Ts woont in een benedenwoning en heeft vandaag de auto op de oprit van een naastgelegen leegstaand huis staan.
Dus ik lig op bed en ik hoor geklop en daar stond mijn bovenbuurman geirriteerd aan de deur met de vraag/opmerking waarom ik mijn auto daar heb staan, want ik zet hem altijd voor de deur en nu kan hij daar niet parkeren!
(Ik heb mijn auto daar een keer neergezet en vervolgens zet buurman zijn auto daar steenvast neer (ondanks genoeg parkeerruimte in de straat)
Waarop ik antwoordde dat ie daar vandaag nou eenmaal staat.
Buurman reageerde met : oh ok,zwaar geirriteerd.
Achter mijn huis heb ik een terras die ik alleen niet van binnen kan bereiken, in de winter gebruik ik die soms als parkeerplaats en nu als terras.
Toen de buurman nog geen auto had, parkeerde zijn vrienden weleens de auto daar en toen heb ik aangegeven dat ik dat niet wil hebben.
Toen kreeg buurman zelf een auto en zette hij zijn auto op mijn terras, ik heb toen mijn plaatsje maar gauw omgebouwd naar terras.
De buurman heeft al een tijdje een conflict met de huurbaas en die wil hem er dus uit hebben en heeft dat tevens op een 'nare' manier geprobeerd.
Buurman denkt dat ik samenspan met de verhuurder en komt de laatste tijd vaak bij mij aan de deur omdat hij denkt dat ik de verhuurder toegang verleen tot het gezamelijke trappenhuis zodat verhuurder zijn woning in kan. (buurman heeft ander slot op toegangsdeur gezet)
Ik word zooooo moe van deze gozer!
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.