quote:Die gaat seborik gebruiken voor wat satanische rituelen.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
en wat gaan we doen met die top 666? ik kan het niet afspelen, heb er wellicht weinig van.
quote:Het is denk ik wel leuk om te zien welke albums hier nu favoriet zijn... en misschien staan er dingen tussen waar je nog nooit van gehoord hebt, nieuwe inspiratie opdoen enzo.
Op zaterdag 22 juni 2002 12:13 schreef dolle_hond het volgende:
en wat gaan we doen met die top 666? ik kan het niet afspelen, heb er wellicht weinig van.
Hoezo kun je het niet afspelen?
quote:Het moeten 10 albums zijn, dus je lijstje kan ik niet meereken, misschien kun je het opnieuw insturen met de albums waar deze nummers vanaf komen?
Op vrijdag 21 juni 2002 12:49 schreef PuNkOrAmA het volgende:
* PuNkOrAmA heeft gestemdNooit echt een heel grote Metal fan geweest maar omdat ik toch 10 nummers op moest noemen heb ik deze 10 gestemd:
Ik zou er wel een hoop op kunnen noemen die in mijn 50 beste terecht kunnen komen, maar een rangorde aangeven... erg lastig... .
quote:Sorry hiervoor, ingevuld dus...
Op vrijdag 21 juni 2002 08:54 schreef Seborik het volgende:
Ze zijn allemaal binnen.Ook het lijstje van Buurmannetje. Graag even melden als je een lijst in stuurt, dan weet ik zeker dat ze allemaal aankomen.
quote:Het is inderdaad erg lastig, maar je hebt nog tot eind juli om er over te denken.
Op zaterdag 22 juni 2002 13:20 schreef matthijn99 het volgende:
Ik zou er wel een hoop op kunnen noemen die in mijn 50 beste terecht kunnen komen, maar een rangorde aangeven... erg lastig....
quote:Dit probleem had ik ook. Heb gewoon maar de cd's gekozen die ik nu het meeste draai, en niet al te veel er meer over nagedacht
Op zaterdag 22 juni 2002 13:20 schreef matthijn99 het volgende:
Ik heb er over nagedacht maar kan met geen mogelijkheid een nummer 1 benoemen, laat staan 10 of misschien wel 50 CDs op kwaliteit rangschikken...
Vaak vind je toch de ene CD weer een tijd goed, en dan pak je weer een andere die je al weer een tijd niet gehoord hebt, en dan is die weer nr 1, enz.
quote:Binnen, bedankt voor het stemmen.
Op zondag 23 juni 2002 02:22 schreef sweek het volgende:
ook ff een top 10 gemaakt, niet dat ik echt een metalfreak ben maar ok
Het kostte wat moeite, maar dit moet het wel ongeveer zijn . Misschien is ie morgen wel weer heel anders
.
en ja, ik heb hem ingstuurd
[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 23-06-2002 15:04]
Oow wacht ik dacht dat er stond GEEN in plaats van alleen
Dacht ook al.. damn.,.
Ff invullen.
[edit2]
nu dus:
Dreadlock Pussy - Sharp Instead
Marduk - Panzer Division Marduk
Static-X - Machine
Agresión - Sur
Disturbed - The Sickness
SpineShank - The Height of Callousness
Calibre - Kill the Logo
Sevendust - Home
Sepultura - Chaos AD
Deftones - Adrenaline
Ingestuurd.. de andere onder mijn naam (1e zending) is verkeerd dat zijn nummers, zou je die kunenn verwijderen uit de d-base?
[Dit bericht is gewijzigd door JAMsper op 23-06-2002 15:28]
quote:Bedankt voor de inzending.
Op zondag 23 juni 2002 14:55 schreef matthijn99 het volgende:Het kostte wat moeite, maar dit moet het wel ongeveer zijn
. Misschien is ie morgen wel weer heel anders
.
en ja, ik heb hem ingstuurd
quote:Eerste is verwijderd.
Op zondag 23 juni 2002 15:16 schreef JAMsper het volgende:Ingestuurd.. de andere onder mijn naam (1e zending) is verkeerd dat zijn nummers, zou je die kunenn verwijderen uit de d-base?
quote:Ik heb Deep Purple maar onder Heavy metal gezet
Op vrijdag 21 juni 2002 07:00 schreef Seborik het volgende:[..]
Bon Jovi niet echt volgens mij, Van Halen zou er misschien net bij kunnen.
[..]Black Sabbath zeker wel jah, maar Deep Purple weet ik niet goed, misschien dat anderen daar wat meer over kunnen zeggen.
volgens allmusic.com is het heavy metal, maar ik weet het ook niet helemaal zeker (volgens allmusic is led zeppelin nog heavy metal....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |