Prima, Earl it is!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
Earl heeft iemand ooit eerder geopperd, is die al gebruikt? Dat vind ik wel leuk voor Daddy Duck.
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Rewimo het volgende:
Wie streept er weer even een naam door in de banner?
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik moet maar eens langzaam beginnen te knutselen aan een nieuwe topic, want ze zijn er nu alwéér...
Bij deze dan alvast een nieuwe bannerquote:Op zondag 24 maart 2013 17:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als topic #13 maar geen ongelukstopic wordt...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Bij deze dan alvast een nieuwe banner
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Met nep-babyeendjes:
[ afbeelding ]
Gebeurt dat niet automatisch dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef Poeke het volgende:
Misschien handig om een modje te vragen alle topics te reeksen?
Ok, ik ga op onderzoek uit!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef Poeke het volgende:
Volgens mij worden reeksen die voor de wijziging zijn gemaakt niet automatisch gereekts; als ik op je volgende topic klik moet ik ook weer klikken op [volgen]
Inderdaad. Als het topic vol is op 'nieuw deel' of zo klikken ipv nieuw topicquote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Twinky het volgende:
Volgens mij gebeurt dat als je een nieuw topic opent onderaan het oude, als het vol/gesloten is. Maar pin me er niet op vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |