QFTquote:
Nettingsquote:
Wat ga je allemaal voor leuks doen babs?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond feest
Morgen feest
Overmorgen jarig
Voor vanavond heb ik een tentje afgehuurd om mijn verjaardag te vieren. Thema feest: flower powerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal voor leuks doen babs?
PartyHarry.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor vanavond heb ik een tentje afgehuurd om mijn verjaardag te vieren. Thema feest: flower power
Morgen ga ik naar Fusion of Dance in Zwolle. 8 stages.
Bijna bejaard!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond feest
Morgen feest
Overmorgen jarig
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet! Ik blijf gewoon mijzelf, dus jong, dus tof, dus extreem aantrekkelijk.
Broer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet! Ik blijf gewoon mijzelf, dus jong, dus tof, dus extreem aantrekkelijk.
Of em gewoon in de winkel luisteren en kopenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef Kluts het volgende:
Wachten tot iemand de nieuwe cd van Anouk op Piratebay zet.
Huuu!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of em gewoon in de winkel luisteren en kopen
Hallo, het is 2011 hoor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat extreem lekker is, hoeft niet zozeer lekkerder te wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ha, stbabylon is zo een menneke wat niet rijpt, wat niet lekkerder wordt.. Arme knul
Ik zal mijn 30cm liefde in mijn broek houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang je je liefde maar in je broekt houdt.
als 't niet van Anouk is, is dat een optiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Godzijdank! Straks bedrijfsuitje aan het strand in IJmuidenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
Het is mooi weer vandaagMijn rokje was een goede keuze
Oh, leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godzijdank! Straks bedrijfsuitje aan het strand in IJmuiden
Goed punt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als 't niet van Anouk is, is dat een optie
Of gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh mooi!! Geen idee wat ik er van moet verwachten. Er staat van 3 tot half 5 "a journey through song" maar ik hoop toch echt dat ik niet hoef te zingen... en dan van half 5 tot 6 een activiteit naar keuze en dan van 6 tot 9 bbq. Op zich wel leuk denk ikquote:
Daar kom ik net vandaan, loop ik je weer misquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godzijdank! Straks bedrijfsuitje aan het strand in IJmuiden
Neeeeequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan, loop ik je weer mis
Ik doe dat wel eens. Nostalgie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
Zijn er serieus nog veel mensen die cd's kopen dan?
Soms, als cadeautje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
Kap dan ook met dat FB!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Leuk, je ex die je halve vriendengroep gaat toevoegen @ FB
die heeft eerlijk zullen we alles delen iets te ver doorgevoerd zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
quote:
jahquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
mijn leven heeft geen zin meer
of wacht, Tis bijna weekend he
You have no idea!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef clevy het volgende:
[..]
die heeft eerlijk zullen we alles delen iets te ver doorgevoerd zeker
Heeft je ex nu je halve vriendengroep als fuckbuddy?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ach meid dat bewijst gewoon hoe gelukkig hij nu is met zijn nieuwe vriendin.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Klikt wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh mooi!! Geen idee wat ik er van moet verwachten. Er staat van 3 tot half 5 "a journey through song" maar ik hoop toch echt dat ik niet hoef te zingen... en dan van half 5 tot 6 een activiteit naar keuze en dan van 6 tot 9 bbq. Op zich wel leuk denk ikBen benieuwd naar mn collega's
Ja, hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
Je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Een liedje uit/van de oude doos dan maar
Noem je jezelf nu al een oude doos?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Een liedje uit/van de oude doos dan maar
Moeten we weer beginnen tegen je?quote:
hier in brabant ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klikt wel leukHier in Brabant is het weer prima, ik hoop daar ook
Nuhuh, deze isquote:
Hoe heet ie dan? Want volgens mij is die onbekende die mij toevoegde jouw ex dan...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:49 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb niet zo'n fijne ochtend, laat mequote:
nouja zeg, mij slaat die gewoon overquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan? Want volgens mij is die onbekende die mij toevoegde jouw ex dan...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe heet ie dan? Want volgens mij is die onbekende die mij toevoegde jouw ex dan...
Hij heeft ws de verhalen over you know who gehoord...quote:
Voldemort.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft ws de verhalen over you know who gehoord...
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Had ik al verteld dat ik inmiddels whatsapp heb eigenlijk?
met tieten!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
WE...... alleen durven jullie niet he. Mieten!
Dat is zo 2010quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:52 schreef L-E het volgende:
Had ik al verteld dat ik inmiddels whatsapp heb eigenlijk?
Oh dus het is eenrichtingsverkeer vandaag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n fijne ochtend, laat me
Ik durf alleen heus wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
WE...... alleen durven jullie niet he. Mieten!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en dan stuur je mij geen berichtje? trut!
Oh dat moet je zelf weten hoor meid.quote:
Goed punt!quote:
Mijn meisjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft ws de verhalen over you know who gehoord...
Je mag het proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus het is eenrichtingsverkeer vandaag?
Jij gaat mij bashen en ik mag niks terug zeggen?
Mij stuurt ze niet eens wat terug..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
en dan stuur je mij geen berichtje? trut!
Die goeie ouwe tijdquote:
This I have to seequote:
Wat moet ik met een vervelende ex als vriend?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat moet je zelf weten hoor meid.
Ze lijkt zo lief he, maar ondertussen...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij stuurt ze niet eens wat terug..
met een knuppel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik met een vervelende ex als vriend?
Ik weet alleen nog niet hoe ik mensen verwijder...
Ik loop altijd een jaar of acht achter. Geeft niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zo 2010![]()
tegenwoordig gebruik je toch TalkwithMe!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de permanente oplossing kies ik voor een remmyquote:
Ga naar friends, dan edit friends daar kan je ze vast wel verwijderenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
beter lekker lomp dan halfslachtig he..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de permanente oplossing kies ik voor een remmy
Ik heb helemaal niets van jou ontvangen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mij stuurt ze niet eens wat terug..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je mn CU2-vriendje zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik loop altijd een jaar of acht achter. Geeft niet.
Geluktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga naar friends, dan edit friends daar kan je ze vast wel verwijderen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van jou ontvangen.Heb je mijn nummer ook niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
For great justice!
alleen mbt fb? (open deurtje he)quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets van jou ontvangen.Oh dus nu heb je ineens mijn nummer niet meer? Doorzichtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zucht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus nu heb je ineens mijn nummer niet meer? Doorzichtig hoor
http://talkwithme.org/quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zo 2010![]()
tegenwoordig gebruik je toch TalkwithMe!
Neuh. Hyves deed ook niet wat ik wilde, dus dat heb ik maar verwijderd, ookquote:
Zie je welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
Zus krijgt trouwens 220,- gestort van mijn verzekering voor het laten repareren van het scherm van de iPhone (die ik had gemold).
Zo, wat een bedragquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
Zus krijgt trouwens 220,- gestort van mijn verzekering voor het laten repareren van het scherm van de iPhone (die ik had gemold).
Gewoon blokkeren allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
FB gaat ook langzamerhand de Hyves kant op hoor, ook de huisvrouwen ontdekken het, dus je ziet overal opeens "krabbelplaatjes" en de hoeveelheid "OMG, CHECK THIS OUT!!!!!!!" links zijn niet meer te tellen.
Gelukkig niet voorzien van die godsgruwelijk irritante smileys.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:01 schreef HeatWave het volgende:
FB gaat ook langzamerhand de Hyves kant op hoor, ook de huisvrouwen ontdekken het, dus je ziet overal opeens "krabbelplaatjes" en de hoeveelheid "OMG, CHECK THIS OUT!!!!!!!" links zijn niet meer te tellen.
en datquote:
Soort van dp'tjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat durf ik niet he.
Dan krijg ik van 2 kanten gebash over me heen.
Apple he.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kost het als je het via T-Mobile laat doen. Eikels.
gatverdammequote:
krom vertaald: cup-a-soup-on-sandwichquote:
quote:
Veel plezier met die MIquote:
Leuk he mensen een MI bezorgenquote:
En waar hij die framboosjes laat, mag je zelf invullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk he mensen een MI bezorgen![]()
of niet roy?
Viel me niks tegen dat ik nog geslapen heb vanachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk he mensen een MI bezorgen![]()
of niet roy?
Eens kijken of ik dat vannacht kan verpesten voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Viel me niks tegen dat ik nog geslapen heb vanacht
Zal binnenkort mijn kelder eens opruimenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waar hij die framboosjes laat, mag je zelf invullen
Vannacht ben ik dronken dus slapen is geen probleemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat vannacht kan verpesten voor je![]()
En het is vaNNacht
Framboosjes waren mijn dingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En waar hij die framboosjes laat, mag je zelf invullen
Ghehe mooi zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vannacht ben ik dronken dus slapen is geen probleem
Die van jou ook al? Wat zijn die douches tegenwoordig toch mondig!quote:
Wel roze dan he! want heel stiekem heb je ze ook in het babyblauwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook een lollifantje! Op mijn balkon! Die kan dansen!
Liggen er peuters?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal binnenkort mijn kelder eens opruimen
Nee gewoon grijs met stipjes zoals Rosiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel roze dan he! want heel stiekem heb je ze ook in het babyblauw
nephomoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee gewoon grijs met stipjes zoals Rosie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |