet staan om ze te kunnen waarnemen. ik zie ze niet omdat ik er ook geen behoefte aan heb. lijkt me maar eng die geesten, en als je er voor open stelt komen er steeds meer bij je aankloppen. dus nee, ze weten dat ze hier niet welkom zijn dus heb ik er ook geen last van
Oke. Nooit meegemaakt, dus ik weet niet of het iets is waar ik in geloof.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Tera Mai werk je ook met de krachten van de elementen. (Vuur, aarde, lucht en water)
Je voelt echt verschil per elementaire kracht die door je heen stroomt!
Verder is het in principe gelijk aan de bekende Reiki, behalve dat je meer symbolen hebt en diverse extra inwijdingen kunt doen.
Maar in gewone Reiki wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Oke. Nooit meegemaakt, dus ik weet niet of het iets is waar ik in geloof.
Ik geloof wel dat je met positieve energie en goede ademhaling bepaalde pijnen kan verzachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |