Hier de date posten oke!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ga toch maar afspreken met chick uit de trein. Zonder naam en nummer, toch weten te vinden op facebook.
quote:
Ja... dat is het gehele puntquote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg jong. Dat zijn nog jochies
Max.3 tot 4 jaar verschil... dus reken maar uitquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong? Wat is jong? 1 jaar jonger? 10 jaar jonger?
Hoe lang heb je er over gedaan om haar te vinden?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ga toch maar afspreken met chick uit de trein. Zonder naam en nummer, toch weten te vinden op facebook.
x-4= yquote:Op zondag 22 mei 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Max.3 tot 4 jaar verschil... dus reken maar uit
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]_! Ik proest het elke keer weer uit bij jouw reacties haha.
Genant is de juiste spelling btw.
Heerlijk je mag af en toe wel een mooie maken. Het hoeft hier nou ook weer niet te serieus te wordenquote:
XY biologiequote:
Uit interesse : wat studeer jij eigenlijk?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nog een leuke dame tegen gekomen dit weekend beste man?
Ik studeer niets, ik ben nu bezig met een havo-zelfstudie bij het LOI.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Uit interesse : wat studeer jij eigenlijk?
Tig!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nog een leuke dame tegen gekomen dit weekend beste man?
Ik wil nog een mooi verhaal horen voordat ik deze avond ga afsluiten. Kom op met je verhaal ik ben één en al oorquote:
En wat is daarmee gebeurd?quote:
3 minuten!quote:Op zondag 22 mei 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om haar te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gesprek had ik net. Krijg ik weer een 16-jarige. Weten jullie misschien of het niet mogelijk is om een leeftijd grens neer te zetten? Ik zit zelf te zoeken, ik heb geen zin meer in dit soort gesprekken. Ik word er wel een beetje moe van. Ik zoek gewoon een leuke dame ome mee te doen.
Je kan me vinden bij de bloemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |