Ik zou gewoon weglopen, voor de gek houden kan ik zelfquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Keuken op de foto ziet er mooi uit, maar zou hem niet willen hebben
't zou mijn keuken ook niet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Keuken op de foto ziet er mooi uit, maar zou hem niet willen hebben
Ik vind hem spuuglelijk,quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
't zou mijn keuken ook niet zijn.
Ik vind die kraan wel mooi, maar ook een beetje onnodig in zo'n keuken. Lijkt me een beetje onhandig in het gebruik met zo'n klein spoelbakje.
het houtwerk vind ik wel mooi. het aanrechtblad en koelkast staat niet bij de rest.quote:
Soit, heb liever een lelijke keuken waar ik goed in kan werken dan een design keuken die niet echt praktisch is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef z80 het volgende:
[..]
het houtwerk vind ik wel mooi. het aanrechtblad en koelkast staat niet bij de rest.
Ach...je moet zelf het leven af en toe een beetje leuk maken hequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Leuk PeeLijkt wel zo'n Topgear score board.
Wat leuk dat jullie dit deden. Zo lijkt je huidige werk wel hel gezellig eigenlijk, Pee.
5 kg!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...je moet zelf het leven af en toe een beetje leuk maken heEn geloof me...de collega's zijn echt
Die ga ik echt missen
Ze zijn allemaal wel in voor een geintje
en ik heb zoveel lol gehad met al die gezichten toen we vertelden van de appeltaart-test![]()
Overigens stond er uiteindelijk denk ik iets van 4,5-5kg appeltaart
Dat zou echt zo tof zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh en kon je leuke collega's maar gewoon meenemen he?
Lijkt mij ook spannend.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
morgenochtend naar ziekenhuis voor foto's (darmen) en een half uur later krijg ik een echo (hart & longen). best een klein beetje spannend vind ik.
trusten!
Zo'n uitslag zal toch wel niet meteen komen? Of lezen ze dat meteen af?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij ook spannend.
Hou je ons op de hoogte?
en eventueel per PM/Telefoon?
Ja.Maar in het heufd is het één verbonden met het ander.Alsof de test je lot bepaalt en niet datgene wat nu eenmaal wordt getest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Echo hart kan met een half uur uitgelezen zijn en foto darmen ook
alleen wanneer heeft de arts tijd om haar te zien/bellen voor de uitslag, dat zou ze nu al moeten weten.
Ik vind het altijd grappig/typisch dat mensen gespannen zijn voor de (- in dit geval niet pijnlijke) onderzoeken, terwijl de uitslag dat zou moeten zijn.
Och wat vervelend...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:54 schreef freecell het volgende:
Ruk. Paddenstoel huilt, hangt weer tegen de 40 aan en lag om 23 al bij ons in bed. Gaap
Oei! Sterkte!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte FFT.
En ik heb nierkoliekenVolgens de HA zit er een ieniemiene steentje vast tussen nier en uitgang en ik moet gewoon veeeeeel water drinken en diclofenac slikken
Dat ieniemienie voelt overigens als een enorm rotsblok.
Auwquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:21 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte FFT.
En ik heb nierkoliekenVolgens de HA zit er een ieniemiene steentje vast tussen nier en uitgang en ik moet gewoon veeeeeel water drinken en diclofenac slikken
Dat ieniemienie voelt overigens als een enorm rotsblok.
Geweldig!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk probeer een paar dagen op te letten en opeens is mijn gewicht weer onder de 130
[..]
AuwSterkte, Isa
Zal dat de oplossing zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:28 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig!![]()
Ik ga ook maar op appeltaartdieet.
Zelf bakken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal dat de oplossing zijnMaar Dudok is zover weg
die hadden wij afgelopen weekend! appeltaart was heerlijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zelf bakken.Maar pas als er weer goudreinetten zijn.
Lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:31 schreef krakkemieke het volgende:
Zelf bakken.Maar pas als er weer goudreinetten zijn.
kus op je buik! 6 juni jah.. lijkt lang maar wordt het vanzelf.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lekker
Maar nu ben ik dus onverwacht 'vrij', kan ik niet gaan liggen en ben maar doodmoe en beetje krom van de pijn achter mijn pc gekropen.
6 juni is wel te overzien, toch, FFT?
rug doet vooral pijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:36 schreef FutureFairytale het volgende:
kus op je buik! 6 juni jah.. lijkt lang maar wordt het vanzelf.
Het is niet zo erg als een jaar geleden hoor! Heus nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:52 schreef freecell het volgende:
AAAAUUUW Isa. Nierkolieken
En dat komt ze dan rustig even melden... Ik beval nog liever, serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |