Ook bij rechtdoor rijden en over een heuveltje rijden en een klap, geen geratel?quote:
Geen geratel nee... Het is meer dat er iets vlakbij het linkervoorwiel de hele tijd klapt. De ene keer harder dan de andere keer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ook bij rechtdoor rijden en over een heuveltje rijden en een klap, geen geratel?
Of het wiel valt er ineens af op de snelweg, waardoor TS de macht over het stuur kwijtraakt en gruwelijk verongelukt op de snelweg met 120 tegen een viaductpeiler.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Fer het volgende:
Gewoon doorrijden, als ie over 4 maanden te ver doorgerot is voor de apk is het weer weggegooid geld.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1654597/1/25#97041713]donderdag 19 mei 2011 19:02[/url
Klinkt iemand dit bekend in de oren? Weet iemand wat dit kan wezen?
quote:astra uit '94
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef Fer het volgende:
Gewoon doorrijden, als ie over 4 maanden te ver doorgerot is voor de apk is het weer weggegooid geld.
Hoezo niet meer..?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef T42 het volgende:
[..]
http://www.plaatjesupload.nl/
imageshack werkt niet op fok
gele kikkers enzoquote:
Stabistang eindje dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef BorstKroller het volgende:
[ http://img843.imageshack.us/img843/6519/1011063.jpg (copy/paste deze link) ]
Heb het wiel er even afgehaald, en zag idd dat er wat was afgeknapt.
Ben naar de sloop geweest en een goeie 2e hands gehaald voor een tientje. Gemonteerd, en nu is het weer klaar!
Bedankt allen voor jullie reactie's!
Nee hoor, volgens mij deed hij het ergens in 2004 voor het laatst ofzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
wtf man, nog voordat ik vast zat deed ie het nog!!
Yep... Ben blij dat ik het zelf heb kunnen vervangen. Scheelt weer wat..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stabistang eindje dus![]()
As said: kwaaltje bij Assie F
Altijd fijn als je het zelf kunt fixen, makkelijk verdiendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef BorstKroller het volgende:
[..]
Yep... Ben blij dat ik het zelf heb kunnen vervangen. Scheelt weer wat..
Kan ik hem nog ff uitrijden tot de APK verlopen is.
nieuw heb je vaak wel merkloos en op de sloop heb je orgineelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Volgende keer moet TS eerst naar de automaterialen zaal gaan ipv naar de sloop, nieuw kost dit niet veel meer!
Nee, heb de oude er af geflext... Was wel ff bezig, maar niet langer dan als ik de hele stabilisatorstang zou hebben vervangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Altijd fijn als je het zelf kunt fixen, makkelijk verdiend![]()
Complete stabilisatorstang vervangen? die eindjes krijg je er meestal niet zomaar vanaf
Nou was dat maar waar!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:58 schreef T42 het volgende:
[..]
nieuw heb je vaak wel merkloos en op de sloop heb je orgineelligt aan je keuze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |