Alle pammetjes zijn libidoverlagend; kan iedere arts je vertellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, wat een opmerking weer hoor!
Welke benzo slik je?
P.s., had zelf niet de ervaring dat benzo's libido verlagend zijn. Misschien dat je, doordat je nu ineens rustiger bent, je minder paniekerig bent. Misschien masturbeerde je vooral om spanning te verlichten?
Zelf niks van gemerkt! Effe bijsluiter pakken...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alle pammetjes zijn libidoverlagend; kan iedere arts je vertellen.
Een hele lichte benzo, Clorazepaatdikalium 10 mg (Tranxene) en daarbij nog oxazepam 10 mg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Welke benzo slik je?
P.s., had zelf niet de ervaring dat benzo's libido verlagend zijn. Misschien dat je, doordat je nu ineens rustiger bent, je minder paniekerig bent. Misschien masturbeerde je vooral om spanning te verlichten?
Haha, dan denk ik dat in jouw geval die benzo z'n werk wel goed doet!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:38 schreef Cristal het volgende:
& ik denk dat magnetronkoffie wel gelijk heeft!
bewoners bij mij die dagelijks slikken rukken er toch aardig op los hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alle pammetjes zijn libidoverlagend; kan iedere arts je vertellen.
"Benzo, voor een heel leven lang!"quote:
Ab-so-luutquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Pammetjes werken niet libidoverlagend bij mij niet igg
AD werkt echter zowat verlammend op dat gebied
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |