Het zijn maar muren mop, die herinneringen gaan gewoon met je mee, die blijven niet achter op je oude adresquote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee okee, maar toen ik ja zei tegen deze woning had ik niet goed ingeschat hoeveel moeite ik er nog mee zou hebben, hoeveel herinneringen en emotie er nog achter zou zitten
Cold feet krijg je meestal de dag voor de bruiloftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:57 schreef Maes het volgende:
Geen cold feet, ik vind het wel spannend maar het er erg veel zin in.
Analoogquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
Het zijn maar muren mop, die herinneringen gaan gewoon met je mee, die blijven niet achter op je oude adres
Greys doet de coordinaaaaaaaaaaaaaaasie dus het komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef APK het volgende:
[..]
Cold feet krijg je meestal de dag voor de bruiloft
Naaah, moet helemaal goed gaan met al die leuke gasten
Hou op!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Greys doet de coordinaaaaaaaaaaaaaaasie dus het komt helemaal goed.
Die "kartonnen doos" zet ze in haar nieuwe huis gewoon op die mega zolder van d'rquote:
Wijze Greysquote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn maar muren mop, die herinneringen gaan gewoon met je mee, die blijven niet achter op je oude adres
Idd....en toen ik eenmaal sliep besloot ik ook maar direct om me te verslapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:00 schreef APK het volgende:
[..]
Cold feet krijg je meestal de dag voor de bruiloft
Naaah, moet helemaal goed gaan met al die leuke gasten
Een collega zei net tegen me: je ebnt een engel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar Engelen bestaan niet, tralalalalaaaa![]()
![]()
Zoooo, boodschappies gedaan voor den BBQ...ik krijg er echt honger van
Had jij zo'n 'FUCK! FUCK! FUCK!' Four weddings and a funeral trouwerij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd....en toen ik eenmaal sliep besloot ik ook maar direct om me te verslapen
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:10 schreef APK het volgende:
[..]
Had jij zo'n 'FUCK! FUCK! FUCK!' Four weddings and a funeral trouwerij?
Dat 'FUCK! FUCK! FUCK!' riepen ze omdat ze zich verslapen hadden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee![]()
Wij hadden echt de leukste trouwerij evah![]()
Alleen het verslapen was ietwat kut
Oh ja, toen riep ik wel iets in die trant idd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat 'FUCK! FUCK! FUCK!' riepen ze omdat ze zich verslapen hadden.
Nou ja, Hugh Grant en zijn zus (?) dan
Oh jaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
Fuck fuck fuckerdiefuckfuck ofzo ja
En dan maar scheuren met die mini.
Ik ook. Maja, het komt wel goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog maar 1 weekje!
![]()
Cat, slaapmuts![]()
Maar er slaapt ook niets zo lekker als een stel poezziez tegen je aan![]()
Hopelijk heeft Julius ook heel snel een baasje, ik vind het zielig
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Kattaklopalert op een meter van mijn stoel![]()
Ome Naard was gewoon nieuwsgierig, die wil echt niet bij je weg hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maja, het komt wel goed.![]()
Kate is net vertrokken. Ome Naard wilde heel graag de reismand in.Wilde hij me iets duidelijk maken?
En morgen Sawyerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maja, het komt wel goed.![]()
Kate is net vertrokken. Ome Naard wilde heel graag de reismand in.Wilde hij me iets duidelijk maken?
Ik denk dat het Naard vies tegen zou vallen als hij echt in de autoooooooowwww was meegegaan. Hij is niet zo'n goede reiziger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ome Naard was gewoon nieuwsgierig, die wil echt niet bij je weg hoor
Kate krijgt het leuk!
Julius blijft tot zijn adoptie lekker bij mij wonen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En morgen Sawyer![]()
Breng je Julius dan direct naar het asiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |