of pek & veren....quote:
Ja sorry man ik zit hier met een lach op me gezicht dat is echt niet normaal.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:06 schreef Godshand het volgende:
Paiq speeddate met een dame met een brakke verbinding
Geen match geworden, ze was te saai..quote:
ze spreken er engelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen match geworden, ze was te saai..
Moest je elke zin eruit trekken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen match geworden, ze was te saai..
Ze heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
ze spreken er engels
geef me de tijd
ja is goed
ierland?
oh nee daar spreken ze iers
ff nadenkenwat?
quote:
...feitelijk gezien... *kuch*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef Dizorn het volgende:
Iers is toch echt anders dan Brits engelsNet zoals je Fries kan praten.
quote:Iers of Iers-Gaelisch (Gaeilge) is een Keltische taal die gesproken wordt in Ierland.
De taal heeft in Ierland een beschermde positie: het is de eerste officiële taal van het land.
Het valt toch in de categorie accenten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:29 schreef Dizorn het volgende:
Iers is toch echt anders dan Brits engelsNet zoals je Fries kan praten.
Damn ik faal sorry jongens altijd gedacht dat het een accent wasquote:
Hoe je op dat Iers kwam is mij nog steeds een raadsel hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
de faal voelt nu iets minder hard aan.
Wat zeg je allemaal baas? Ik snap u niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe je op dat Iers kwam is mij nog steeds een raadsel hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:24 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
ze spreken er engels
geef me de tijd
ja is goed
ierland?
oh nee daar spreken ze iers
ff nadenkenwat?
o maar je citeerde mij. Dus ik begreep het verband niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ze moest raden wat me andere nationaliteit was*Australiër*
Oh nee ik wilde eigenlijk iets anders zeggen, maar dat ben ik vergeten hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
o maar je citeerde mij. Dus ik begreep het verband niet...
haha!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh nee ik wilde eigenlijk iets anders zeggen, maar dat ben ik vergeten haha
Lekker bezig ouwe. Woont ze ook ver van je vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:
Gisteren 4e date gehad, lekker door de stad gelopen en op het terras even aan de zuip gedaan. Leuk om ook eens wat anders te doen dan op haar bank te 'zitten', haha.
Verdomme, wat ziet ze er toch beeldschoon uit. Je weet toch ook wel dat je goed zit als je alle blikken van mannen op het terras zien kijken van 'dat ziet er lekker uit!' (En dan hebben ze het niet over mij)
Daarna naar haar huis gegaan en blijven slapen, ze moest een uur eerder op dan ik maar gelukkig mocht ik blijven liggen. Yeah het is zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |