Ik drink geen koffiequote:
Pak gewoon ietsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:56 schreef Greys het volgende:
Verdomme, ik heb nul energie vandaag![]()
Of eigenlijk weet ik gewoon niet waar ik beginnen moet... en dat is frustrerend.
Ja! We wilden eigenlijk afgelopen weekend al, maar daar kwam iets tussen van mijn kant.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan jullie alweer saunaatje doen?![]()
En Gb moet nog ff reageren
Dan thee, of fris, of een shot heroïne. Of allemaalquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie![]()
Maar ik ga wel even mijn laptop dicht klappen zo.
Slimme marketingzet juistquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef Boldface het volgende:
En hier hebben ze bij de Publieke Omroep wél geld voor:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
Hoeft toch niet zoveel te kosten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:18 schreef Boldface het volgende:
En hier hebben ze bij de Publieke Omroep wél geld voor:
'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'
Brief met 2 A4tjes en verder niets kan met een ééntjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeft toch niet zoveel te kosten?
Weet iemand trouwens hoeveel postzegels op een brief met twee A4-tjes moeten?
Twee, of is één ook genoeg?
Ta!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
Brief met 2 A4tjes en verder niets kan met een ééntje
Sinterklaas gaat Nederland vertegenwoordigen op het ESFquote:Sms je me morgen ff over Sinterklaas
Ik heb nog postzegels met een 44 er opquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:30 schreef Greys het volgende:
Tot 20 gram is één postzegel met een 1.
Een gewone envelop met twee A4-tjes is lichter dan 20 gram.
2 cent bijplakken dus.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:32 schreef CommanderKeen het volgende:
De 12 punten van Spanje en Turkije zijn al binnen als Sinterklaas naar het ESF gaat namens Nederland
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
ESF_FOK Songfestival FOK!
#Sinterklaas namens Nederland naar het #Songfestival 2012? 'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal' #FOK! #datzouweleenstuntzijn
Ik niet!quote:
Gewoon weer spijbelen!quote:
Mja, dat is dan weer een beetje zonde van maanden voorbereiden.quote:
Girrrrrl Powerrrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
Oud papier weg(vier keer heen en weer rijden
![]()
)
Lege flessen weg
Nieuwe kattenbak voor Borie
Ja, je moet af en toe een daggie vrij nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Ja
Mijn volgende project wordt de kledingkamer. (Wat een zooi)
Maar dat wordt zondag denk ik
Nu nog even boodschappen halen zo voor vanavond en morgen.
Jij hebt lekker bbq weer zeg Ing!![]()
In dat andere topic, knurftquote:
Is het al begonnen dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
Kijk je X-factor mee APK? Ipv altijd 'wat kijken we' roepen als het al af is?
Ja. Vlotjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:39 schreef APK het volgende:
[..]
Is het al begonnen dan?
Ik ben nog niet thuis
Wat is het idee achter het programma?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
Je hebt nog niets gemist, want Glennis zong dat ene groepje echt volledig weg
Ze moesten een duet doen.
Nee pipo, gewoon x-factor, a la Idols.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is het idee achter het programma?
Een battle oid
Ah okay, maar waarom zingen ze in het Engels als het thema 'Ik hou van Holland' isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
Nee pipo, gewoon x-factor, a la Idols.
Alleen deze keer moeten alle kandidaten een gewoon nummer doen en een duet.
Een van Angela d'r groepjes moest met Glennis duetten, ja dan heb je bij voorbaat al geen kans om daar goed bij af te steken natuurlijk
Omdat het een nummer van een Nederlands product isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ah okay, maar waarom zingen ze in het Engels als het thema 'Ik hou van Holland' is
Ah, ik dacht al 'wat een kutmuziek'quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het een nummer van een Nederlands product is
Lisa Lois, heeft vorig jaar gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |