Ik kom uit een relatie van 2.5 jaar. Ja opmerkingen van. Goh hoe zou dat nou komen zijn lekker orgineel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij nog single bent
Ahzo...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee.
Hardcore
Bartcore,
Bartcoah
ja ja ik weet het leuk
Ik was eerst iemand die lekker hard ging naar de hardcore feesten. Nu nog steeds wel hoor maar meer naar de wat liefhebbers feesten ^^quote:
Internetverbinding viel weg? Laptop viel uit omdat de batterij leeg was etcetc.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef VacaLoca het volgende:
Aparte die vrouwen op datingsites.
Op Pepper had er 3 weken terug eentje mijn profiel als leuk beoordeeld. Nu was ze tegelijk met mij online dus denk maak ff praatje. Gesprek nog geen 2 minuten oud na ff van 'alles goed / hoe was je dag'... en na nog een antwoord+vraag van haar kant was ze ineens offline terwijl ik antwoord aan het typen was.
Ms dat ze plots de boel moest afsluiten, maar beetje vaag.
Ik kijk over 2 weken wel weer. Ik heb momenteel echt geen tijd voor zulke dingen. Heb iets van 1 uur vrije tijd per dag deze maand. Van die chats waar de ander plots offline gaat heb ik weinig aan.
En aan je muzieksmaak of gebrek daar aan heeft het niet gelegen? Hardcorequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kom uit een relatie van 2.5 jaar. Ja opmerkingen van. Goh hoe zou dat nou komen zijn lekker orgineel.
Het uit gegaan omdat we van beide kanten gewoon niet meer verliefd waren en allebei veranderd waren. Zij was veel rustiger geworden, terwijl ik nog lekker out going ben
En ik te veel ruzie om niets dus ja, dan houd het snel op
Hardcorequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:07 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik was eerst iemand die lekker hard ging naar de hardcore feesten. Nu nog steeds wel hoor maar meer naar de wat liefhebbers feesten ^^
Back ontopic now.
Doe ik dat dan. Vind het hooguit tijdverspilling.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Internetverbinding viel weg? Laptop viel uit omdat de batterij leeg was etcetc.
Ik zou me er niet al te druk over maken hoor
Oh ik luister natuurlijk alleen maar hardcore. Ik heb een hele brede muziek smaak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En aan je muzieksmaak of gebrek daar aan heeft het niet gelegen? Hardcore
Nee hoor ik vind Br33z4h sletten muziek niets. R&B en nederlandstalige muziekquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hardcore
Je wil ook vrouwen versieren die van hardcore houden?
Ik ook. In dergelijke gevallen ga ik ook off, ik kijk wel wanneer ze weer beschikbaar zijn...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Doe ik dat dan. Vind het hooguit tijdverspilling.
Ja ben er ook al af. Nu ook geen tijd meer. Maar ja zij vond mij 'leuk' op die site dus ik denk ik benader dr even. Maja nu kan zo weer weken duren voor ik dr weer online tref, zoveel ben ik niet online.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ook. In dergelijke gevallen ga ik ook off, ik kijk wel wanneer ze weer beschikbaar zijn...
Ik nee hoor. Ik ken je verder niet dus boeienquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Oh ik luister natuurlijk alleen maar hardcore. Ik heb een hele brede muziek smaak.
Van Chopin tot Tymon. Dus nog meer te bitchen vrind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Want? Je gaat naar het buitenland oid?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja ben er ook al af. Nu ook geen tijd meer. Maar ja zij vond mij 'leuk' op die site dus ik denk ik benader dr even. Maja nu kan zo weer weken duren voor ik dr weer online tref, zoveel ben ik niet online.
Nee ik ben al hele maand bijna non-stop met studie bezig. 50-60u per week. Ik kom om half 9 savonds thuis van school om er om 9 uur 's ochtends er weer te zijn de volgende dag.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want? Je gaat naar het buitenland oid?
Oh maar dan heb je in het weekend wel tijd toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee ik ben al hele maand bijna non-stop met studie bezig. 50-60u per week. Ik kom om half 9 savonds thuis van school om er om 9 uur 's ochtends er weer te zijn de volgende dag.
Over 2 a 3 weken heb ik weer zat tijd
Oeh, mooie stad! Have funquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
naar Berlijn dus geen Paiq ed komend weekend voor mij
Heb jij eigenlijk ook wel eens dagen zónder zelfmedelijden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
Nee ik ben al hele maand bijna non-stop met studie bezig. 50-60u per week. Ik kom om half 9 savonds thuis van school om er om 9 uur 's ochtends er weer te zijn de volgende dag.
Over 2 a 3 weken heb ik weer zat tijd
Ben je een scriptie aan het schrijven ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
Nee, weekenden zitten we ook hele dag eraan
Klinkt alsof we stuudjes zijn, tegendeel is waar, maar het is even niet anders.
Maar einde is in zicht, daarna weer genieten
wtf gast, ik leg simpelweg aan godshand uit waarom ik geen tijd heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ook wel eens dagen zónder zelfmedelijden?
Nee, groepsproject, laatste van de studie.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je een scriptie aan het schrijven ofzo?
Ok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee, groepsproject, laatste van de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |