SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Doet me denken aan de ontgroening van mijn studentenvereniging, kregen we ook een nummer als naamquote:
*Shushquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Slush je moet wel even topic openen als je laatste bent die reageert
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:12 schreef Dizorn het volgende:
En ik snap nu waarom Vaca weggeklikt wordt
Tussen de regels door lezen, of doen ze daar niet aan op FOK! ?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:16 schreef Micson het volgende:
[..]
Doet me denken aan de ontgroening van mijn studentenvereniging, kregen we ook een nummer als naam
Je bent niet serieus te nemen hoor, dus dat doen we ook zeker niet, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:19 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezen, of doen ze daar niet aan op FOK! ?
Opa!quote:
Gelukkig ik was bijna bang dat mensen op het internet mij haten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je bent niet serieus te nemen hoor, dus dat doen we ook zeker niet, maak je geen zorgen.
PS Shush skatjuh geef mij piccas van jouw dan
Test je je Breezahhosselmethode op mij uit soms?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:21 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je bent niet serieus te nemen hoor, dus dat doen we ook zeker niet, maak je geen zorgen.
PS Shush skatjuh geef mij piccas van jouw dan
De beste man is aan de grindquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:26 schreef Shush het volgende:
[..]
Test je je Breezahhosselmethode op mij uit soms?
Heb liever appelsap, uit een pakje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef Dizorn het volgende:
Moet ik je anders eerst een breezer aanbieden?
Ik ben ook 35quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Godshand het volgende:
Vandaag is het young people hour? 17,19 en 20. Hoe oud is Shush? Ik ben de enige ouwe lul nu hier geloof ik
Ja, maar je bent er nu pas...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |