Ja klopt ja! Beetje slap verhaal. Ook die gasten die veel moeite doen die gast te killen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:25 schreef planethugo het volgende:
ook Unknown gezien en was ook niet onder de indruk. The Bourne Identity meets taken maar dan minder. Het tempo zit er wel aardig in en de actie is vermakelijk waardoor je de film wel makkelijk uitkijkt maar hoogstaand is het nergens. Unknown is bepaald niet origineel, je krijgt het gevoel alsof je zo een verhaal al 20x gezien hebt.
6.0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ga ik nooit naar de Bios. Paupervolk die alleen maar loopt te schreeuwen enz...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef N-E-R-D het volgende:
Insidious
Volgens mij heb ik hem al eerder genoemd hier maar heb hem dinsdag voor de 2e keer gezien in de sneak. Grappig dat hoe eerste mensen onder luid gejuich wegliepen na het eerste "schrikmoment". Één van de betere horror/thrillers van de laatste tijd als je het mij vraagt.
Is er eigenlijk een topic met nieuwe/te verwachte films? Kon niks vinden.
Doodzonde, want pas na het einde ga je bepaalde scènes die je een beetje vreemd vond op z'n plek zetten. Dan begrijp je pas waarom de één bijvoorbeeld zo ontzettend woest wordt om heel normaal ogende zin van de ander. Als klein voorbeeldje, zonder iets te verklappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel gaan zien. Ik heb het boek gelezen en dat vond ik wel fascinerend. Jammer dat de meeste recensies van de film nogal spoileren. In het boek kom je er pas tegen het eind achter wat de kostschool eigenlijk is.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja klopt ja! Beetje slap verhaal. Ook die gasten die veel moeite doen die gast te killen.iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm lijkt me ook wat, thx voor de tip!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:59 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Waltz with Bashir (2008)
Een animatiefilm, maar zeker geen zoetsappig Pixar geneuzel. Veteraan van de Israelische invasie in Libanon in de vroege jaren tachtig blikt terug en herkrijgt delen van zijn verdrongen geheugen. Combinatie van herinneringen, interviews met oud strijdmakkers en aandacht voor het fatale bloedbad in de kampen (door Christelijke Libanezen overigens). Aanrader.
8/10
IMDB 8/10
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja klopt ja! Beetje slap verhaal. Ook die gasten die veel moeite doen die gast te killen.Omdat het vrienden waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij ook jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:01 schreef Deckard het volgende:
Requiem for a dream 7.8
Goede film. Leuke climax. Maar andere films van de regisseur lijken mij de moeite waard om nog eens te bekijken.
Dan deze filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |