Knalerwten en trektouwtjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
Als kind haalde ik deze altijd op de kermis
[ afbeelding ]
en.
[ afbeelding ]
Kleine baas was ik man
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
toen vuurwerk nog voor de grotere kinderen was
Oeh, die had ik vroegah ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:08 schreef _Fanta het volgende:
Als kind haalde ik deze altijd op de kermis
[ afbeelding ]
en.
[ afbeelding ]
Kleine baas was ik man
ik heb zelf al jaren geen vuurwerk meer afgestoken. maar blijf wel mooi om naar te kijken natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]idd.
En nu is het met oud en nieuw zorgen dat je het mooiste vuurwerk thuis hebt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb zelf al jaren geen vuurwerk meer afgestoken. maar blijf wel mooi om naar te kijken natuurlijk!. Toen ik nog wat jonger was heb ik ook veel lopen stoken, van smorgens 10 tot snachts 2 uur. En dan van die torentjes bouwen van astronauten, en hele rijen van die minipijltjes op een rij leggen met kruid over de lontjes. Mooie tijd was dat!
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik ben persoonlijk echt zo`n vuurwerk "verslaafde"
Ben nu 23. Maar heb wel plannen om pyrotechniek te gaan doen als ik klaar ben met mijn HBOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?
Pyromaantje 4 life dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben nu 23. Maar heb wel plannen om pyrotechniek te gaan doen als ik klaar ben met mijn HBO
Van eigensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
word van eigens minder als je ouder word, hoe oud ben je nu eigenlijk?
quote:
Ja, dat lijkt mij ook echt geniaal om te doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:32 schreef _Fanta het volgende:
opzich lijkt pyrotechnicus me wel mooi beroep. dan mag je teminste legaal die echte shit afsteken!
Kusje op jouw tongquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, m'n tong verbrand
Eens even het rooster checken.
Dank uquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:44 schreef _Fanta het volgende:
Goed verzoekje Stiffler1988![]()
Im on a boat mfkers!!!
Mogguhquote:
Nee, vertel eens wat meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef _Fanta het volgende:
ik wou een nummer aanvragen maar ik weet zowel de band als titel niet meer. Dat was dat ene nummer met die 3 oranje hoofden, en een wolf. veel drum in dat liedje en herrinder me ook iets over een vrouw en een spaceship waar ze over zongen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Edelweiss - Starship Edelweiss?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:34 schreef _Fanta het volgende:
ik wou een nummer aanvragen maar ik weet zowel de band als titel niet meer. Dat was dat ene nummer met die 3 oranje hoofden, en een wolf. veel drum in dat liedje en herrinder me ook iets over een vrouw en een spaceship waar ze over zongen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
nummer kwam 7 jaar geleden uit ongeveer. was toen bestwel een hit. veel op tv te zien. met die 3 kale oranje hoofden met beetje Aziatisch uiterlijk.quote:
Laterzz kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer van tussen
Is goe man. Latersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer van tussen
Niet vanavond. Maar mag ik zondag van 20:00 t/m 22:00 uur. Genre: 90's Alternativequote:
S'ochtends Morp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet vanavond. Maar mag ik zondag van 20:00 t/m 22:00 uur. Genre: 90's Alternative
Kort en lekker is ook wel eens goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
lekker, maar veel te kort, dat wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |