QFT. WTF, nog geeneens 9 uur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:51 schreef Pagan het volgende:
't Is hier ook heerlijk weer. Othello is stabiel voor zover je een Jack Russel uberhaupt stabiel kunt noemen, hardlopen doet hij nog steeds niet, terwijl hij en Tashi juist samen de velden om ploegden. Tashi heeft zoiets van "Kom op man, rennen!"
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef Pagan het volgende:
Ik krijg vandaag een hardeGefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
idd, Dat ik dat ooit nog mee mag maken, op mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe, wat een feest zal dat voor je zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet dr van!
Cool! Ik duim zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:05 schreef Barbaaf het volgende:
1. volgens mij niet, doe ik nooit
2. ja, maar ik spaar geen punten
Heb net goed contact gehad met een hi-tech bedrijf voor een job die me erg leuk lijkt, duim voor me
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik doe niet veel met twitter maar ik heb nu toch maar weer een paar mensen toegevoegd
Nergens meer last van gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:14 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met Chico, oh-oh? Is ie weer opgeknapt?
Ben je al langs de brievenbus gefietst?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Ik ben op dieet en ik ga meer op de fiets doen en met gewichten bezig. Ik begin smerige benen te krijgen
Opzouten.
Neem dan liever een paspoort , kost maar net iets meer en dan kun je tenminste echt overal heenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:18 schreef Qwea het volgende:
Ooh ja, en toen kreeg ik een brief van de gemeente... mijn id verloopt![]()
Godverdomme ook weer 43 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |