Ik wil je knuffelbeer wel zijn heurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag ik je knuffelbeer zijn?
wel 1 van de betere van um
daar heb ik toch heul geen reet aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelbeer wel zijn heur
quote:
Bij Knetter wel jaquote:
Waar is het tepelwerk?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik moet even reanimeren hoor ik :
[ afbeelding ]
ik zie amper tietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
is het al voor mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Kut dat dit voor mij een "jank lied" gaat worden.
Denk dat ik em dus niet vaak meer ga draaien.
Wij zijn verwend met ons spiegelbeeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Echt niet te geloven he!De enige man die reageert vind t lekker maar de 2 dames zien geen tepel en teweinig tetten.
ja kom op, ik wil wel lekkere tieten zien, anders kijk ik wel naar beneden en bekijk ik die van mezelluf welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Echt niet te geloven he!De enige man die reageert vind t lekker maar de 2 dames zien geen tepel en teweinig tetten.
Ja , gewoon kijken naar t algemene plaatje hèquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
rare tepels jaquote:
Er steekt een pluk shag boven haar slipquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
Dit beter dan:
[ afbeelding ]
Ok jong en niet veul tiet maar wel lekkâh imo.
ik ben een tieten mens.. dat maakt mij de pis niet lauw heurquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef Outpost76 het volgende:
Dit beter dan:
[ afbeelding ]
Ok jong en niet veul tiet maar wel lekkâh imo.
Shag op `n richelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Er steekt een pluk shag boven haar slip
Dat kan geschoren worden... Wat nu is hoeft morgen niet te zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
ik las lipquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vrouwen met een snor zijn ook genoeg te vinden, als je dat leuker vindt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las lipzat al te kijken van wtf
![]()
pas bij de quote van outpost las ik slip
Dit beter dan :quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een tieten mens.. dat maakt mij de pis niet lauw heur
oh ze heeft haar bikini nog aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit beter dan :
[ afbeelding ]
Goffer t valt niet mee vrouwen tevreden stellen.....
neu niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Vrouwen met een snor zijn ook genoeg te vinden, als je dat leuker vindt?
Ik denk juist rechtsquote:
links heeft mooiere boobs, maar kalkoen en blond, dus dan ga ik toch voor rechtsquote:
dr broekje ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ze heeft haar bikini nog aan
had het broekje niet gezienquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
dr broekje ja.T ging je toch om tetten of wil je nou ook kut zien?
Buiten dat goed genoeg?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had het broekje niet gezien
zag witte tieten die niet gebruind waren door de zon.. beetje jammer altijd zoiets
tetten an sich wel.. zonder dat hoofd, en dat witte, en dat lelijke broekjequote:
Ach , zo lang als t werktquote:
Omdat ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb nu een crush op een brunette met blauwe ogen, rot combi
Oh zo een kassiere zit bij mijn ah.....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik heb nu een crush op een brunette met blauwe ogen, rot combi
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tetten an sich wel.. zonder dat hoofd, en dat witte, en dat lelijke broekje
quote:
jij geilt op brillen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh zo een kassiere zit bij mijn ah.....![]()
Ze heeft ook nog een brilletje op. Ja zo een strenge zwarte ja!
![]()
Lang dat die rij bij haar altijd is...... Boeit mij geen reet natuurlijk want ik heb de tijd.. En dan kijkt ze bij t geven van t bonnetje nog even plagerig over dat brilletje heen met dr mooie blauwe kijkers.....
enkel iemand met oog voor kwaliteitquote:
Zolang het maar functioneel is ...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
enkel iemand met oog voor kwaliteit
Ik zou een Bruno Mars voor haar doen, as in catch a grenade :Squote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zou een Bruno Mars voor haar doen, as in catch a grenade :S
Maar no way im in her league.
je valt dus op de ondeugende secretaresse look?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als t een vrouw goed staat dan is dat zeker een plus ja!![]()
Dat meiske wat top kwaliteit, all1 de foto niet zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
enkel iemand met oog voor kwaliteit
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je valt dus op de ondeugende secretaresse look?
echnie jonguhquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat meiske wat top kwaliteit, all1 de foto niet zo.
Heeft toch niet echt wat met leeftijd te maken, maar meer met persoonlijke interesse.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al wat jaartjes meer ervaring dus zet ik even mn veto.
Ja dat zie jij als broekie helemaal verkeert.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heeft toch niet echt wat met leeftijd te maken, maar meer met persoonlijke interesse.
Of zie ik dat nu verkeerd ?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat zie jij als broekie helemaal verkeert.
oeh das wel flink in de richting ja!quote:
het ging jou toch om de brillenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Te nep....Oh en waar zijn dr tetten?
Ja in combi met de vrouw die m draagt natuurlijk doos!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het ging jou toch om de brillen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, genoeg vrouwen voor mij. Ik ga weer plaatjes van mannen zoeken
Toch even goed doen:quote:
denk t welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:02 schreef 08gnoT. het volgende:
status=err
SQL error=Could not connect to MySQL server
Bij draakje. Komt dat zo pas online?
Jammerlijk dat je dan faalt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toch even goed doen:
[ afbeelding ]
Ja best welquote:
Slaap zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja dromenland roept me..
fijne nacht nog, slaap lekker als je gaat slapen...
see you when I see you![]()
Slaap lekker moppie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja dromenland roept me..
Trustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja dromenland roept me..
Ja best wel.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik zet mijn muziek dan maar random in. Maar nu dus tot ik gekicked wordt.
Gaat niet helemaal lekkerquote:
Normaal automatischquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Moet die normaal automatisch komen of handmatig opgestart worden?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik laat mijn pc maar draaien, maar draak kan er dus niet zo in.
Maar heb koelie op msn een berichtje gestuurd.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:17 schreef 08gnoT. het volgende:
Vaag. Dan toch maar weer terug naar tieten posten?
Nja, dan is het niet anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:19 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb Popje een pm gestuurt maar denk dat ze al ligt te slapen inm...
Snap ik je goed? Jij kan m gewoon random zo door laten lopen dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:20 schreef Zokunen het volgende:
Dit random gedoe kan lang duren btw, want ik ga geen wekker zetten voor de radio, en op mn werk kan ik sowieso niets.
Hangt puur af van draak.
Ik broadcast nu random muziek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik je goed? Jij kan m gewoon random zo door laten lopen dus?
Top houden zo plz.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:23 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik broadcast nu random muziek.
Puur omdat de draak er niet in komt nu.
The fuck, waarom ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga ook zo slapen. Ben al bijna 45 uur wakker nu.
Had vanochtend vroeg wat te doen dus ik haalde een nachtje door, maar ik ben nog steeds niet moe eigenlijkquote:
Ja dan wordt t echt tijd dat je je bedje induiktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Had vanochtend vroeg wat te doen dus ik haalde een nachtje door, maar ik ben nog steeds niet moe eigenlijkAlleen begin ik steeds sneller dingen te laten vallen, dus het wordt wel tijd
Inderdaad, maar waarschijnlijk zit ik hier om 3 uur nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dan wordt t echt tijd dat je je bedje induikt
Kent Samson je ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarschijnlijk zit ik hier om 3 uur nogIk ken mezelf inmiddels
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Samson heeft mij wel eens toegesproken in de Eftelingquote:
Gezellige reeks, goeie muziek en nog lekker actief 's nachts, ik blijf hier voorlopig ook wel plakkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Onzin Radio
Zo ben ik hier ook terecht gekomen
Hoelang ben je nu wakker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Samson heeft mij wel eens toegesproken in de EftelingIk moest harder meezingen
[..]
Gezellige reeks, goeie muziek en nog lekker actief 's nachts, ik blijf hier voorlopig ook wel plakken
Ik zou dat dus echt niet kunnen.. restecpquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:33 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Sinds... woensdagochtend uurtje of 5/6
Het verbaasde mij ook hoe wakker ik vanochtend nog was en zelfs nu voel ik me alerter dan een normale avond. Nu slaap ik nooit veel, maar tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:34 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnen.. restecp
Daar wordt je blij vanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Frans Bauer, daar woont m'n nicht in de straat
Het is me wel vaker gelukt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:34 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnen.. restecp
Thx voor je muziek iig man en slaap lekker!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen, ik hoop dat mn pc lief is, maar ik hoop vppral dat ik lekker slaap
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga slapen, ik hoop dat mn pc lief is, maar ik hoop vppral dat ik lekker slaap
We bidden tot god. Dan komt toch altijd alles goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Maar sterkte met random muziek.
En ik zie deze pc echt niet tot een uur of 2, dus het wordt echte aids,
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toen ze er pas woonden, zijn ze er zwaaiend met vlaggetjes aan de poort gaan staan_!
We zijn gezegend met een /mute-knop, mocht het te erg wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga zo toch slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:38 schreef Zokunen het volgende:
Ach ieder zn muziek keuze toch? Stel nou dat we allemaal t zelfde leuk zouden vinden..... Saai!quote:
Ik alleen tijdens een lanparty..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het is me wel vaker gelukt.
Maar op een gegeven moment ben je wel helemaal op.
All1 als je drugs gebruikt hou je dat vol imo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:42 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik alleen tijdens een lanparty..
Maar na 24 uur functioneer ik echt niet meer..
Meh,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 als je drugs gebruikt hou je dat vol imo.
Dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ieder zn muziek keuze toch? Stel nou dat we allemaal t zelfde leuk zouden vinden..... Saai!
Ja dat is weer wat anders. Ik ken de payback. Maar zonder zou ik t iig zeker niet kunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:44 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Meh,
Toch blijf je dan op je reserves lopen.. en zodra je weer nuchter bent ga je kapot..
Neuhh, gewoon genoeg colaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 als je drugs gebruikt hou je dat vol imo.
Mogguhquote:
Mijn drugs is energydrink na zon nacht..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat is weer wat anders. Ik ken de payback. Maar zonder zou ik t iig zeker niet kunnen.
Kan ook.quote:
En het fijnste is daarna je bed induiken en slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Mijn drugs is energydrink na zon nacht..
Dan wordt t al een stuk lastiger idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik drink geen cola of energie drankjes.
Zoiezo..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En het fijnste is daarna je bed induiken en slapen
Slaap ze kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zoiezo..
Wat ik ook nu ga doen, gister ookal laat zat..
Spreek jullie morgen wel weer, nacht.
Hmzzz nouja slaap lekker iig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zoiezo..
Weltrustenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:50 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zoiezo..
Als je al zolang wakker bent, en je gaat alcohol drinken voel ik dat meteenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb niks gebruikt verder, alleen een paar glazen cola maar dat drink ik elke dag wel. Ik voel me wel een beetje aangeschoten
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb niks gebruikt verder, alleen een paar glazen cola maar dat drink ik elke dag wel. Ik voel me wel een beetje aangeschoten
Ik hoef er maar aan te denken en ik krijg al een lachstuip nuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als je al zolang wakker bent, en je gaat alcohol drinken voel ik dat meteen
Ben wel wat gewend, slaap altijd maar enkele uren per nacht. Te weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja vind je t gek.
Je lichaam schreeuwt om slaap.
Soort van "gezondere" vorm van een tripquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik hoef er maar aan te denken en ik krijg al een lachstuip nu
Paddo`s zijn epicquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb wel champignons op vanavond, misschien waren het wel paddo's
Dat betekend niet dat t goed is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik hoef er maar aan te denken en ik krijg al een lachstuip nu
[..]
Ben wel wat gewend, slaap altijd maar enkele uren per nacht. Te weinig eigenlijk
Tot 9 uur nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat t goed is.
Oh trouwens jij bent de hele nacht wakker geweest en ik sta nog boven je qua dag post..... Wat klopt hier niet.
Dagcijfers #217
Ik heb ze een paar weken geleden nog gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ze nog nooit op maar stiekem lijkt het me wel lachen ja
Harder in negatieve zin?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar weken geleden nog gehad![]()
Alleen in combinatie met alcohol , ga je toch echt wel een stukje harder op trippen
Niet zo happen he!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tot 9 uur niet
Dagcijfers #217
De rest van de dag ben ik weggeweest, daarom bleef ik wakker in de eerste plaats
Nee dat voor mij niet zo zeer. Alles gebeurt net iets sterker dan wanneer je nuchter bent.quote:
Ik wilde gewoon trots mijn screenshotje posten, ik heb nog nooit bovenaan gestaanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zo happen he!Ik weet dat je lang wakker bent maar zo maak je t wel heul makkelijk.
Gewoon een keer een stukje proberen danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nee dat voor mij niet zo zeer. Alles gebeurt net iets sterker dan wanneer je nuchter bent.
Is denk ik makkelijker uit te leggen als je ze al wel een keer gehad had.
Ik ben iig niet van de drugspromotie, maar ik heb er alleen maar goede ervaringen mee gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:04 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon trots mijn screenshotje posten, ik heb nog nooit bovenaan gestaan![]()
[..]
Gewoon een keer een stukje proberen danJammer genoeg zijn al m'n vrienden nogal anti-drugs, dus erg snel zie ik het er nog niet van komen.
Ja daarom, in m'n eentje doe ik het sowieso niet. Ook omdat me er dan geen lol aan lijktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ben iig niet van de drugspromotie, maar ik heb er alleen maar goede ervaringen mee gehad.
Als je je goed voelt zou je t kunnen proberen, maar wel met een persoon erbij die t niet heeft gehad. Voor het geval het verkeerd zou kunnen gaan.
Waar denk je dat MEN voor dient?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
Wacht even er proberen serieus mensen bovenaan te komen?
Verstandigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ja daarom, in m'n eentje doe ik het sowieso niet. Ook omdat me er dan geen lol aan lijktMisschien komt het er van de zomer nog wel eens van als ik nieuwe mensen leer kennen.
Slaap zequote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat me ook verstandig lijkt is nu gaan slapen, ik krijg jeuk op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ze bij m'n lichaam hoorden.
Weltrusten
Succes nogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:17 schreef Zokunen het volgende:
AFK ik ga, en nee ik log niet uit.
Met een beetje pech ga ik morgen avond pas uit de stream.
Ehm nee hoor. Dat red ik toch niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:07 schreef heloef het volgende:
Wacht even er proberen serieus mensen bovenaan te komen?
Slaap lekkert!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen, ik wens u allen een fijne nachtrust toe
Geeft niet slaap lekkert en bedankt voor je muziek zo ver.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:28 schreef Zokunen het volgende:
Sorry, maar ik ga offline.
Hoop dat draak online komt.
Kan gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Ok ok gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja lach maar.quote:
Ochtendhumeurtje?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:52 schreef Popje-popje het volgende:
Godver wat een pis slecht nummer is dit zeg
kan dat mens dr bek niet houden
Lichtelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje?
Ik ga kiddo op school dumpen
Veel leuker om er zelf teksten bij te verzinnenquote:
quote:
quote:
quote:
Good meurningquote:
Dacht ik tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:26 schreef _Fanta het volgende:
Hardcore op de vroege ochtend, gewoon omdat het kan!
Was ook de bedoelingquote:
quote:
Tot 10 uur mag je ALLES aanvragenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:37 schreef _Fanta het volgende:
de muziek word steeds lomper, en dat om half 10 smiddags
Ik geef je geen ongelijk, laat het topic maar ff op zn grondvesten trillen zolang de rest nog ligt te tukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tot 10 uur mag je ALLES aanvragen
Doe ik dan ook
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk, laat het topic maar ff op zn grondvesten trillen zolang de rest nog ligt te tukken
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. En zometeen ook nog Cradle of Filth er bij.
Ik ga denk ik nog ff wat van Heaven Shall Burn uploadenquote:
Ik natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
Welke held heeft deze muziek aangevraagd?
Jij en een held?quote:
Gothic ben ik niet, muziek vind ik gewoon goedquote:
Da's ook brute band iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik nog ff wat van Heaven Shall Burn uploaden![]()
![]()
Staat ook nog niet in draak
je moet lezenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gothic ben ik niet, muziek vind ik gewoon goed
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Da's ook brute band idd, Al denk dat we dat beter niet kunnen opzetten als Naatje in het topic is, of we moetten hem stel oordoppen geven zodat hij die kan indoen als we helemaal los gaan!
Ohh op die fietsquote:
quote:
Welke?quote:
Done, en heb People = Shit gedaanquote:
ook goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Done, en heb People = Shit gedaan![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ook goed!
Ik ga eerdag maar een eens een uurtje metal doen
ik wou Pulse the maggots aanvragen van slipknot, maar staat er niet inquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Done, en heb People = Shit gedaan![]()
Had ik wel geüpload, maar is niet in de Draak gekomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik wou Pulse the maggots aanvragen van slipknot, maar staat er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |