abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2011 @ 22:06:05 #101
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_97177115
Wát een figuur, die vriend van jou.
Compleet paranoïde, en hij projecteert zíjn problematiek op jou.

Heb je de voor- en nadelen van een relatie met deze gast hebben, al eens tegen elkaar afgewogen?
Door de balans op te maken, op papier?
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_97178766
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Flew het volgende:
Wát een figuur, die vriend van jou.
Compleet paranoïde, en hij projecteert zíjn problematiek op jou.

Heb je de voor- en nadelen van een relatie met deze gast hebben, al eens tegen elkaar afgewogen?
Door de balans op te maken, op papier?
bij zo'n verstikkend figuur hoef je dat niet eens af te wegen lijkt me? dumpen die griezel
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  zondag 22 mei 2011 @ 22:36:37 #103
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_97179446
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef AppleAchievements het volgende:
bij zijn gedrag ga ik toch wel een beetje zitten denken aan een psychische aandoening ofzo.
Een beetje, ja?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef AppleAchievements het volgende:
Binnen twee dagen ZEVENENTWINTIG boze voicemailberichten. Hij weet niet wat hij wil, zijn berichten zijn steeds weer met een andere intonatie. De ene keer wil hij me terug en lijkt hij bijna te huilen, daarna weer een bericht waarin hij me uitscheld en zegt dat hij wel een ander zoekt en daarna weer een heel zielig bericht dat hij me zo mist.
This has freak written all over it.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:53:22 #104
340486 Flew
Mijn wil is wet.
pi_97180496
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Lynthy het volgende:

[..]

bij zo'n verstikkend figuur hoef je dat niet eens af te wegen lijkt me? dumpen die griezel
Jij en ik zouden dat niet af hóeven te wegen, nee.
Maar uit de posts van de TS, kan ik niet direct opmaken dat ze deze gozer linea recta wil dumpen?
'Wanneer alles verloren lijkt, doet hoop nog leven.'
pi_97228642
En al een beslissing gemaakt, TS? :)
pi_97243380
Nou, ja, ik heb erover gepraat met mijn vrienden en mijn vader en die vonden zijn gedrag ook allemaal ronduit belachelijk. Mijn vader heeft daarom een nieuw mobieltje voor me gekocht en ik moest hem beloven dat mijn (voelt als als) ex-vriend het nummer niet zou geven. Ik heb gevraagd om rust dus dan zal ik die ook nemen. Als mijn vriend me blijft storen dan laat hij alleen maar zien dat hij geen respect voor me heeft.
Wat erg stom is, is dat ik nu eindelijk eens heb afgesproken met een oude vriend van me, die ik al jaren ken. Van mijn vriend mocht ik dat niet meer doen. Gisteren heb ik echt een hele leuke avond met hem gehad (geen seks ofzo, gewoon erg gezellig), maar het probleem is dat ik het met een 'gewone' vriend al duizend keer zo leuk had als met m'n vriendje. Het is wel pijnlijk duidelijk nu. De volgende keer dat m'n vriend contact met me opneemt ga ik het vertellen dat het over is. Hij had nu ook al naar mijn vader en mijn beste vriendin gebeld met de boodschap dat hij zich 'heel veel zorgen maakte' want ik had al 'daaaagen' niets van me laten horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')