bij zo'n verstikkend figuur hoef je dat niet eens af te wegen lijkt me? dumpen die griezelquote:Op zondag 22 mei 2011 22:06 schreef Flew het volgende:
Wát een figuur, die vriend van jou.
Compleet paranoïde, en hij projecteert zíjn problematiek op jou.
Heb je de voor- en nadelen van een relatie met deze gast hebben, al eens tegen elkaar afgewogen?
Door de balans op te maken, op papier?
Een beetje, ja?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:31 schreef AppleAchievements het volgende:
bij zijn gedrag ga ik toch wel een beetje zitten denken aan een psychische aandoening ofzo.
This has freak written all over it.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:03 schreef AppleAchievements het volgende:
Binnen twee dagen ZEVENENTWINTIG boze voicemailberichten. Hij weet niet wat hij wil, zijn berichten zijn steeds weer met een andere intonatie. De ene keer wil hij me terug en lijkt hij bijna te huilen, daarna weer een bericht waarin hij me uitscheld en zegt dat hij wel een ander zoekt en daarna weer een heel zielig bericht dat hij me zo mist.
Jij en ik zouden dat niet af hóeven te wegen, nee.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:27 schreef Lynthy het volgende:
[..]
bij zo'n verstikkend figuur hoef je dat niet eens af te wegen lijkt me? dumpen die griezel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |