Als jij dat lekker vindt, waarom je daar dan druk over maken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ikzelf ben fan van nootmuskaat voor op doperwtjes en tuinbonen (met een bloemsausje) maar ik ben geen CULer dus mss is dat wel een doodzonde.
Maak ik me ook niet druk om. Ik blijf dat ook wel doen, ik geef alleen maar aan dat ik geen tips kan geven, het was een beetje om me in te dekken voor de TS begint reacties.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:17 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Als jij dat lekker vindt, waarom je daar dan druk over maken?
Okay gooi dan maar op slot, sorry voor het idee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:18 schreef bas-beest het volgende:
En trouwens, de eerste hit als je Googlet op kruidenwijzer:
http://www.kookfreak.nl/kruidenwijzer.html
Je kan zelf een slotje aanvragen via deze knopquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay gooi dan maar op slot, sorry voor het idee.
Ik heb al een slotje aangevraagd in de CUL-FB, en omdat het blijkbaar overbodig is dan kan hij beter op slot.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:21 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je kan zelf een slotje aanvragen via deze knop [ afbeelding ] ergens bovenaan de pagina, maar waarom wil je 'm gelijk dicht?
Misschien zijn er nog users die met zelfverzonnen combi's komen oid.
Dan is heel CUL overbodigquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb al een slotje aangevraagd in de CUL-FB, en omdat het blijkbaar overbodig is dan kan hij beter op slot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |