Ja stel je voor. Gatver wat lelijk, ik zou m'n hond er nog niet in laten schijtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:59 schreef Timmos het volgende:
Het zal maar zo goed als je achtertuin zijn dit.. http://yfrog.com/h748cxsj..
Appeltje eitje! Je lekker vooraan gooien en je ding doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:19 schreef taxibabe het volgende:
En hier ook weer wakker![]()
Zo maar eens weer de weekboodschappen in huis halen en daarna me mentaal voorbereiden op het feit dat ik op het werk ben gebombardeerd tot hoffotograaf en vanmiddag een officiele opening mag fotograferen (zelfs afdeling communicatie neemt de camera niet mee).![]()
Isdatzo: have fun en rij voorzichtig!
Haha, ik ga mijn best doen, als ik de aanmeldingen zo bekijk komen er sowieso ruim 60 officiële gasten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:37 schreef Timmos het volgende:
[..]
Appeltje eitje! Je lekker vooraan gooien en je ding doen!
Komt helemaal goed..
Enige wat ik zou doen is vragen naar de openingshandeling als je die nog niet weet, dan weet je wat er gaat gebeuren..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:46 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Haha, ik ga mijn best doen, als ik de aanmeldingen zo bekijk komen er sowieso ruim 60 officiële gasten.
De handeling weet ik, ik weet ook de opstelling voor de gasten en het programma.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Enige wat ik zou doen is vragen naar de openingshandeling als je die nog niet weet, dan weet je wat er gaat gebeuren..
Heb alles zo'n beetje wel al meegemaakt denk ik.. Leukste was toch wel met de Commissaris van de Koningin Karla Peijs in het dottercentrum, allebei in zo'n compleet groen steriel pak en zo'n muts op je kop.. Wel erg warm in de zomer in een steriele ruimte met kleren en zo'n pak aan..
En is er niks leuks buiten de stad?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:35 schreef SP22 het volgende:
Ik wil een leuk fotoprojectje dit weekend.. iemand enig idee?
Ik woon midden in de stad en heb helaas geen tuin. Heb een standaard 18-55 lens en een 55-250mm.
Het kriebelt heel erg om een macro lens/voorzetlens te kopen...
Ik ben gebonden aan het openbaar vervoer op het moment. Over 2 weken heb ik weer een fiets..quote:
En over welke stad hebben we het?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:58 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben gebonden aan het openbaar vervoer op het moment. Over 2 weken heb ik weer een fiets..
Is er geen markt morgen? Altijd leuk om daar straatfotografie te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |