Seriously daar ga je echt niks mee opschieten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef picardmike het volgende:
Tja daten is zoals Gnarls Barkley aka Cielo Green ooit zei en nu op mijn profiel staat:
You are the best. You are the worst. You are average. Your love is a part of you. You try to give it away because you cannot bear its radiance, but you cannot separate it from yourself. To understand your fellow humans, you must understand why you give them your love. You must realize that hate is but a crime-ridden subdivision of love. You must reclaim what you never lost. You must take leave of your sanity, and yet be fully responsible for your actions." -Gnarls Barkley, in a letter to the legendary rock critic Lester Bangs
Maar het is wel de waarheid. Ik heb altijd geleerd de waarheid komt eerst en dan ga je kijken of het wat opschiet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Seriously daar ga je echt niks mee opschieten.
Dat 4, dan kunnen we al bijna van een relatie spreken!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:
Gisteren 4e date gehad, lekker door de stad gelopen en op het terras even aan de zuip gedaan. Leuk om ook eens wat anders te doen dan op haar bank te 'zitten', haha.
Verdomme, wat ziet ze er toch beeldschoon uit. Je weet toch ook wel dat je goed zit als je alle blikken van mannen op het terras zien kijken van 'dat ziet er lekker uit!' (En dan hebben ze het niet over mij)
Daarna naar haar huis gegaan en blijven slapen, ze moest een uur eerder op dan ik maar gelukkig mocht ik blijven liggen. Yeah het is zo leuk!
Waar heb je die opgedoken? En hou oud is ze? Is ze beetje geschoold? Wel lekker bezig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:51 schreef Silenus het volgende:
Gisteren 4e date gehad, lekker door de stad gelopen en op het terras even aan de zuip gedaan. Leuk om ook eens wat anders te doen dan op haar bank te 'zitten', haha.
Verdomme, wat ziet ze er toch beeldschoon uit. Je weet toch ook wel dat je goed zit als je alle blikken van mannen op het terras zien kijken van 'dat ziet er lekker uit!' (En dan hebben ze het niet over mij)
Daarna naar haar huis gegaan en blijven slapen, ze moest een uur eerder op dan ik maar gelukkig mocht ik blijven liggen. Yeah het is zo leuk!
Ben je soms op je toetsenbord klaagekomen of zo? Er lijken zoveel letters weg te vallen (btje, vdaag, mn).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waar heb je die opgedoken? En hou oud is ze? Is ze btje geschoold? Wel lekker bezig!
Ik houd t voorlopig bij offline. Afgelopen dinsdag en donderdag met 4 chicks lopen zoenen die ik in kroeg/afterparty tegenkwam en nu binnen week waars nog ene keer afspreken. Tsja, geen relatie, maar wel populair bij de vrouwtjes! Terwijl ik niet eens knap ben, palm ik op een bepaalde manier toch de vrouwen in.
Vdaag weer heel gesprek in de trein met 4 jaar oudere vrouw. Die was ook wel geinteresseerd, wat bleek uit het feit dat ze verkapt om mn naam vroeg en of ik relatie had en we meer dan uur hadden gekletst. Maja, heb besloten haar nummer enzo maar niet te vragen, want zij was werkend en ik de student.
Hey goede grap man, werkt vast ook bij het daten!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ben je soms op je toetsenbord klaagekomen of zo? Er lijken zoveel letters weg te vallen (btje, vdaag, mn).
Die volg ik niet helemaal. Wat is het probleemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maja, heb besloten haar nummer enzo maar niet te vragen, want zij was werkend en ik de student.
Ja totaal andere levensfase. Ik lig tot 12.30 in mijn bed en zij werkt van 9 tot 5.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die volg ik niet helemaal. Wat is het probleem
Ja en? Is dat nu het enige? Wat als jij van 9 tot 5 werkt en zij in volcontinu dienst?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja totaal andere levensfase. Ik lig tot 12.30 in mijn bed en zij werkt van 9 tot 5.
Voor de rest niets eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Is dat nu het enige? Wat als jij van 9 tot 5 werkt en zij in volcontinu dienst?
Volgende keer gewoon doen. Nee heb je en klap voor je bek kan je krijgenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Voor de rest niets eigenlijk. Ze lachte wel lief naar me en had naar mijn naam gevraagd
. Ik had achteraf misschien wel even haar nummer kunnen vragen en kunnen afspreken...
Als ik niets om handen zou hebben zou ik het ook absoluut hebben gedaan. Maar het punt is dat ik niet op zoek ben naar relatie (tenzij ik 'the one' tegenkom en ik had niet het gevoel dat zij dat was) en ik qua scharrel-chicks (liever) meisjes heb die in dezelfde levensfase verkeren. Luxe-positie, I know. Anderhalf jaar geleden was dit totaal anders, maar ik heb mezelf goed ontwikkeld!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen. Nee heb je en klap voor je bek kan je krijgen
Dus je hebt nu wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als ik niets om handen zou hebben zou ik het ook absoluut hebben gedaan. Maar het punt is dat ik niet op zoek ben naar relatie (tenzij ik 'the one' tegenkom en ik had niet het gevoel dat zij dat was) en ik qua scharrel-chicks (liever) meisjes heb die in dezelfde levensfase verkeren. Luxe-positie, I know. Anderhalf jaar geleden was dit totaal anders, maar ik heb mezelf goed ontwikkeld!
Mooi tochquote:
Absoluut, prima leven en ce moment.quote:
Ik wou dat ik dat kon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Absoluut, prima leven en ce moment.
En dat je zo makkelijk een gesprek aanknoopt en houdt in de trein geeft je wel een confidence boost natuurlijk.
Goed bezig dan. Was je toen heel verlegen of wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als ik niets om handen zou hebben zou ik het ook absoluut hebben gedaan. Maar het punt is dat ik niet op zoek ben naar relatie (tenzij ik 'the one' tegenkom en ik had niet het gevoel dat zij dat was) en ik qua scharrel-chicks (liever) meisjes heb die in dezelfde levensfase verkeren. Luxe-positie, I know. Anderhalf jaar geleden was dit totaal anders, maar ik heb mezelf goed ontwikkeld!
Volgens mij wel, want er straalt een hoop leed onder zijn posts door. Zichzelf stelselmatig op de schouder slaan in korte tijd is een indicatie dat het ergens nog niet helemaal goed zit. Ook al zoen je vier vrouwen op een avond en spreek je iemand in de trein ; die loftuitingen aan je eigen adres geven aan dat je het zelfs nauwelijks kan geloven. De feiten alleen zijn voor je niet voldoende kennelijk moet je er zelf bijschrijven "dat doe ik toch weer goed, ik regel chicks bij de vleet!".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed bezig dan. Was je toen heel verlegen of wat?
Klopt, uit mijn posts spreekt wel enige zelfbevlekking, daar ben ik mij van bewust en dat was achteraf niet helemaal de bedoeling. Alleen dat jij al een diagnose hebt gesteld zonder dat je me uberhaupt kent, vind ik bewonderenswaardiger. Wat zit er dan niet helemaal goed meneer de psycholoog? Een hoop leed???quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want er straalt een hoop leed onder zijn posts door. Zichzelf stelselmatig op de schouder slaan in korte tijd is een indicatie dat het ergens nog niet helemaal goed zit. Ook al zoen je vier vrouwen op een avond en spreek je iemand in de trein ; die loftuitingen aan je eigen adres geven aan dat je het zelfs nauwelijks kan geloven. De feiten alleen zijn voor je niet voldoende kennelijk moet je er zelf bijschrijven "dat doe ik toch weer goed, ik regel chicks bij de vleet!".
Euhm, vroeger bleef het vooral bij zoenen, was ik vooral dronken in de kroeg en vond ik het lastig om vrouwen aan te spreken. Dit is vooral veranderd door een trip naar Engeland, waar de meisjes jou ook benaderden en je dus doorhad dat zij je ook zagen zitten, waar je je eerder niet bewust van was. Ook ben ik wat meer op mijn lichaamstaal en drinkgedrag gaan letten en spreek ik meisjes gewoon makkelijker aan. Ook het feit dat ik in Adam woon, maakt het de boel een stuk makkelijker!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed bezig dan. Was je toen heel verlegen of wat?
Natuurlijk ken ik je niet, maar uit bijdragen valt vaak een hoop af te leiden. Zelfvertrouwen is goed, maar jij overdrijft het. Ik zou gokken dat je vroeger gepest werd of buiten de groep lag, en die tijd is dan nu voorbij. Maakt verder niet uit en ben blij dat het goed gaat nu, maar iets terughoudender in je zelfbevlekking mag bestquote:Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Klopt, uit mijn posts spreekt wel enige zelfbevlekking, daar ben ik mij van bewust en dat was achteraf niet helemaal de bedoeling. Alleen dat jij al een diagnose hebt gesteld zonder dat je me uberhaupt kent, vind ik bewonderenswaardiger. Wat zit er dan niet helemaal goed meneer de psycholoog? Een hoop leed???
En ja ik verbaas me er wel over (kan het nauwelijks geloven, zo u wilt), aangezien de aandacht best wel is veranderd in krap 5 jaar tijd. Ben er een stuk zelfverzekerder van geworden. Misschien ben ik (on)bewust wel een inhaalslag aan het maken op het gebied van meisjes.
Perfect.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Micson het volgende:
Heerlijk al die hosselaars hier die gewoon 4 chicks op een avond te grazen nemen
Dat zijn er maar twee hoor macondo en kastanova.quote:Heerlijk al die psychologen hier.
Ik denk dat hij eigenlijk op zoek is naar bevestiging van z'n moeder.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:34 schreef macondo het volgende:
Natuurlijk ken ik je niet, maar uit bijdragen valt vaak een hoop af te leiden. Zelfvertrouwen is goed, maar jij overdrijft het. Ik zou gokken dat je vroeger gepest werd of buiten de groep lag, en die tijd is dan nu voorbij. Maakt verder niet uit en ben blij dat het goed gaat nu, maar iets terughoudender in je zelfbevlekking mag best
Ok echt een heel dagprogrammaquote:Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef macondo het volgende:
@Thornado - als ze elkaar leuk vinden gaan natuurlijk alle date varianten goed.. maar zelf moet ik er niet aan denken, zo'n complex dagprogramma en slapen in een hotel op de eerste date???
Slapen?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:31 schreef macondo het volgende:
@Thornado - als ze elkaar leuk vinden gaan natuurlijk alle date varianten goed.. maar zelf moet ik er niet aan denken, zo'n complex dagprogramma en slapen in een hotel op de eerste date???
Hele nacht door gaan bedoeld hij. Maar je 'overnacht' wel in een hotel.quote:
Andersom heb ik dat ook. Ik vind het best moeilijk om een gesprek aan te gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Micson het volgende:
Ligt het aan mij of zitten op Paiq bijna alleen maar passieve oppervlakkige wichten. Bij elke match moet ik sowieso het gesprek openen, anders zegt ze niks. Ook moet ik elke vorm van informatie eruit trekken, en doet zij vaak weinig om actief aan het gesprek deel te nemen.
Op dat moment hebben ze mijn homofiele drugskop (zelfspot-grapje) nog niet eens gezien, dus hoe kan het dan zo zijn dat ik op deze manier wordt behandeld?
Op deze manier stop ik er steeds alle moeite in en blijkt na het foto-moment dat het een voor mij onaantrekkelijk meisje is. Heb ik weer kostbare tijd verspild
Ga dan gewoon van Paiq af, als je toch geen zin hebt om gezellig me te praten of een normale gesprekspartner te vormen!![]()
Ik word ieder jaar ouder dus dan ben ik vanzelf oud genoegquote:
Cougars zijn vrouwen die 40+ zijn.... ik ben slechts een panter...quote:Op zondag 22 mei 2011 20:54 schreef Dizorn het volgende:
Dan zijn de mensen die deze reeks zijn komen volgen dus misschien wel een redelijke afspiegeling van wat er allemaal op Paiq zit!
Of Engel heeft gewoon toegegeven dat ze een cougar is
Hoe jong? Wat is jong? 1 jaar jonger? 10 jaar jonger?quote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cougars zijn vrouwen die 40+ zijn.... ik ben slechts een panter...
Maar ja jong is lekker ja
19 jaar hierquote:Op zondag 22 mei 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cougars zijn vrouwen die 40+ zijn.... ik ben slechts een panter...
Maar ja jong is lekker ja
Ik denk dat ze bedoeld 18-22 jaar ofzoquote:Op zondag 22 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong? Wat is jong? 1 jaar jonger? 10 jaar jonger?
Dat is wel erg jong. Dat zijn nog jochiesquote:Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld 18-22 jaar ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |