Voor een 9 of wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
MWUH, 8.1 voor Duits 2010-II en ik heb een 8.3 nodig
Deze had 0.8 helaasquote:
Hoiquote:
Nederlands tussen 4,9-6,9 (zonder aftrekpunten), dus denk onvoldoende.. Norm zal nooit 1,0 worden oid.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HoiHoe gingen jouw examens? Internet lag eruit, dus daarom was ik er de laatste dagen niet..
En ik PM m'n naam wel even
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands tussen 4,9-6,9 (zonder aftrekpunten), dus denk onvoldoende.. Norm zal nooit 1,0 worden oid.Maar wel 6 op eindlijst denkik.
M&O tussen 5,1-7,1, dus wel voldoende. Spant enorm of het een 6/7 wordt op eindlijst.
Jij hebt wel Latijn zeker?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jeWel goed dan in ieder geval, want ik hoorde van de m&o'ers hier dat het een waar slagveld was
M&O was niet zozeer moeilijk, maar weet niet.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nederlands wordt misschien echt wel 1.0 hoor, best veel klachten! Denk in ieder geval wel 0.7 of 0.8. En ik hoop op die 7 voor jeWel goed dan in ieder geval, want ik hoorde van de m&o'ers hier dat het een waar slagveld was
Nah, vond het vroeger wel heel leukquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Aan je ondertitel, naam en UI te zien, vermoed ik dat je er goed in bent.
Ik ga er op falen.
Hm oke, ik lees van allemaal mensen dat ze 15 of 22 punten of zo hebben en dat ze hopen dat ze nog een 4 hebben en zoquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
M&O was niet zozeer moeilijk, maar weet niet.Ik vind het wel zonde, daar gaat mijn 6,8 gemiddeld ondertussen.
Ik zie wel, niemand die later om cijfers vraagt.
Ik wil nu al klaar zijn met de CE's.
Sterf, onderling. Haxball heerstquote:
Da's wel extreem weinig. Maar bij M&O wordt er gerekend met doorwerkfouten, zeg dat maar tegen ze.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm oke, ik lees van allemaal mensen dat ze 15 of 22 punten of zo hebben en dat ze hopen dat ze nog een 4 hebben en zo
En ja, ik heb er nu ook wel genoeg van. En ik heb er pas één gehad
ja, alleen jammer dat hij bij het einde opeens afk wasquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Citizen_Kane het volgende:
Die 'hoeremoeder' was wel één goede spelen zeg.
Okay, prinsesquote:
Zie mijn quote een paar pagina's terugquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
Bij VMBO-BB Arabisch zijn er 2 klachten ontvangen terwijl er maar 1 deelnemer is
Pensum?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:54 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, vond het vroeger wel heel leukMaar ik heb echt zoooveel tegenzin om dat te leren, het pensum is zo saai, niet normaal. En aangezien ik Latijn als achtste examen heb volgende week, zal het wel niets worden met dat leren... ik heb een 6.9 nodig om mijn 8 te blijven staan en daar ga ik voor
En jij?
Muziek op zetten en zoooooooquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:56 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja, alleen jammer dat hij bij het einde opeens afk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |