Ik heet Sander en ik woon in Zwolle, succesquote:
DIT IS PAS SC 67quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
DE KONINGSWEG, AHAHAHAHHAHDFH#URHFIUWHF!!!
ZEKER DE WEGISWEG MOET JE AAN HAGRID DE WEG VRAGEN DIE WEET DAT WELquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef Kaasrol het volgende:
Daarnet lopen strijden voor aardrijkskunde, die verknal ik dus soberzo nietStrijden en aardrijkskunde in één zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Useless sowieso, want het zijn allemaal bronnenvragen en atlasvragen
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
HA HA DAT IS NEP HEB IK GEHOORD VAN HOREN ZEGGEN HET IS MAAR EEN VERHAALHAHAHA!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ZEKER DE WEGISWEG MOET JE AAN HAGRID DE WEG VRAGEN DIE WEET DAT WEL
Meer voor mijn zelfvertrouwen, wiskunde is ook aan stress ten onder gegaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Strijden en aardrijkskunde in één zin?Useless sowieso, want het zijn allemaal bronnenvragen en atlasvragen
Te veel sandersquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heet Sander en ik woon in Zwolle, succes.
oh ja?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
HA HA DAT IS NEP HEB IK GEHOORD VAN HOREN ZEGGEN HET IS MAAR EEN VERHAALHAHAHA!
Ik zet wel mijn uitgaansfoto's op Hyves (Facebook soms)quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef waj1 het volgende:
Met digitaal exhibitionisme bedoel ik mensen die letterlijk alles over hun leven op facebook/twitter flikkeren.
Ik hoef die stomme uitgaansfoto's niet te zien met namen zoals img28458294.jpg
Ik hoef ook niet te weten wat mensen iedere minuut van de dag doen
Werkt wel! Ik vind het iig goede inzetquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Meer voor mijn zelfvertrouwen, wiskunde is ook aan stress ten onder gegaan
hyves is ook om op te kotsen. Daarom heb ik het ook nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Hyves![]()
Koekjestrommel
Mijn anonimiteit
Mijn identiteit
Ik ben simpelquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef waj1 het volgende:
[..]
hyves is ook om op te kotsen. Daarom heb ik het ook niet![]()
Het is ook voor tokkies en simpele mensen
ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef waj1 het volgende:
[..]
Hyves van chickies die je gescoort hebt .quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef waj1 het volgende:
[..]
Ik vond het anders knap lastig hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
Zo moeilijk ben ik niet te vinden, neem een blik in mijn FoBo en je hebt me zo herkend tussen alle andere Sanders.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:21 schreef Etsu het volgende:
Hyves![]()
Koekjestrommel
Mijn anonimiteit
Mijn identiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |