Ik ben nu ff 45 min achter pc ofzo. Heb je mij veel zien posten laatste tijd?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok.
Maar goed, als je tijd voor Fok! hebt, ook voor datingsites, niet?
Betrapt.. Maar ik mag je toch wel om foto's vragen om mijn nieuwsgierigheid tevreden te stellen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef Shush het volgende:
[..]
Was jij niet bezet?
(ja, ik heb m'n huiswerk gedaan)
Yep, ik heb een hekel aan zeikwijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
wtf gast, ik leg simpelweg aan godshand uit waarom ik geen tijd heb.
Je bent lekker aan het haten laatste tijd, is dáár een reden voor?
Zet allebei jullie autisten leven in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Yep, ik heb een hekel aan zeikwijven.
Bij vrouwen heb ik het echter enigszins leren accepteren; bij mannen nog niet en zie ik ook niet snel gebeuren.
Maar hey, aangezien ik er kennelijk hélemaal naast zit heb ik een leuke uitdaging:
Tel jij even de topics waarin géén post van je staat waarin je weer eens ergens over zit te miepen.
Ga ik vervolgens de topics tellen waarbij je wél loopt te piepen als een 14-jarig borderline meisje.
Durf ik vooraf alvast te wedden dat ik minimaal tot het dubbele kom, mag jij de inzet bepalen.
"Boehoe, alle vrouwen klikken me weg zodra ze zien dat ik tot 3 uur wakker benquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef VacaLoca het volgende:
Maar ben nu dan ook weg. Kasta, nog veel plezier met weer tot 3 uur snachts je bezig houden met aannamens over fokkers. TOPleven heb je.
lol wie zei datquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Boehoe, alle vrouwen klikken me weg zodra ze zien dat ik tot 3 uur wakker ben."
Zodra jij toegeeft dat je gewoon wel degelijk keihard gedumpt bent door je ex-vriendinnetjequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zet allebei jullie autisten leven in.
Oké man ik ga liegen op het internet. Wat denk je in dat kleine hoofdje van je wat ik daarmee bereikquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zodra jij toegeeft dat je gewoon wel degelijk keihard gedumpt bent door je ex-vriendinnetje.
Dat je daar groter over voordoet tegenover je real life vrienden is 1 ding, maar er ook online over gaan jokken wordt toch wel een beetje triest.
Laat maar gewoon.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef Dizorn het volgende:
Waarom gedraag je je dan zo? Je vindt jezelf óf echt heel erg stoer en grappig, of je probeert toch iets van onzekerheid te verbergen (Dit is echt het toppunt van cliché opmerking maargoed..)
I know.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:04 schreef Dizorn het volgende:
Hadden we jou eerst voor, Seven. Maar je bent zo saai tegenwoordig
Heb je nu al met Mera gedate?quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know.
Het is hier maar een dooie boel zonder mij. Bartcoah is een mooie afleiding maar het gaat niet echt ergens over. Iedereen probeert hem te ´breken´ of zo. Gewoon niks op uit doen, veel plezanter.
Oh. OK.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef picardmike het volgende:
Tja daten is zoals Gnarls Barkley aka Cielo Green ooit zei en nu op mijn profiel staat:
You are the best. You are the worst. You are average. Your love is a part of you. You try to give it away because you cannot bear its radiance, but you cannot separate it from yourself. To understand your fellow humans, you must understand why you give them your love. You must realize that hate is but a crime-ridden subdivision of love. You must reclaim what you never lost. You must take leave of your sanity, and yet be fully responsible for your actions." -Gnarls Barkley, in a letter to the legendary rock critic Lester Bangs
Breken.. breken.. hij gedraagt zich erg typisch en iedereen wil daar graag wat over kwijtquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know.
Het is hier maar een dooie boel zonder mij. Bartcoah is een mooie afleiding maar het gaat niet echt ergens over. Iedereen probeert hem te ´breken´ of zo. Gewoon niks op uit doen, veel plezanter.
Dit topic volgen: Geneeskunde #76: Superdomme co's bestaan nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Dizorn het volgende:
Bah. Ik haat studeren, soggen is zo veel leukermaarja, hoe wordt ik anders ooit eckte eckte dokter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |