Jaquote:
Jaloersquote:
Dan kom je ze toch ook een keer aaien?quote:
Ja!quote:
Ja, het is net een wasbeerquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind haar staart zo leuk omdat die ineens wel vol met kleurtjes is
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenotenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:12 schreef Muck het volgende:
Door deze twee haarballen
[ afbeelding ]
Sinds afgelopen middag moeten mijn vriend en ik ons huis delen met twee prachtige dames.
Al sinds de reismandjes open zijn, scharrelen ze lekker door huis heen, en het waterbakje en de brokjes waren al snel gevonden.
Vooral Sofie blijft lekker knabbelen
[ afbeelding ]
Seop houdt de buurt (en in dit geval dat rare mens met die camera) in de gaten vanaf de vensterbank
[ afbeelding ]
Sofie is benieuwd wat er dan wel te zien is buiten
[ afbeelding ]
Schone was
[ afbeelding ]
Van al dat verkennen wordt je moe
[ afbeelding ]
I keep you in the holes
[ afbeelding ]
Omnomnom
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenotenen slim van je dat je nu al door hebt dat de katten de baas in huis zullen zijn
Ja he?quote:
Ze kregen het allebeiquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Kregen ze bij die vriend wel eens natvoer of alleen brokjes soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:09 schreef VanishedEntity het volgende:
Wel pics blijven spammen in het "katten met foto's / foto's van katten / kattenfoto's deeltje xxx" draadje hèh?.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:33 schreef Hitomi het volgende:
Wat een lieverds en ze zijn inderdaad al erg dapper!
Moest een beetje lachen toen ik Seop z'n naam las. Toevallig afgeleid van André van Duin zijn huiswerk?Hartstikke dapperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, wij vonden Seop een vreselijke naam eigenlijk
Dus sinds gisteravond heet ze Meeko ("Miko"). Ze heeft een hele leuke staart, helemaal grijs en dan een wit puntje met daarop weer een zwart puntje, dus mijn vriend noemde haar al snel 'malle wasbeer'. Mevrouw is dus vernoemd naar de wasbeer van Pocahontas:
Sophie vonden we een beetje te tuttig voor de andere stoere tante, dus die heet voortaan Eddy en daar luistert ze nog naar ook
Losjes vernoemd naar Eddy (Edwina) van AbFab en Eddy de helft van de opossumtweeling uit Ice AgeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |