Heb ook 'n beetje het idee dat als je al op een meisje afstapt dat je zo'n "wat moet jij nou weer van me?!" blik terug krijgt
lucht op het wegschrijven
niemand uit m'n omgeving weet dat ik hier nog zo mee zit te kijken (ja ik weet het puberprobleem.. en 't stelt ook niet veel voor met sommige andere problemen die mensen hebben die ik al heb gelezen..)
verwacht hier ook niet echt veel reacties op wou 't gewoon even kwijt
hmm had't beter in psychologie en relatieproblem thread kunnen zetten
[Dit bericht is gewijzigd door DayWalker op 20-06-2002 21:58]
al die macho's ijn tyfus arrogant, en vinde dat de wereld van hun is....
Alleen 1 gouden tip: als er iets afstotelijk is voor vrouwen is het wel zelfbeklag
quote:je bedoelt:
Op donderdag 20 juni 2002 21:56 schreef mabit het volgende:
al die macho's ijn tyfus arrogant, en vinde dat de wereld van hun is....
quote:Dat ken ik, maar zelf iets veranderen aan die situatie, dat willen ze niet...
Op donderdag 20 juni 2002 21:52 schreef DayWalker het volgende:oa: "hoe kan het dat jij nog geen vriendin hebt?!" waren meisjes (die al 'n vriend hadden)die ik redelijk goed kende die dat zeiden
Misschien helpt het als je jezelf eens focused op waar je wel tevreden bent.. geef jezelf een compliment het klinkt misschien vaag, maar als jij je goed aankleedt bijv zeg je gewoon van tering wat zie ik er geil uit vandaag.. oftewel positieve zelfmanipulatie
en die gouden tip van Aernout ondersteun ik ook
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 20-06-2002 22:01]
anyway.. thx voor het reageren
msn.nl de bikkel uithangen.. haha that's not me maar hij's wel leuk
quote:Dit probleem komt me enorm bekend voor. Ik heb het ook gehad. Je moet je eigenwaarde gewoon opkrikken. Dat is nogal lastig, dat weet ik. Maar door mij op een gegeven moment over die drempel heen te zetten, heb ik nu het leukste meisje ter wereld als vriendin (in mijn ogen tenminste).
Op donderdag 20 juni 2002 21:52 schreef DayWalker het volgende:
zoals het topic al zegt..
Ik stap zelf niet op meisjes af doordat er in m'n verleden paar dingen zijn gebeurt die m'n eigenbeeld wat hebben aangetast
Heb altijd zo'n idee van "al die andere gasten die hier rondlopen zijn toch veel leuker dan mij"
-edit- Ik drukte iets te snel op enter.
[Dit bericht is gewijzigd door Bl00dy op 20-06-2002 22:04]
quote:Hier moet ik je gelijk in geven. Zelfbeklag is volgens mij voor iedereen afstotend.
Op donderdag 20 juni 2002 21:57 schreef Aernout het volgende:
Jouw tijd komt nog wel...Alleen 1 gouden tip: als er iets afstotelijk is voor vrouwen is het wel zelfbeklag
Lieve & aardige jongens zijn juist leuk! Als ze zich maar niet continu slap opstellen en steeds aan zichzelf toegeven. Daarmee komt ook een macho er niet trouwens.
quote:ik ben ook tyfus arrogant.. en dan?
Op donderdag 20 juni 2002 21:56 schreef mabit het volgende:
het gaat erom hoe zelf verzekerd je je voelt...al die macho's ijn tyfus arrogant, en vinde dat de wereld van hun is....
Net als de topicstarter hebben ze volkomen gelijk.
quote:de conclusie mag je zelf trekken
Op donderdag 20 juni 2002 22:02 schreef cenobite het volgende:[..]
ik ben ook tyfus arrogant.. en dan?
quote:wat is volgens jou het verschil tussen enorm zelfverzekerd en arrogant?? waar trek jij de grens?
Op donderdag 20 juni 2002 22:07 schreef mabit het volgende:[..]
de conclusie mag je zelf trekken
ik trek liever wat anders btw maar dat hoort in een ander gedeelte van dit forum
quote:dat is een foute gedachte. dus je vind bij voorbaat al dat zij een slechte smaak heeft? dan kan het nooit meer wat worden.
Op donderdag 20 juni 2002 21:52 schreef DayWalker het volgende:Heb altijd zo'n idee van "al die andere gasten die hier rondlopen zijn toch veel leuker dan mij"
en jezelf veel beter vinden dan de rest is ook niet echt bevorderlijk.
niet dat ik er veel verstand van heb.
heb je wel gewoon vriendinnen?
quote:Nee niet echt vriendinnen, gewoon van die meisjes die je nog uit je klas kent en spreekt tijden het uitgaan
Op donderdag 20 juni 2002 22:10 schreef Hrun het volgende:[..]
dat is een foute gedachte. dus je vind bij voorbaat al dat zij een slechte smaak heeft? dan kan het nooit meer wat worden.
en jezelf veel beter vinden dan de rest is ook niet echt bevorderlijk.
niet dat ik er veel verstand van heb.
heb je wel gewoon vriendinnen?
quote:en dan bied jij je aan om als volwassene te fungeren zodat ze een railrunner kaartje kunnen gebruiken?
Op donderdag 20 juni 2002 22:15 schreef krn176 het volgende:
zo spreek ik heel soms wel eens meiden aan in de trein
quote:Das trouwens een goed plan!
Op donderdag 20 juni 2002 22:20 schreef Herald het volgende:[..]
en dan bied jij je aan om als volwassene te fungeren zodat ze een railrunner kaartje kunnen gebruiken?
Zit exact met het zelfde probleem, echt eng
Ik las het, kon me meteen vinden. Klote!
Maar anyways, op me werk zijn volgens mij wel leuke, niet zo'n Patser-meid, interessant dus. Ben benieuwd.
[Dit bericht is gewijzigd door PuNkAnArChY op 20-06-2002 22:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |