abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:49:37 #151
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97073063
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef picardmike het volgende:
Tja daten is zoals Gnarls Barkley aka Cielo Green ooit zei en nu op mijn profiel staat:

You are the best. You are the worst. You are average. Your love is a part of you. You try to give it away because you cannot bear its radiance, but you cannot separate it from yourself. To understand your fellow humans, you must understand why you give them your love. You must realize that hate is but a crime-ridden subdivision of love. You must reclaim what you never lost. You must take leave of your sanity, and yet be fully responsible for your actions." -Gnarls Barkley, in a letter to the legendary rock critic Lester Bangs

Seriously daar ga je echt niks mee opschieten.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:25:58 #152
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97074752
http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php#Deel2

Verschil tussen mannen en vrouwen.

Staat heel leuk omschreven ik raad het iedereen aan om het te lezen _O-
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97080922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Sander het volgende:

[..]

Seriously daar ga je echt niks mee opschieten.
Maar het is wel de waarheid. Ik heb altijd geleerd de waarheid komt eerst en dan ga je kijken of het wat opschiet.
UITGESCHREVEN
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:16:33 #154
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97127085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:
Gisteren 4e date gehad, lekker door de stad gelopen en op het terras even aan de zuip gedaan. Leuk om ook eens wat anders te doen dan op haar bank te 'zitten', haha.

Verdomme, wat ziet ze er toch beeldschoon uit. Je weet toch ook wel dat je goed zit als je alle blikken van mannen op het terras zien kijken van 'dat ziet er lekker uit!' (En dan hebben ze het niet over mij :'))

Daarna naar haar huis gegaan en blijven slapen, ze moest een uur eerder op dan ik maar gelukkig mocht ik blijven liggen. Yeah het is zo leuk!
Dat 4, dan kunnen we al bijna van een relatie spreken!

Vanavond weer eens op datingpad. Beetje ongebruikelijk dat zij de locatie bedacht en het iets is geworden waar ik nooit eerder geweest ben. Meestal hou ik meer van thuiswedstijden, nu op vreemd terrein. Ach, ook wel goed. En ten minste gewoon in mijn stad. Lekker fietsen.
Overal verstand van.
pi_97127602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:
Gisteren 4e date gehad, lekker door de stad gelopen en op het terras even aan de zuip gedaan. Leuk om ook eens wat anders te doen dan op haar bank te 'zitten', haha.

Verdomme, wat ziet ze er toch beeldschoon uit. Je weet toch ook wel dat je goed zit als je alle blikken van mannen op het terras zien kijken van 'dat ziet er lekker uit!' (En dan hebben ze het niet over mij :'))

Daarna naar haar huis gegaan en blijven slapen, ze moest een uur eerder op dan ik maar gelukkig mocht ik blijven liggen. Yeah het is zo leuk!
Waar heb je die opgedoken? En hou oud is ze? Is ze beetje geschoold? Wel lekker bezig!

Ik houd het voorlopig bij offline. Afgelopen dinsdag en donderdag met 4 chicks lopen zoenen die ik in kroeg/afterparty tegenkwam en nu binnen week waarschijnlijk nog een keer afspreken. Tsja, geen relatie, maar wel populair bij de vrouwtjes! Terwijl ik niet eens knap ben, palm ik op een bepaalde manier toch de vrouwen in.

Vandaag weer heel gesprek in de trein met 4 jaar oudere vrouw. Die was ook wel geinteresseerd, wat bleek uit het feit dat ze verkapt om mijn naam vroeg en of ik relatie had en we meer dan uur hadden gekletst. Maja, heb besloten haar nummer enzo maar niet te vragen, want zij was werkend en ik de student.

[ Bericht 0% gewijzigd door V-for-Vendetta op 21-05-2011 20:11:12 ]
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:59:25 #156
57047 macondo
pi_97128742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Waar heb je die opgedoken? En hou oud is ze? Is ze btje geschoold? Wel lekker bezig!

Ik houd t voorlopig bij offline. Afgelopen dinsdag en donderdag met 4 chicks lopen zoenen die ik in kroeg/afterparty tegenkwam en nu binnen week waars nog ene keer afspreken. Tsja, geen relatie, maar wel populair bij de vrouwtjes! Terwijl ik niet eens knap ben, palm ik op een bepaalde manier toch de vrouwen in.

Vdaag weer heel gesprek in de trein met 4 jaar oudere vrouw. Die was ook wel geinteresseerd, wat bleek uit het feit dat ze verkapt om mn naam vroeg en of ik relatie had en we meer dan uur hadden gekletst. Maja, heb besloten haar nummer enzo maar niet te vragen, want zij was werkend en ik de student.
Ben je soms op je toetsenbord klaagekomen of zo? Er lijken zoveel letters weg te vallen (btje, vdaag, mn).
Overal verstand van.
pi_97129163
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Ben je soms op je toetsenbord klaagekomen of zo? Er lijken zoveel letters weg te vallen (btje, vdaag, mn).
Hey goede grap man, werkt vast ook bij het daten!

Maar om antwoord te geven op je vraag: nee ik ben niet op mijn toetsenbord klaargekomen.
pi_97129593
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maja, heb besloten haar nummer enzo maar niet te vragen, want zij was werkend en ik de student.
Die volg ik niet helemaal. Wat is het probleem
pi_97129620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Die volg ik niet helemaal. Wat is het probleem
Ja totaal andere levensfase. Ik lig tot 12.30 in mijn bed en zij werkt van 9 tot 5.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:25:08 #160
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97129669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Ja totaal andere levensfase. Ik lig tot 12.30 in mijn bed en zij werkt van 9 tot 5.
Ja en? Is dat nu het enige? Wat als jij van 9 tot 5 werkt en zij in volcontinu dienst?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97129835
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja en? Is dat nu het enige? Wat als jij van 9 tot 5 werkt en zij in volcontinu dienst?
Voor de rest niets eigenlijk :'). Ze lachte wel lief naar me en had naar mijn naam gevraagd O+. Ik had achteraf misschien wel even haar nummer kunnen vragen en kunnen afspreken...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:31:56 #162
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97129935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Voor de rest niets eigenlijk :'). Ze lachte wel lief naar me en had naar mijn naam gevraagd O+. Ik had achteraf misschien wel even haar nummer kunnen vragen en kunnen afspreken...
Volgende keer gewoon doen. Nee heb je en klap voor je bek kan je krijgen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97130198
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon doen. Nee heb je en klap voor je bek kan je krijgen
Als ik niets om handen zou hebben zou ik het ook absoluut hebben gedaan. Maar het punt is dat ik niet op zoek ben naar relatie (tenzij ik 'the one' tegenkom en ik had niet het gevoel dat zij dat was) en ik qua scharrel-chicks (liever) meisjes heb die in dezelfde levensfase verkeren. Luxe-positie, I know. Anderhalf jaar geleden was dit totaal anders, maar ik heb mezelf goed ontwikkeld!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:42:28 #164
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97130293
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Als ik niets om handen zou hebben zou ik het ook absoluut hebben gedaan. Maar het punt is dat ik niet op zoek ben naar relatie (tenzij ik 'the one' tegenkom en ik had niet het gevoel dat zij dat was) en ik qua scharrel-chicks (liever) meisjes heb die in dezelfde levensfase verkeren. Luxe-positie, I know. Anderhalf jaar geleden was dit totaal anders, maar ik heb mezelf goed ontwikkeld!
Dus je hebt nu wat?
14 SHADES OF GREY
pi_97130369
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus je hebt nu wat?
Scharrels? Ja.
Relatie? Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:45:42 #166
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97130386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Scharrels? Ja.
Relatie? Nee.
Mooi toch
14 SHADES OF GREY
pi_97130497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mooi toch
Absoluut, prima leven en ce moment.

En dat je zo makkelijk een gesprek aanknoopt en houdt in de trein geeft je wel een confidence boost natuurlijk ;).
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:50:48 #168
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97130549
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Absoluut, prima leven en ce moment.

En dat je zo makkelijk een gesprek aanknoopt en houdt in de trein geeft je wel een confidence boost natuurlijk ;).
Ik wou dat ik dat kon.
14 SHADES OF GREY
pi_97131730
Nou van wat ik kan beinvloeden kwa uiterlijk gaat het goed. Ik begin zowaar een goed gespierd lichaam te krijgen. Lijkt me toch een pluspuntje voor de dames. Andersom vind ik een fit lichaam iig wel belangrijk.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:27:07 #170
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97131862
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Goed bezig dan. Was je toen heel verlegen of wat? :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:10:15 #171
57047 macondo
pi_97141721
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Volgens mij wel, want er straalt een hoop leed onder zijn posts door. Zichzelf stelselmatig op de schouder slaan in korte tijd is een indicatie dat het ergens nog niet helemaal goed zit. Ook al zoen je vier vrouwen op een avond en spreek je iemand in de trein ; die loftuitingen aan je eigen adres geven aan dat je het zelfs nauwelijks kan geloven. De feiten alleen zijn voor je niet voldoende kennelijk moet je er zelf bijschrijven "dat doe ik toch weer goed, ik regel chicks bij de vleet!".

ontopic
Net terug van date - leuke blonde vrouw en erg interessant ook. Ook fijn dat ze gewoon in Amsterdam woont trouwens. Zit wel goed zo lijkt het, ze zoent goed. Sluit niet uit dat dit de "ware" zou kunnen zijn - maar dat merk ik in de komende weken wel..
Overal verstand van.
pi_97142869
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef macondo het volgende:

[..]

Volgens mij wel, want er straalt een hoop leed onder zijn posts door. Zichzelf stelselmatig op de schouder slaan in korte tijd is een indicatie dat het ergens nog niet helemaal goed zit. Ook al zoen je vier vrouwen op een avond en spreek je iemand in de trein ; die loftuitingen aan je eigen adres geven aan dat je het zelfs nauwelijks kan geloven. De feiten alleen zijn voor je niet voldoende kennelijk moet je er zelf bijschrijven "dat doe ik toch weer goed, ik regel chicks bij de vleet!".

Klopt, uit mijn posts spreekt wel enige zelfbevlekking, daar ben ik mij van bewust en dat was achteraf niet helemaal de bedoeling. Alleen dat jij al een diagnose hebt gesteld zonder dat je me uberhaupt kent, vind ik bewonderenswaardiger. Wat zit er dan niet helemaal goed meneer de psycholoog? Een hoop leed???

En ja ik verbaas me er wel over (kan het nauwelijks geloven, zo u wilt), aangezien de aandacht best wel is veranderd in krap 5 jaar tijd. Ben er een stuk zelfverzekerder van geworden. Misschien ben ik (on)bewust wel een inhaalslag aan het maken op het gebied van meisjes.
pi_97143120
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Euhm, vroeger bleef het vooral bij zoenen, was ik vooral dronken in de kroeg en vond ik het lastig om vrouwen aan te spreken. Dit is vooral veranderd door een trip naar Engeland, waar de meisjes jou ook benaderden en je dus doorhad dat zij je ook zagen zitten, waar je je eerder niet bewust van was. Ook ben ik wat meer op mijn lichaamstaal en drinkgedrag gaan letten en spreek ik meisjes gewoon makkelijker aan. Ook het feit dat ik in Adam woon, maakt het de boel een stuk makkelijker!
  zondag 22 mei 2011 @ 09:34:42 #174
57047 macondo
pi_97146152
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

Klopt, uit mijn posts spreekt wel enige zelfbevlekking, daar ben ik mij van bewust en dat was achteraf niet helemaal de bedoeling. Alleen dat jij al een diagnose hebt gesteld zonder dat je me uberhaupt kent, vind ik bewonderenswaardiger. Wat zit er dan niet helemaal goed meneer de psycholoog? Een hoop leed???

En ja ik verbaas me er wel over (kan het nauwelijks geloven, zo u wilt), aangezien de aandacht best wel is veranderd in krap 5 jaar tijd. Ben er een stuk zelfverzekerder van geworden. Misschien ben ik (on)bewust wel een inhaalslag aan het maken op het gebied van meisjes.
Natuurlijk ken ik je niet, maar uit bijdragen valt vaak een hoop af te leiden. Zelfvertrouwen is goed, maar jij overdrijft het. Ik zou gokken dat je vroeger gepest werd of buiten de groep lag, en die tijd is dan nu voorbij. Maakt verder niet uit en ben blij dat het goed gaat nu, maar iets terughoudender in je zelfbevlekking mag best ;)
Overal verstand van.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:20:13 #175
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97151400
Heerlijk al die psychologen hier.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:22:14 #176
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97151455
Heerlijk al die hosselaars hier die gewoon 4 chicks op een avond te grazen nemen :')
  zondag 22 mei 2011 @ 13:31:43 #177
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97151737
quote:
13s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Micson het volgende:
Heerlijk al die hosselaars hier die gewoon 4 chicks op een avond te grazen nemen :')
Perfect.
pi_97151770
quote:
Dat zijn er maar twee hoor macondo en kastanova.
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:00:49 #179
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_97152745
quote:
14s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:20 schreef Bartcoah het volgende:
In jouw geval, je bent zo doorzichtig als een glas water, dus dat is niet zo moeilijk :')
pi_97153623
VacaLoca of zoiets een artikel die jij zeker moet lezen http://www.dailymail.co.u(...)ard-math-majors.html ... waarom je niet moet lachen op je foto.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:36:58 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97154023
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 09:34 schreef macondo het volgende:
Natuurlijk ken ik je niet, maar uit bijdragen valt vaak een hoop af te leiden. Zelfvertrouwen is goed, maar jij overdrijft het. Ik zou gokken dat je vroeger gepest werd of buiten de groep lag, en die tijd is dan nu voorbij. Maakt verder niet uit en ben blij dat het goed gaat nu, maar iets terughoudender in je zelfbevlekking mag best ;)
Ik denk dat hij eigenlijk op zoek is naar bevestiging van z'n moeder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 22 mei 2011 @ 16:08:16 #182
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_97157446
Krijg net een update van die vriend van mij met zijn complexe Paiq date: het was in het begin wat onwennig, maar ze zijn uiteindelijk wel samen in een hotel beland :)

Schijnbaar is er toch hoop voor wat een wat langer durende dates met meer dan een locatie...straks eens bellen wat er allemaal gebeurd is :)
  zondag 22 mei 2011 @ 17:31:26 #183
57047 macondo
pi_97161548
@Thornado - als ze elkaar leuk vinden gaan natuurlijk alle date varianten goed.. maar zelf moet ik er niet aan denken, zo'n complex dagprogramma en slapen in een hotel op de eerste date???
Overal verstand van.
  zondag 22 mei 2011 @ 18:21:16 #184
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97163749
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef macondo het volgende:
@Thornado - als ze elkaar leuk vinden gaan natuurlijk alle date varianten goed.. maar zelf moet ik er niet aan denken, zo'n complex dagprogramma en slapen in een hotel op de eerste date???
Ok echt een heel dagprogramma :'). Een date moet gewoon zo zijn:

Je gaat naar een stad, en je ziet wel wat er gebeurd. Zo leer je elkaar veel beter leren kennen. Dag programma :') ___!

Waar is de spontaniteit waar iedereen het altijd heeft op het internet. Really :')
  zondag 22 mei 2011 @ 19:16:39 #185
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_97166234
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef macondo het volgende:
Slapen? :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:17:53 #186
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97166315
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Slapen? :P
Hele nacht door gaan bedoeld hij. Maar je 'overnacht' wel in een hotel.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:33:07 #187
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97170232
Ligt het aan mij of zitten op Paiq bijna alleen maar passieve oppervlakkige wichten. Bij elke match moet ik sowieso het gesprek openen, anders zegt ze niks. Ook moet ik elke vorm van informatie eruit trekken, en doet zij vaak weinig om actief aan het gesprek deel te nemen.

Op dat moment hebben ze mijn homofiele drugskop (zelfspot-grapje) nog niet eens gezien, dus hoe kan het dan zo zijn dat ik op deze manier wordt behandeld?

Op deze manier stop ik er steeds alle moeite in en blijkt na het foto-moment dat het een voor mij onaantrekkelijk meisje is. Heb ik weer kostbare tijd verspild :(

Ga dan gewoon van Paiq af, als je toch geen zin hebt om gezellig me te praten of een normale gesprekspartner te vormen! :r
  zondag 22 mei 2011 @ 20:40:33 #188
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97170739
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Micson het volgende:
Ligt het aan mij of zitten op Paiq bijna alleen maar passieve oppervlakkige wichten. Bij elke match moet ik sowieso het gesprek openen, anders zegt ze niks. Ook moet ik elke vorm van informatie eruit trekken, en doet zij vaak weinig om actief aan het gesprek deel te nemen.

Op dat moment hebben ze mijn homofiele drugskop (zelfspot-grapje) nog niet eens gezien, dus hoe kan het dan zo zijn dat ik op deze manier wordt behandeld?

Op deze manier stop ik er steeds alle moeite in en blijkt na het foto-moment dat het een voor mij onaantrekkelijk meisje is. Heb ik weer kostbare tijd verspild :(

Ga dan gewoon van Paiq af, als je toch geen zin hebt om gezellig me te praten of een normale gesprekspartner te vormen! :r
Andersom heb ik dat ook. Ik vind het best moeilijk om een gesprek aan te gaan.
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:41:11 #189
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_97170795
Nee volgens bepaalde gebruikers hier ligt het allemaal aan jou praatjesskills want zij hosselen wel overal iets uit :')
pi_97170962
Nee, is standaard. Het beste kun je gewoon foto's gaan raten en vervolgens wachten tot iemand een one-liner stuurt. Dan kunnen ze opeens wel praten...
  zondag 22 mei 2011 @ 20:46:44 #191
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97171188
Ze hoeven ook nog geen foto te zien op paiq, een beetje ja-nee antwoorden en de jongen laten praten, dan komen die foto's vanzelf vrij en kunnen ze altijd nog kiezen wat ze ermee willen ;)
WFPB!
pi_97171484
Mijn paiqmatches zijn steeds zo jong....
  zondag 22 mei 2011 @ 20:53:08 #193
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97171599
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Mijn paiqmatches zijn steeds zo jong....
Ik word ieder jaar ouder dus dan ben ik vanzelf oud genoeg :+

Mijn matches worden steeds ouder :Y Me like :9
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 20:54:13 #194
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_97171663
Dan zijn de mensen die deze reeks zijn komen volgen dus misschien wel een redelijke afspiegeling van wat er allemaal op Paiq zit!

Of Engel heeft gewoon toegegeven dat ze een cougar is :7
WFPB!
pi_97171905
Ga toch maar afspreken met chick uit de trein. Zonder naam en nummer, toch weten te vinden op facebook.
pi_97172041
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Dizorn het volgende:
Dan zijn de mensen die deze reeks zijn komen volgen dus misschien wel een redelijke afspiegeling van wat er allemaal op Paiq zit!

Of Engel heeft gewoon toegegeven dat ze een cougar is :7
Cougars zijn vrouwen die 40+ zijn.... ik ben slechts een panter... :+
Maar ja jong is lekker ja
  zondag 22 mei 2011 @ 21:03:32 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97172318
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Hoe jong? Wat is jong? 1 jaar jonger? 10 jaar jonger?
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 mei 2011 @ 21:03:59 #198
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97172353
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:

[..]

19 jaar hier :D.

Maar op paiq krijg je ook van die 16 jarige meisjes. Die leuk contact zoeken.... :')
Ga weg niet me tijd verdoen ik zoek leuke dames. Die ouder zijn, je kan btw ook nergens aangeven dat je niet gediend bent van 16 jarige lelijkerds. :'(

Buiten dat heb ik wel een hele leuke dame ontmoet :D. Ze smst me ook vaak en ik haar, de hele tijd complimentjes van 'hoe sexy ik wil niet ben hahaha' vind het bijna chanant.

Ik heb nog maar 1 battledate gehad met 2 dames. Dacht kies ik de leukste uit. nee hoor :'). Ik had weer een dikkerdje dap te pakken :'( met puisten enzo en dan wel geil in de camera kijken :')
  zondag 22 mei 2011 @ 21:04:24 #199
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97172383
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe jong? Wat is jong? 1 jaar jonger? 10 jaar jonger?
Ik denk dat ze bedoeld 18-22 jaar ofzo :P
  zondag 22 mei 2011 @ 21:06:24 #200
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97172504
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoeld 18-22 jaar ofzo :P
Dat is wel erg jong. Dat zijn nog jochies
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')