watquote:
Inderdaad, sowieso MSTRKRFT.quote:
bquote:
quote:vmbo-bb Totaal: 139
Vak Aantal klachten Aantal Deelnemers
Aardrijkskunde 1 497
Arabisch 2 1
trojaans paard geblokkeerd ;D, maar wat zit eigenlijk achter geenbrein?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef ThaTim het volgende:
http://gobarbra.com/hit/new-ad2adf465689636cbec9cfdf5a28fd0b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Hoi frog(voor Oscar: kikker)quote:
als ickk m0d was zou ick you bann3n gelyk..quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:00 schreef ThaTim het volgende:
Goede naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
als ickk m0d was zou ick you bann3n gelyk..
Martijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
MartijnOke, overnieuw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Martijn.
Alles kits achter de rits?![]()
Daar welquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, overnieuw:
Hoi Martijn.
Alles kits achter de rits?
sletjes dit dat maar met mij is alles goedquote:
Pff ik weet echt niet allemaal wat ik in mijn GR zou moeten zetten voor Economie hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben m'n aantekeningen aan 't doornemen, en in m'n GR aan het stoppen.
LINKS RECHTS LINKS RECHTS SCHUDDEN MET DIE KUT!quote:
Verbanden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pff ik weet echt niet allemaal wat ik in mijn GR zou moeten zetten voor Economie hoor
Had ik ook bij M&O, iets van 4 punten ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Met wiskunde heb ik 10+ punten aan mijn gr te danken
Jijquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wiskunde A![]()
Ik wil die 5.7 halen maar ik leer niet![]()
ik
5,8 pour moiquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:15 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wiskunde A![]()
Ik wil die 5.7 halen maar ik leer niet![]()
ik
Hou opquote:
maandquote:
Ja ik weet het heb echt vanaf 2005 alle examens geoefend ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch dat het vrijwel alleen maar uit redeneren bestaat?
Hoi ik ben Oscar wie ben jij?quote:
Ik weet dat mijn naam Oscar (quote:
Ismaelquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn naam Oscar () voor schut is
maar waarom
moet je
zo
haterig
doen?
Norm is nooit lager dan 0,6 geweest ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
34 punten moet ik morgen halen, dan heb ik die 5,1 binnen! Bij een N term van 0. Met 30 of 31 punten heb ik het wel binnen maar wordt lastig zat
APPLAUS!quote:
quote:
quote:
Terechtquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik was Kane_Burger maar kon niet inloggen
ik kom er niet inquote:
laat etsu hosten!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
'You were unable to connect dit dat'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |