abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97057040
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Oké man ik ga liegen op het internet. Wat denk je in dat kleine hoofdje van je wat ik daarmee bereik :)? Mensen die ergens 100km verderop denken 'ow die boy is moeilijk swa'.

Ik bedoel kom op
Nah, weet je wat het is... Uit woordkeuze, zins-gebruik en -opbouw valt behoorlijk veel af te leiden.
En laat het toeval nu dat ik daar (o.a.) in doceer.

En zo kan ik onder andere opmaken uit je taalgebruik dat je je identiteit met name ontleent aan "voorbeeld"-figuren uit je nabije omgeving, zowel in real life als online om precies te zijn.

Je gebruikt o.a. "straattaal" terwijl je er de betekenis er niet eens van kent, hetgeen in feite niets meer is dan een puber-equivalent van conformisme.
Daarnaast durf ik toch ook wel met enige zekerheid te stellen dat je "gekopieerde" Paiq-dialoogje voor minstens de helft verzonnen dan wel aangedikt is, simpelweg omdat geen enkele vrouw zich op die manier uit.
Nou ja, het zou ook kunnen betekenen dat je gezellig hebt zitten kleffen met een kerel, maar gezien de rest van je over-profilering denk ik toch dat het jouw woordkeuzes waren.

En waar komt dergelijk gedrag in alle gevallen uit voort?
Neurotische minderwaardigheidsgevoelens :).

Oftewel, je eigen, échte persoonlijkheid heeft in het verleden nooit echt waardering gekend. Waarschijnlijk zowel de peuterjaren wat betreft je thuissituatie, maar in jouw geval ook hóógstwaarschijnlijk vanwege een problematische pre-puber schoolperiode.

In jouw geval is met name de mate van overcompensatie daarbij veelzeggend, immers blindelings "populaire" termen over nemen/toepassen toont toch wel aan in welke minimale mate je vertrouwen hebt in je eigen persoonlijkheid.
Een ander zowel saillant als grappig detail is tevens de groepsfoto in je fotoboek met je "vrienden".
Allen staan ze gemoedelijk naast en dicht op elkaar waarbij jij overduidelijk buiten de boot valt.
Men neemt afstand van je, laat je er niet tussen en heeft ook simpelweg geen aandacht voor je.
En wat doe jij vervolgens? Je dríngt je op de voorgrond, waarbij je je echter wel aanzienlijk lager opstelt dan uberhaupt nodig is, ieder ander zou er immers gewoon tússen gaan staan.
Zie het als hangende schouders bij onzekere mensen, hoe lager men zichzelf geestelijk ziet, des te lager uit het zich fysiek.

Vandaar dus ook dat ik vrij stellig kan beweren dat je wel degelijk door je vriendin gedumpt bent.

Immers, iemand met een dusdanig ziekelijke en ogenschijnlijk oncontroleerbare drang naar overcompensatie zou zich daar heel anders over geuit hebben.

Jouw versie - Overcompensatie = Waarheid.

Jouw versie is dat jullie het samen besloten hebben, dus minus de overcompensatie blijft er maar 1 optie over.
Want laten we wel wezen, als je haar gedumpt zou hebben had je haar écht niet bescherming genomen door hier een afgevlakte variant voor te spiegelen, maar zou je keihard van de daken schreeuwen hoe zat je "die biatch" was.

Zo. En ga nu maar snel weer 50-cent citaten blaten en stellen dat ik er volledig naast zit, maar onthoud wel: De enige manier voor jou om deze diepgewortelde onzekerheid nog énigszins achter je te laten is EMDR-therapie.
Maar daar kom je nog wel achter zodra je over een jaartje of 8, wanneer je het in de grote mensen wereld niet meer blijkt te redden met "Khmer" en "koala", uiteindelijk toch maar wel naar de psycholoog bent gegaan :*.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:27:58 #102
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97057126
Kasta's verhaal - Overdramatisering = Waarheid!
WFPB!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:29:01 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97057169
Zo. De pikorde is gevestigd.
Resistance is futile.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:30:40 #104
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97057244
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.yellowdate.nl/(...)d4-b537-41b8cdc7f0b1

Hier heb ik een hele mooie voor jullie :)
Moet jij eigenlijk niet borrelen ofzo, je ziet er een beetje uit als een corpsbal (no offence).

En verder, dat matchingsysteem van Paiq, is dat gewoon grote onzin? Ik vind het een beetje vreemd dat ik, als 19-jarige, met hun superieure matchingsysteem wordt gelinkt aan een 26-jarige meid. Dat wordt toch nooit wat :') ?
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:31:50 #105
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97057303
Hoezo niet Micson? Paiq gaat uit van een tal variabelen die overeen zouden moeten komen of juist niet. Geloof dat ook leeftijd genoemd wordt. Volgens hun berekening passen jullie dus vooralsnog beter bij elkaar dan de 18 jarige dame om de hoek.

Het zal niet altijd werken maar ze hebben het wel érgens op gebaseerd natuurlijk.
WFPB!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:32:07 #106
277627 Seven.
We are Borg.
pi_97057314
Ik krijg de indruk dat je bij paiq redelijk uitgesproken moet antwoorden op de vragen en beoordelingen, dan krijg je vanzelf betere matches.
Resistance is futile.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:34:42 #107
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97057419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Hoezo niet Micson? Paiq gaat uit van een tal variabelen die overeen zouden moeten komen of juist niet. Geloof dat ook leeftijd genoemd wordt. Volgens hun berekening passen jullie dus vooralsnog beter bij elkaar dan de 18 jarige dame om de hoek.

Het zal niet altijd werken maar ze hebben het wel érgens op gebaseerd natuurlijk.
Maar het is toch ook onzin dat mensen met hetzelfde karakter meteen bij elkaar passen?

Ik zou eerder overeenkomsten op muzieksmaak/hobbies zoeken. Dat is concrete informatie, en mensen waarmee je veel gemeen hebt, heb je ook meteen een band mee :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:37:58 #108
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97057564
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, weet je wat het is... Uit woordkeuze, zins-gebruik en -opbouw valt behoorlijk veel af te leiden.
En laat het toeval nu dat ik daar (o.a.) in doceer.
Niet alles quoten anders word het zo'n lange lap tekst.

Straat taal gebruik ik uit sarcasme. Ik heb een ontzettend mooie jeugd gehad, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Ik vind je conclusie van de foto toch heel erg mooi, aangezien er aan mij gevraagd werd om er bij te springen. Zoals ze boven staan sta ik ook op foto's, maar ik ga niet elke foto op FOK! zetten.

Als ik echt zo 'onzeker' zou zijn over mijzelf zou ik het heel anders uitte. Waarschijnlijk zou ik dan de cyber ninja gaan uithangen. Ik vind je conclusie toch heel erg mooi bedacht.

En de conclusie over het vriendin gedeelte vind ik wel een beetje heel ver gezocht. Ik hou nog steeds heel veel van haar en wederzijds is dat ook zo. Maar als je niet meer verliefd bent op elkaar, wat moet je dan doen bij elkaar blijven terwijl er geen vlinders in je buik gevoel meer zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:30 schreef Micson het volgende:

[..]

Moet jij eigenlijk niet borrelen ofzo, je ziet er een beetje uit als een corpsbal (no offence).

En verder, dat matchingsysteem van Paiq, is dat gewoon grote onzin? Ik vind het een beetje vreemd dat ik, als 19-jarige, met hun superieure matchingsysteem wordt gelinkt aan een 26-jarige meid. Dat wordt toch nooit wat :') ?
Moet ik weer geld hebben :).
Je kan me vinden bij de bloemist
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:40:53 #109
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97057698
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Micson het volgende:

[..]

Maar het is toch ook onzin dat mensen met hetzelfde karakter meteen bij elkaar passen?

Ik zou eerder overeenkomsten op muzieksmaak/hobbies zoeken. Dat is concrete informatie, en mensen waarmee je veel gemeen hebt, heb je ook meteen een band mee :)
Klopt mensen met een verschillend karakter kunnen ook het ook heel lang volhouden. Zoals ik met mijn ex-vriendin heb gehad. Het bleek toch niet echt iets te worden.
pi_97058095
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Bartcoah het volgende:
Niet alles quoten anders word het zo'n lange lap tekst.

Straat taal gebruik ik uit sarcasme. Ik heb een ontzettend mooie jeugd gehad, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Ik vind je conclusie van de foto toch heel erg mooi, aangezien er aan mij gevraagd werd om er bij te springen. Zoals ze boven staan sta ik ook op foto's, maar ik ga niet elke foto op FOK! zetten.

Als ik echt zo 'onzeker' zou zijn over mijzelf zou ik het heel anders uitte. Waarschijnlijk zou ik dan de cyber ninja gaan uithangen. Ik vind je conclusie toch heel erg mooi bedacht.

En de conclusie over het vriendin gedeelte vind ik wel een beetje heel ver gezocht. Ik hou nog steeds heel veel van haar en wederzijds is dat ook zo. Maar als je niet meer verliefd bent op elkaar, wat moet je dan doen bij elkaar blijven terwijl er geen vlinders in je buik gevoel meer zijn?
Ah kijk, je kunt zowaar op een volwassen (lees: normale) manier babbelen :).

Sarsasme staat echter voor bijtende spot en laten we wel wezen, je gebruikte het geenszins spottend maar daadwerkelijk als onderdeel van je zin.
Doe het dus gewoon niet meer zou ik zeggen; scoor je misschien mee bij 18- VMBO-meisjes, maar geloof me, daar heb je meer hinder dan lol van op jouw leeftijd.

Anyhow, nu nog even toegeven dat de Paiq-dialoog enigszins aangedikt was en vooruit, dat je vriendin "het onderwerp uit elkaar het eerst gaan aan sneed" en je hoort mij niet meer zeuren.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:54:00 #111
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97058407
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah kijk, je kunt zowaar op een volwassen (lees: normale) manier babbelen :).

Sarsasme staat echter voor bijtende spot en laten we wel wezen, je gebruikte het geenszins spottend maar daadwerkelijk als onderdeel van je zin.
Doe het dus gewoon niet meer zou ik zeggen; scoor je misschien mee bij 18- VMBO-meisjes, maar geloof me, daar heb je meer hinder dan lol van op jouw leeftijd.

Anyhow, nu nog even toegeven dat de Paiq-dialoog enigszins aangedikt was en vooruit, dat je vriendin "het onderwerp uit elkaar het eerst gaan aan sneed" en je hoort mij niet meer zeuren.
Ik ga heel even opzoeken de dag dat het uit was gegaan had ik het op FOK! gemeld ik ga het even voor je zoeken. Daar staat het gehele verhaal uitgelegd.

En op Nextlover is alles eerlijk ingevuld.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:57:29 #112
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97058562
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bartcoah op 20-05-2011 00:06:48 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:05:32 #113
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97058884
Mên, ik heb echt zóóó'n absurd arsenaal van gevatte en stekende grappen nu...

..maar ik laat ze deze keer maar eens achterwege; mooie, eerlijke en open reactie kerel, chapeau :).

en doe jezelf (en ons) een plezier en blijf gewoon op deze manier posten
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:07:32 #114
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97058962
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik heb echt zóóó'n absurd arsenaal van gevatte en stekende grappen nu...

..maar ik laat ze deze keer maar eens achterwege; mooie, eerlijke en open reactie kerel, chapeau :).

en doe jezelf, en ons, een plezier en blijf gewoon op deze manier posten
Is goed :) Ik blijf wel een gek maar, dat weet iedereen zo langzamerhand wel ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:13:09 #115
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97059198
Ah, net in de negen minuten dat er iets interessants gebeurd, ga ik mijn tanden poetsen.

Ik zal wel slechte Karma hebben ofzo :')
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:15:44 #116
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97059296
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Micson het volgende:
Ah, net in de negen minuten dat er iets interessants gebeurd, ga ik mijn tanden poetsen.

Ik zal wel slechte Karma hebben ofzo :')
Karma is een bitch.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:24:42 #117
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97059580
Wat denk je bij deze namen?

Valerie,
Sanne,
Kristel,
Cheyenne,
Kimberly,
Chantal,
Monique,
Pauline.

Iig bij Pauline moet ik denken aan een syndroom van down persoon. Of heel erg dik.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:31:28 #118
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97059788
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Bartcoah het volgende:

Valerie,
Sanne,
Kristel,
Cheyenne,
Kimberly,
Chantal,
Monique,
Pauline.

Iig bij Pauline moet ik denken aan een syndroom van down persoon. Of heel erg dik.
Je kan in stereotypen gaan denken en heel soms komt dat ook wel overeen, maar volgens mij is het handiger om wat minder vooringenomen te kijken.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:35:27 #119
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97059906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:

[..]

Je kan in stereotypen gaan denken en heel soms komt dat ook wel overeen, maar volgens mij is het handiger om wat minder vooringenomen te kijken.
Die namen heb ik de afgelopen 2 dagen voorbij zien komen. Ik zit soms wel fout met me opmerkingen maar ik zat bij alle 100% goed.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:36:00 #120
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97059924
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een Pauline tegengekomen ben die níet zwakbegaafd was.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:36:38 #121
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_97059945
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Die namen heb ik de afgelopen 2 dagen voorbij zien komen. Ik zit soms wel fout met me opmerkingen maar ik zat bij alle 100% goed.
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef kastanova het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een Pauline tegengekomen ben die níet zwakbegaafd was.
Stereotypen komen natuurlijk ook niet uit de lucht vallen.... :+
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:38:44 #122
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97060001
Holy hell you guys you guys

Laatste gesprek van de dag.

Kom ik een onwijs leuk meisje tegen die me foto onwijs hoog cijfer had gegeven lol.

Ment to be shit hahaha
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:40:08 #123
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97060043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Bartcoah het volgende:

Valerie,
Sanne,
Kristel,
Cheyenne,
Kimberly,
Chantal,
Monique,
Pauline.

Deze discussie heb ik een paar delen geleden ook proberen te voeren, maar toen werd ik met hooivorken het topic uitgejaagd :')

Ik had destijds ook een Pauline, vreselijk meisje was dat weer. Het lijkt heel oppervlakkig en triest om op een naam af te gaan, maar vaak komen je donkere vermoedens ook gewoon uit ;)

Edit: Overigens vind ik Kristel , Sanne en Valerie prima namen
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:41:12 #124
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97060072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef Micson het volgende:

[..]

Deze discussie heb ik een paar delen geleden ook proberen te voeren, maar toen werd ik met hooivorken het topic uitgejaagd :')

Ik had destijds ook een Pauline, vreselijk meisje was dat weer. Het lijkt heel oppervlakkig en triest om op een naam af te gaan, maar vaak komen je donkere vermoedens ook gewoon uit ;)
Ook met fakkels :P?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:42:18 #125
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97060105
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:38 schreef Bartcoah het volgende:
Holy hell you guys you guys

Laatste gesprek van de dag.

Kom ik een onwijs leuk meisje tegen die me foto onwijs hoog cijfer had gegeven lol.

Ment to be shit hahaha
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
en doe jezelf (en ons) een plezier en blijf gewoon op deze manier posten
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Bartcoah het volgende:
Is goed :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: