Ik had een leven tot buurman van zijn man naar huis moest komenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Zijn wij de enige twee zonder leven vanavond?
Wat een bitch, die echtgenootquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een leven tot buurman van zijn man naar huis moest komen
Oh, bij mij klonk het wel redelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
Pardon, heeft u misschien het glazuur misschien ergens gezien dat net nog op mijn tanden zat?
Ja maar dat hele geneuzel met dat zingen voor die hele familie. Arghhhhquote:
Ik ken de context niet, fangurlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat hele geneuzel met dat zingen voor die hele familie. Arghhhh
En ik vond het echt valsig soms hoor.
'Ik heb het ook bij Amsterdam' zongen ze.
ROTTERDAM! Rotterdam bedoelen ze!
Stacey Rookhuizen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:45 schreef APK het volgende:
Wie is die vrouw met dat Jedward-kapsel in de jury?
En waar moet ik die van kennen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Stacey Rookhuizen.
Gordon stierf net haast live van het lachen om haar kapsel
Kim Holland look-a-likequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:46 schreef Greys het volgende:
Normaal ziet ze er zo uit, tenminste, voordat ze heur haar kort liet knippen
[ afbeelding ]
Ze is pas 25 trouwens, al zou je dat met het huidige kapsel niet zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:47 schreef APK het volgende:
[..]
En waar moet ik die van kennen?![]()
Laatste glas water overigens [ afbeelding ]
Allemaal nog nooit van gehoord hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Greys het volgende:
Ze is pas 25 trouwens, al zou je dat met het huidige kapsel niet zeggen.
En is je wiki stuk?
Stacey Rookhuizen (Amsterdam, 15 maart 1986) is een Nederlandse ondernemer.
Rookhuizen richtte in 2002 het bedrijf Stacey Records op om onbekend talent de mogelijkheid te bieden om een eigen cd uit te brengen. Hiernaast werkte zij bij de platenmaatschappij Sony BMG op de afdeling A&R lokaal waar ze bands wierf en begeleidde en hierdoor tips en trucs leerde om toe te passen bij haar eigen label. in 2004 brengt haar bedrijf het album Brittle Hearts uit van Paper Moon gevolgd door het album On Air van Behave in 2005. In 2006 won Rookhuizen de Bart Award, een prijs van jongerenomroep BNN voor mensen die het onmogelijke mogelijk maken. In dat zelfde jaar bracht ze diverse albums uit, waaronder van de band 2nd Place Driver. Rookhuizen is tevens de oprichter van het talentenplatform Dutch Delight. Ook werkte ze als disckjockey.
ABN AMRO verkoos Rookhuizen tot ‘Held’ van 2006. Ze is tevens bekend geworden door haar regelmatige optredens als jurylid bij popprijzen, panels en forumdiscussies. Ook staat ze als gastdocent voor de klas bij diverse hogescholen in Nederland waaronder de Rockacademie. In juni 2009 werd Rookhuizen in de Elsevier opgenomen in de lijst van 'vijftig grootste beloften voor de toekomst'. Rookhuizen is momenteel projectmanager op de afdeling Pop bij Muziek Centrum Nederland, en was in 2009, 2010 en 2011 samen met Eric van Tijn, Angela Groothuizen en Gordon jurylid bij X Factor, een talentenjacht van RTL4. Rookhuizen is tevens winnaar van het vierde seizoen van 71° Noord (2009-2010). In de finale versloeg zij de Vlaming Thomas Van Hemeledonck. In november 2010 betitelen Nederlandse modedesigners Rookhuizen als "Dutch Fashion Icon Femme 2010" tijdens de Dutch Fashion Awards in Den Haag.
Ik dacht dat de retard op het podium zou komen, maar dat is dus blijkbaar de bekende artiest?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
Wie, Pyke of Bart van Racoon?
Die Racoon boy
Maar welke was dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Die échte zangert, die Bart, da's toch wel de beste zanger van Nederland hoor
Die kleinste in dat creme shirt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Maar welke was dat?
Wat een debiel programma als je de pop-sterren niet kent
Nou, ik ga er effe voor zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
Nou opletten, ik wil deze drie naar het Songfestival
Ziet er niet uit joh!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
Die gast met die kuif, da's toch een potentiële stemmentrekkert bij de homo's?
Ach, als je 189 foto's van mij neemt zit er ook wel iets tussen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Greys het volgende:
Maar die gozert, denk je serieus niet dat die in de smaak gaat vallen bij de stemmende ho's?
[ afbeelding ]
Ja maar dit is toch ook rete a-sekseh in het Nederlands.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als je 189 foto's van mij neemt zit er ook wel iets tussen.
Ik vond hem niet echt sexy op het podium
Daarna wel dan he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |