Vandaar mijn aanmoediging.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ze zijn lekker bezig hoor.
Excelsior gun ik in eerste instantie best nog een jaartje eredivisie.quote:
Enkel Eredivisie Live.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,iemand links of waar is het optv?
Je kunt de wedstrijden allemaal live bekijken op de eredivisie live website!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:40 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Trouwens,iemand links of waar is het optv?
tis pas de eerste wedstrijd, man. niet te vroeg juichen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:58 schreef Snuf. het volgende:
Volgend jaar weer lekker een uitwedstrijdje waar je in een kwartiertje bent
Maar gezien de financiën en potentie/doorgroeimogelijkheden moeten ze erin blijven.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:57 schreef essentieel het volgende:
[..]
gebaseerd op de prestaties mag vvv idd wel opflikkeren ja.
nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Paxcon het volgende:
VVV
Excelsior![]()
Groningen straks winnen van Heracles
Grapje tochquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:59 schreef essentieel het volgende:
[..]
tis pas de eerste wedstrijd, man. niet te vroeg juichen.
Nee want dan wordt de eerste divisie veel saaierquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind wat variatie wel leuk qua team in de Eredivisie. Ik zou een Duits systeem perfect vinden, oftewel de onderste 2 degraderen en de nummer 3 van onderen een playoff tegen de nummer 3 uit de 2de Bundesliga. Het helpt overigens ook wel dat ik echt helemaal niks heb met zowel Excelsior als Vvv
Omdat? dan strijden clubs tenminste echt om iets in de Jupiler League. Nu ben je met een tweede plek eigenlijk net zo ver als de 7de. (Ja 2 wedstrijd minder)quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee want dan wordt de eerste divisie veel saaier
En een makkelijkere tegenstander in de 2e ronde. Verder heb je wel gelijk, playoffs in het algemeen zijn niks. (België!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? dan strijden clubs tenminste echt om iets in de Jupiler League. Nu ben je met een tweede plek eigenlijk net zo ver als de 7de. (Ja 2 wedstrijd minder)
Nou dan gaat het bovenin alleen om plek 1 t/m 3 en nu gaat het om 1 t/m 10 en dus de periodesquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? dan strijden clubs tenminste echt om iets in de Jupiler League. Nu ben je met een tweede plek eigenlijk net zo ver als de 7de. (Ja 2 wedstrijd minder)
Ach ja misschien praat ik er wel heel makkelijk over als Eredivisie volger, maar toch zou ik pleiten voor een Duits systeem.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou dan gaat het bovenin alleen om plek 1 t/m 3 en nu gaat het om 1 t/m 10 en dus de periodes
Tja wil je promoveren dan moet je toch iedereen verslaan, en in Belgie zijn ze inderdaad helemaal doorgeslagenquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
En een makkelijkere tegenstander in de 2e ronde. Verder heb je wel gelijk, playoffs in het algemeen zijn niks. (België!)
Plek in de playoffs, maar door Volendam uitgeschakeld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die periodekampioenen? MVV won toch een periode? Wat hebben ze daarmee behaald?
Periode Kampioenen spelen automatisch Play offs, MVV is al uitgeschakeld in de 1e ronde door FC Volendam.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die periodekampioenen? MVV won toch een periode? Wat hebben ze daarmee behaald?
Ah oke, dankje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:23 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Periode Kampioenen spelen automatisch Play offs, MVV is al uitgeschakeld in de 1e ronde door FC Volendam.
Een plekje in de 1e ronde van de play offsquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat je het als Eredvisie volger anders zietquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja misschien praat ik er wel heel makkelijk over als Eredivisie volger, maar toch zou ik pleiten voor een Duits systeem.
[..]
Tja wil je promoveren dan moet je toch iedereen verslaan, en in Belgie zijn ze inderdaad helemaal doorgeslagen
[..]
Plek in de playoffs, maar door Volendam uitgeschakeld.
Boerrigter is al naar Ajax als de enige uitschieter bij RKC, dus indien ze geen aankopen doen helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben benieuwd wat RKC doet in de eredivisie, maar ik heb het idee dat er geen 1 eredivisiewaardig team is in de Jupiler League. (en eigenlijk ook in de eredivisie, 16 plekken is misschien beter)
Het is echt niet zo dat het niveau beter zal worden als er 16 ploegen zijn. En moet de eerste divisie dan met 20 plekken gaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben benieuwd wat RKC doet in de eredivisie, maar ik heb het idee dat er geen 1 eredivisiewaardig team is in de Jupiler League. (en eigenlijk ook in de eredivisie, 16 plekken is misschien beter)
Maakt het niveau niet beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dan ga je dadelijk op een Schotse competitie lijken? Nee dankje.. geef mij dit maar zo..quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
Liever andersomquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:36 schreef Snuf. het volgende:
VVV mag wel in de eredivisie blijven, Excelsior niet
Precies!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:40 schreef horned_reaper het volgende:
Als Veendam en Groningen beide netjes weten te winnen is het weer een goede avond ^^
Nouja.... veendam moet natuurlijk nog uit spelen dit weekend. Dat moeten ze ook maar even doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:44 schreef debeterebob het volgende:
Als Veendam de eredivisie haalt zou geweldig zijn zeg. Het zit er echt in hoor. Excelsior is ook niet onoverkomelijk.
DSC 3 op sopcast.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand linkje van ADO? Ik zelf kijk via Eredivisie maar mijn vader kan het dus niet zien
Ja ik vond van wel, dat kan je trouwens terugkijken via http://www.jupilerleague.nl/match.php?id=f401933 .quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
sopcastnummerWas rode kaart terecht:
Ach 3-2 of 3-3 is natuurlijk ook nog wel kansrijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef horned_reaper het volgende:
Erg jammer van die rode kaart.... dat gooit echt roet in het eten bij Veendam.....
Schade beperken maar nu...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef horned_reaper het volgende:
Veendam!![]()
Stomme rode kaart ook.....
De actie zelf is toch ook wel te lompquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Omg wat een bullshit. Bulyikin raakt em amper. Wat een kneus die scheids.
Mja klopt maar ben meer van het oldskool voetbal.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De actie zelf is toch ook wel te lomp
Als ue raakt is het een blessure
Bulykin kwam ff invliegen, opzich wel terecht en extreem dom bij een 4-1 stand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben die oelewappers van een De Leeuw en Boelikyn rood gepakt?
bulykin ging met gestrekt been erin, viel erg mee en veel toneel. Was hooguit geel waard maar helaasquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben die oelewappers van een De Leeuw en Boelikyn rood gepakt?
Die Ui ik wordt er misselijk van :SLquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bulykin ging met gestrekt been erin, viel erg mee en veel toneel. Was hooguit geel waard maar helaas
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bulykin ging met gestrekt been erin.Was hooguit geel waard maar helaas
Dom wel maar terecht roodquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bulykin kwam ff invliegen, opzich wel terecht en extreem dom bij een 4-1 stand.
Stond hij niet los van de grond breek je je been. Rood is gewoon een goede straf, en dat bij een 4-1 voor voorsprongquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
bulykin ging met gestrekt been erin, viel erg mee en veel toneel. Was hooguit geel waard maar helaas
Bedoel je Aadje afkoopsom of Den Ouden met zijn bloedkop?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:39 schreef debeterebob het volgende:
Wie is die eredivisielive mattie, met dat haar
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je Aadje afkoopsom of Den Ouden met zijn bloedkop?
die laatste jaquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel je Aadje afkoopsom of Den Ouden met zijn bloedkop?
Intentie vast niet, maar ik snap sowieso waarom je zo inkomt op de helft van de tegenstander bij een 4-1 stand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:45 schreef troje het volgende:
Bulykin...heeft nog geen gele kaart gepakt dit seizoen, een van de meest faire spelers op de nederlandse velden! Type spits die nooit tegen een kaart aanloopt. En dan ineens direkt rood? Kan me niet voorstellen dat dat terecht was. Of intentie.
Ik zie zoiets ook helaas zomaar gebeuren bij Ado..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:50 schreef horned_reaper het volgende:
Veendam eindigt dus gelijk tegen Helmond....
Best teleurstellend na de 3 - 0 voorsprong
5-3 let maar opquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik zie zoiets ook helaas zomaar gebeuren bij Ado..
Bij de Play-Offs volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Bij gelijkspel na 2 wedstrijden geldt uitdoelpunt=dubbel toch?
Top.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Bij de Play-Offs volgens mij wel ja.
Ja, geloof het wel. Paar jaar geleden werd er nog gekloot met beslissingswedstrijden die dan gespeeld werden bij de club die op doelsaldo had gewonnen (Cambuur - Roda bijv. na 0-0 in Leeuwarden en 1-1 in Kerkrade kwam er een 3e pot, in Leeuwarden)quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Bij gelijkspel na 2 wedstrijden geldt uitdoelpunt=dubbel toch?
En waarom ineens Djoum ipv Sitsuiynquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom noemt deze commentator Skoubo Skobou?Valt me al langer op dan deze wedstrijd.
Omdat dat in het Deens zo wordt uitgesproken. Zo zegt bij elke commentator het hoor. Skoboe.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom noemt deze commentator Skoubo Skobou?Valt me al langer op dan deze wedstrijd.
Je hebt het over de wissel van Roda? Geen idee, beide spelers zeggen me niets.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En waarom ineens Djoum ipv Sitsuiyn
Oke vreemd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Omdat dat in het Deens zo wordt uitgesproken. Zo zegt bij elke commentator het hoor. Skoboe.
Dat is dezelfde speler, alleen noemden verslaggeevers em eerst Sitsuiynquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Je hebt het over de wissel van Roda? Geen idee, beide spelers zeggen me niets.
Ik had het even opgezocht net maar op teletekst staat wissel in de 61e minuut.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is dezelfde speler, alleen noemden verslaggeevers em eerst Sitsuiyn
Ja want Helmond is leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Adames het volgende:
Veendam gelukkig nog 3-3, moet er niet aandenken dat zo'n club in de eredivisie komt
Ik ken een Deen die zegt dat het gewoon Skoubo is in het Deens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:17 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Omdat dat in het Deens zo wordt uitgesproken. Zo zegt bij elke commentator het hoor. Skoboe.
Ja netjes inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef debeterebob het volgende:
Wel mooi van ADO dat ze spandoek voor Nesu hebben. Hulde
ADO wel weer met mannetje meer,...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:37 schreef troje het volgende:
Wordt nog een mooie wedstrijd in Kerkrade dit weekend. Het is nog niet gespeeld!
Met tien man ging het gelijk op, dus daar met 11 man moet het lukkenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ADO wel weer met mannetje meer,...
Met een man minder hadden ze nu ook de beste kansen, en met spelers als Janssen in deze vorm zie ik ze weinig meer presteren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ADO wel weer met mannetje meer,...
Janssen is al maanden hopeloos uit vorm.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met een man minder hadden ze nu ook de beste kansen, en met spelers als Janssen in deze vorm zie ik ze weinig meer presteren.
Wil net zeggenquote:
Lijkt me logisch he als het thuis publiek zo stil isquote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Meteen de eerste keer dat je de ado-fans hoort.
Volgens mij zijn het de roda fans die niet op zijn komen dagenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
Meteen de eerste keer dat je de ado-fans hoort.
Uitvak is ook niet vol.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de roda fans die niet op zijn komen dagen.
Dat het thuispubliek niet op komt dagen vind ik erger dan uitpubliek dat niet op komt dagen. Zijn toch best belangrijke wedstrijden.quote:
quote:
Nee maar Roda is dan ook een club zonder achterban.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]Heb je het uitvak donderdag gezien
Dat blijkt als je het stadion voor deze wedstrijd niet eens vol krijgt... terwijl scc houders gratis toegang hebben en een losse toegangskaart max 20 euro kost...quote:Op zondag 22 mei 2011 13:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar Roda is dan ook een club zonder achterban.
Zit vrijwel nooit vol daar. Stadion is gewoon te groot. En echt doorgroeimogelijkheden zijn er niet wat betreft achterban.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:15 schreef troje het volgende:
[..]
Dat blijkt als je het stadion voor deze wedstrijd niet eens vol krijgt... terwijl scc houders gratis toegang hebben en een losse toegangskaart max 20 euro kost...
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch raar, normaal gesproken hebben clubs altijd wel fans als ze het goed doen, kijk maar naar Ado dit jaar. Maar goed, er wonen dan ook alleen buitenlanders en boeren in limburg.
Qua spelers echt een club zonder identiteit, tel daarbij op de slechte resultaten van niet zo lang geleden.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit vrijwel nooit vol daar. Stadion is gewoon te groot. En echt doorgroeimogelijkheden zijn er niet wat betreft achterban.
In topwedstrijden zit het wel vol. Weet ook niet of VVV nu zoveel meer potentie heeft. VVV blaast wel hoog van de toren, maar tot nu toe is daar weinig van waargemaakt. Limburgers zijn natuurlijk ook successupporters bij uitstek.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zit vrijwel nooit vol daar. Stadion is gewoon te groot. En echt doorgroeimogelijkheden zijn er niet wat betreft achterban.
VVV heeft in principe veel meer potentie.
Is allemaal onderzocht en VVV heeft volgens mij de meeste potentie van NL. Woensdag krijgen ze te horen of er een nieuw stadion komt. Mocht dat gebeuren is dat een hele goede stap.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
In topwedstrijden zit het wel vol. Weet ook niet of VVV nu zoveel meer potentie heeft. VVV blaast wel hoog van de toren, maar tot nu toe is daar weinig van waargemaakt. Limburgers zijn natuurlijk ook successupporters bij uitstek.
Toch apart dat dat er nooit uitkomt. Nieuw stadion heb je weinig aan als je 21 puntjes haalt in 34 wedstrijden in de Eredivisie met een relatief duur vreemdelingenlegioen. Al die mooie verhalen over Duitsers die interesse in VVV hebben zijn ook nog niet waargemaakt. Waarom zouden ze ook? Genoeg mooie clubs en goed voetbal in het Ruhr-gebied. Alsof die gasten dan dat laten schieten om naar VVV - Heerenveen te komen kijken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is allemaal onderzocht en VVV heeft volgens mij de grootste potentie van NL. Woensdag krijgen ze te horen of er een nieuw stadion komt. Mocht dat gebeuren is dat een hele goede stap.
Zoiets lukt dan ook niet in 4 jaartjes.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Toch apart dat dat er nooit uitkomt. Nieuw stadion heb je weinig aan als je 21 puntjes haalt in 34 wedstrijden in de Eredivisie met een relatief duur vreemdelingenlegioen. Al die mooie verhalen over Duitsers die interesse in VVV hebben zijn ook nog niet waargemaakt. Waarom zouden ze ook? Genoeg mooie clubs en goed voetbal in het Ruhr-gebied. Alsof die gasten dan dat laten schieten om naar VVV - Heerenveen te komen kijken.
Er kan dan ook maar 8.000 man in.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zoiets lukt dan ook niet in 4 jaartjes.
Nieuw stadion is gewoon een van de belangrijkste punten. Nu zit het iedere keer bomvol.
Klopt, en er is meer vraag. Zo'n nieuw stadion kan gewoon een enorme boost geven. Een aantal jaren geleden stonden ze nog onderaan in de 1e divisie, stapje voor stapje weer opgebouwd tot waar ze nu zijn. Dus nu is het tijd voor de volgende stap.quote:
VVV is dan ook een club waar ik best wat sympathie voor heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt. En er is meer vraag, zo'n nieuw stadion kan gewoon een enorme boost geven. Een aantal jaren geleden stonden ze nog onderaan in de 1e divisie, stapje voor stapje weer opgebouwd tot waar ze nu zijn. Dus nu is het tijd voor de volgende stap.
Ze staan nu weer een beetje waar ze eind jaren '80 stonden. Denk dat de plekken 14-18 wel 'n beetje de positie is waar VVV maximaal terecht kan komen. Ik geloof niet dat ze structureel 20.000 toeschouwers kunnen trekken.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt. En er is meer vraag, zo'n nieuw stadion kan gewoon een enorme boost geven. Een aantal jaren geleden stonden ze nog onderaan in de 1e divisie, stapje voor stapje weer opgebouwd tot waar ze nu zijn. Dus nu is het tijd voor de volgende stap.
Mijn steam loopt weer 3 minuten achter, ik sluit dit topic maarquote:
Waarom zou VVV niet zo kunnen groeien als bijv. Heerenveen ?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze staan nu weer een beetje waar ze eind jaren '80 stonden. Denk dat de plekken 14-18 wel 'n beetje de positie is waar VVV maximaal terecht kan komen. Ik geloof niet dat ze structureel 20.000 toeschouwers kunnen trekken.
Dat gebeurt slechts zelden en mede dankzij een goed transferbeleid. Heerenveen is eerder uitzondering dan regel. Kijk, het kan wel natuurlijk. Als iemand er goed werk verricht en er worden goede prestaties geleverd, dan neemt de publieke belangstelling zeker toe, maar ik zie dat in Venlo niet gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom zou VVV niet zo kunnen groeien als bijv. Heerenveen ?
We zullen het zien de komende jaren.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebeurt slechts zelden en mede dankzij een goed transferbeleid. Heerenveen is eerder uitzondering dan regel. Kijk, het kan wel natuurlijk. Als iemand er goed werk verricht en er worden goede prestaties geleverd, dan neemt de publieke belangstelling zeker toe, maar ik zie dat in Venlo niet gebeuren.
Boeiend.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Snuf. het volgende:
Dit gaat toch over de promotie degradatie en niet over al die andere wedstrijdjes?
Van Groningen en Heracles hebben ze de afgelopen wedstrijden beide keren verloren. Dus ze zijn er nog lang niet (deze wedstrijd heeft ook nog 20minuten)quote:Op zondag 22 mei 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
Zou toch wel tof zijn als Ado Europa ingaat na al die bagger jaren. Maar het is nog een lange weg.
Maar het komt wel erg dichtbijquote:Op zondag 22 mei 2011 14:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Van Groningen en Heracles hebben ze de afgelopen wedstrijden beide keren verloren. Dus ze zijn er nog lang niet (deze wedstrijd heeft ook nog 20minuten)
Cambuur natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2011 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben er nog niet uit wie ik support in deze wedstrijd
Cambuur en Volendamquote:Op zondag 22 mei 2011 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ben er nog niet uit wie ik support in deze wedstrijd
Zwolle verdiend inderdaad geen promotie met hun terugval, maar stiekem had ik het toch over Groningen - Heracles.quote:
Die strijden toch niet om promotie/degradatiequote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle verdiend inderdaad geen promotie met hun terugval, maar stiekem had ik het toch over Groningen - Heracles.
Haha wist ik wel. Die keuze mag ik aan jezelf overlaten. Ik gun het Groningen wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle verdiend inderdaad geen promotie met hun terugval, maar stiekem had ik het toch over Groningen - Heracles.
Lijkt zo, de helft van het kantoorpersoneel is vrij vandaagquote:Op zondag 22 mei 2011 15:15 schreef Snuf. het volgende:
Het is trouwens bijna helemaal leeg bij Zwolle of lijkt dat maar zo
Bij ons ook.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Staat ook een behoorlijke keeper bij ons
Zeker weten, goede redding net op die ballen van Reza en Luirink. Vind Boer al jaren een topper in de jLquote:
Iedere keeper heeft wel eens een mindere dag. Over al die jaren mag je ook wel eens falenquote:
Het is een prima keeper inderdaad, maar dat was niet zo slim wat ie deed maar kan gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Iedere keeper heeft wel eens een mindere dag. Over al die jaren mag je ook wel eens falenKun je van Krul niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |