Mijnes?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb wel je collegenetprofiel gevonden
De weg van de Romeinen slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JaaaAltijd even lekker, die examenstress eruit sporten
ben jij hacker ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb wel je collegenetprofiel gevonden
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Joosterd het volgende:
Mensen ik heb Hyves en FB vrienden nodig stuur een PM van je hyves of FB account en ik voeg je toe.
Romeinen hadden ook koningenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
De weg van de Romeinen slaat natuurlijk helemaal nergens op.![]()
![]()
Vind mij maar, samen met Etsu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Joosterd het volgende:
Mensen ik heb Hyves en FB vrienden nodig stuur een PM van je hyves of FB account en ik voeg je toe.
Dat kan wel hoor. En ja, bij mij ook een beetje weggezakt, laatste grammaticatoets is ruim een jaartje geledenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war van een enkelvoudige genitivus op -um.
niet anoniem zijnquote:
Ik ben de weg kwijt.quote:
deze gappiequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef waj1 het volgende:
[..]
niet anoniem zijn![]()
Digitaal exhibitionisme
Ja, oké.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor. En ja, bij mij ook een beetje weggezakt, laatste grammaticatoets is ruim een jaartje geleden
Ik heet Sander en ik woon in Zwolle, succesquote:
DIT IS PAS SC 67quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |