Ik zat nog te twijfelen om uitgek(l)otst te schrijven maar dat had het minder mooi gemaakt.quote:
had je je maar op tijd moeten registerenquote:
Alsof nuttige reacties er toe doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat verschrikkelijk boeiend.
Alsof de datum van registratie en het postaantal iets zegt.
Er zijn mensen die hier meer dan 5 jaar geregistreerd staan, maar alleen maar kuttopics openen en kutreacties plaatsen, en er zijn mensen die net 2 weken lid zijn en wel goede topics openen en nuttige reacties plaatsen.
Dat lijstje is natuurlijk onzin.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor oldbies zijn 1 - 4000
4000 - 15486 post-oldbies/proto-midbies
15486 - 56897 midbies
56897 - 102834 post-midbies
102834 - 200469 newbies
200469 - laatste luiers
Eens een newbie altijd een newbie, midbies zijn ook een subsectie van de newbies. Ikzelf voel me iig nog newbiequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat lijstje is natuurlijk onzin.
Iedereen weet dat die getallen veranderen naar mate het forum ouder wordt.
Newbies van 3 jaar terug zijn nu gewoon ingeburgerd en aangepakt door de mods. Die zijn nu geen newbies meer.
Dan is iedereen een newbie, want iedereen is begonnen als newbie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eens een newbie altijd een newbie, midbies zijn ook een subsectie van de newbies. Ikzelf voel me iig nog newbie
Nee hoor ik was vanaf dag 1 al vrij awesomequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan is iedereen een newbie, want iedereen is begonnen als newbie.
Nee oldbies niet want toen was er nog geen andere categorie, dus waren ze allemaal van het eerste uur. Je kunt pas newbie zijn als er oldbies zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan is iedereen een newbie, want iedereen is begonnen als newbie.
Wij blijven voor altijd newbies. Gelukkig maar want ik vind die oldbies maar kut.quote:
Zit wel wat in jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij blijven voor altijd newbies. Gelukkig maar want ik vind die oldbies maar kut.
Precies jullie krijgen een compleet nieuwe layout. Wij moesten het doen met voornamelijk een ander skinnetjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
En die kleding aan moest van zn oudere broers
Mooi stukje zelf-reflectie, J.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:04 schreef jogy het volgende:
Midbies zijn inderdaad het middelste kind. Het kind dat relatief het minst als favoriet gezien wordt, niet het voordeel heeft dat het de eerste was en ook niet het voordeel dat het de jongste is. Het kind wat het vaakst vergeten wordt bij het tankstation en de grootste demografie is bij de mensen met psychische hulp en suicidale neigingen.
Ik heb gelukkig enkel een oudere zus.quote:
Foto's. En een geboorte certificaat.quote:
Oudere zus cerrorquote:
Dat ligt aan je uid, jij valt nu in de categorie luierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:15 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ben je als je sinds 2003 hier al post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |