Nah, weet je wat het is... Uit woordkeuze, zins-gebruik en -opbouw valt behoorlijk veel af te leiden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oké man ik ga liegen op het internet. Wat denk je in dat kleine hoofdje van je wat ik daarmee bereik? Mensen die ergens 100km verderop denken 'ow die boy is moeilijk swa'.
Ik bedoel kom op
Moet jij eigenlijk niet borrelen ofzo, je ziet er een beetje uit als een corpsbal (no offence).quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:20 schreef Bartcoah het volgende:
http://www.yellowdate.nl/(...)d4-b537-41b8cdc7f0b1
Hier heb ik een hele mooie voor jullie
Maar het is toch ook onzin dat mensen met hetzelfde karakter meteen bij elkaar passen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Hoezo niet Micson? Paiq gaat uit van een tal variabelen die overeen zouden moeten komen of juist niet. Geloof dat ook leeftijd genoemd wordt. Volgens hun berekening passen jullie dus vooralsnog beter bij elkaar dan de 18 jarige dame om de hoek.
Het zal niet altijd werken maar ze hebben het wel érgens op gebaseerd natuurlijk.
Niet alles quoten anders word het zo'n lange lap tekst.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, weet je wat het is... Uit woordkeuze, zins-gebruik en -opbouw valt behoorlijk veel af te leiden.
En laat het toeval nu dat ik daar (o.a.) in doceer.
Moet ik weer geld hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk niet borrelen ofzo, je ziet er een beetje uit als een corpsbal (no offence).
En verder, dat matchingsysteem van Paiq, is dat gewoon grote onzin? Ik vind het een beetje vreemd dat ik, als 19-jarige, met hun superieure matchingsysteem wordt gelinkt aan een 26-jarige meid. Dat wordt toch nooit wat?
Klopt mensen met een verschillend karakter kunnen ook het ook heel lang volhouden. Zoals ik met mijn ex-vriendin heb gehad. Het bleek toch niet echt iets te worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Maar het is toch ook onzin dat mensen met hetzelfde karakter meteen bij elkaar passen?
Ik zou eerder overeenkomsten op muzieksmaak/hobbies zoeken. Dat is concrete informatie, en mensen waarmee je veel gemeen hebt, heb je ook meteen een band mee
Ah kijk, je kunt zowaar op een volwassen (lees: normale) manier babbelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:37 schreef Bartcoah het volgende:
Niet alles quoten anders word het zo'n lange lap tekst.
Straat taal gebruik ik uit sarcasme. Ik heb een ontzettend mooie jeugd gehad, dus daar zal het waarschijnlijk niet aan liggen. Ik vind je conclusie van de foto toch heel erg mooi, aangezien er aan mij gevraagd werd om er bij te springen. Zoals ze boven staan sta ik ook op foto's, maar ik ga niet elke foto op FOK! zetten.
Als ik echt zo 'onzeker' zou zijn over mijzelf zou ik het heel anders uitte. Waarschijnlijk zou ik dan de cyber ninja gaan uithangen. Ik vind je conclusie toch heel erg mooi bedacht.
En de conclusie over het vriendin gedeelte vind ik wel een beetje heel ver gezocht. Ik hou nog steeds heel veel van haar en wederzijds is dat ook zo. Maar als je niet meer verliefd bent op elkaar, wat moet je dan doen bij elkaar blijven terwijl er geen vlinders in je buik gevoel meer zijn?
Ik ga heel even opzoeken de dag dat het uit was gegaan had ik het op FOK! gemeld ik ga het even voor je zoeken. Daar staat het gehele verhaal uitgelegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah kijk, je kunt zowaar op een volwassen (lees: normale) manier babbelen.
Sarsasme staat echter voor bijtende spot en laten we wel wezen, je gebruikte het geenszins spottend maar daadwerkelijk als onderdeel van je zin.
Doe het dus gewoon niet meer zou ik zeggen; scoor je misschien mee bij 18- VMBO-meisjes, maar geloof me, daar heb je meer hinder dan lol van op jouw leeftijd.
Anyhow, nu nog even toegeven dat de Paiq-dialoog enigszins aangedikt was en vooruit, dat je vriendin "het onderwerp uit elkaar het eerst gaan aan sneed" en je hoort mij niet meer zeuren.
Is goedquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
Mên, ik heb echt zóóó'n absurd arsenaal van gevatte en stekende grappen nu...
..maar ik laat ze deze keer maar eens achterwege; mooie, eerlijke en open reactie kerel, chapeau.
en doe jezelf, en ons, een plezier en blijf gewoon op deze manier posten
Karma is een bitch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:13 schreef Micson het volgende:
Ah, net in de negen minuten dat er iets interessants gebeurd, ga ik mijn tanden poetsen.
Ik zal wel slechte Karma hebben ofzo
Je kan in stereotypen gaan denken en heel soms komt dat ook wel overeen, maar volgens mij is het handiger om wat minder vooringenomen te kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Bartcoah het volgende:
Wat denk je bij deze namen?
Valerie,
Sanne,
Kristel,
Cheyenne,
Kimberly,
Chantal,
Monique,
Pauline.
Iig bij Pauline moet ik denken aan een syndroom van down persoon. Of heel erg dik.
Die namen heb ik de afgelopen 2 dagen voorbij zien komen. Ik zit soms wel fout met me opmerkingen maar ik zat bij alle 100% goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kan in stereotypen gaan denken en heel soms komt dat ook wel overeen, maar volgens mij is het handiger om wat minder vooringenomen te kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:35 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die namen heb ik de afgelopen 2 dagen voorbij zien komen. Ik zit soms wel fout met me opmerkingen maar ik zat bij alle 100% goed.
Stereotypen komen natuurlijk ook niet uit de lucht vallen....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:36 schreef kastanova het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik nog nooit een Pauline tegengekomen ben die níet zwakbegaafd was.
Deze discussie heb ik een paar delen geleden ook proberen te voeren, maar toen werd ik met hooivorken het topic uitgejaagdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Bartcoah het volgende:
Wat denk je bij deze namen?
Valerie,
Sanne,
Kristel,
Cheyenne,
Kimberly,
Chantal,
Monique,
Pauline.
Iig bij Pauline moet ik denken aan een syndroom van down persoon. Of heel erg dik.
Ook met fakkelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik een paar delen geleden ook proberen te voeren, maar toen werd ik met hooivorken het topic uitgejaagd![]()
Ik had destijds ook een Pauline, vreselijk meisje was dat weer. Het lijkt heel oppervlakkig en triest om op een naam af te gaan, maar vaak komen je donkere vermoedens ook gewoon uit
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:38 schreef Bartcoah het volgende:
Holy hell you guys you guys
Laatste gesprek van de dag.
Kom ik een onwijs leuk meisje tegen die me foto onwijs hoog cijfer had gegeven lol.
Ment to be shit hahaha
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:05 schreef kastanova het volgende:
en doe jezelf (en ons) een plezier en blijf gewoon op deze manier posten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |