Een gymnasiumdiploma?quote:
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:02 schreef Flitskikker het volgende:
Achteraf had ik het ook niet moeten kiezen. Eerder Duits ofzo.
Maar mijn leraar is ook niet geweldig, en ik heb niet zoveel gedaan de laatste paar jaren.
Misschien iets, maar SE heb ik altijd onvoldoende.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gymnasiumdiploma?
[..]
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.
Oh ennnnnnn Romereis is natuurlijk baas
Gymnasium beter vinden dan atheneum.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gymnasiumdiploma?
[..]
Gymnasiumdiploma is toch altijd fijn om te hebben? En sowieso heb je ook wat analytischer leren denken en meer culturele bagage meegekregen. Daar kan je nu misschien niet zo heel veel mee (misschien ook wel), maar denk dat dat wel leuk is voor later.
Eigenlijk dat!. Dan stiekum 5 havo doen omdat je te lui bent!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ahhh mwehquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.
Heb al een 5 voor Wiskunde...
Ik heb wel allemaal schema's voor Latijn, dat is nog leerbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:07 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ahhh mwehSteek dan je volle aandacht in een van beide?
Het schijnt echt zo te zijn dat je meer analytisch gaat denken van Latijn en Grieks, ik verzin dat niet?quote:
Maar 5+5 is toch 10!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, maar niet ook nog een 5 voor Bio.
Heb al een 5 voor Wiskunde...
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Maar 5+5 is toch 10!:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Weet ik, maar alsnog.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het schijnt echt zo te zijn dat je meer analytisch gaat denken van Latijn en Grieks, ik verzin dat niet?
Ik ben blij dat ik van GS af ben. Slechtste vak destijds, al die lange lulverhalen die ik niet kon onthouden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar alsnog.
Mijn GS leraar zegt ook dat de gymnasium-kinders makkelijk een 7/8 scoren op geschiedenis, en de atheneum leerlingen erin falen.
Zal wel te maken hebben met verbanden leggen ed.
Als je de batterijen heel snel door je handenpalmen wrijft, doen ze het ook weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik had vandaag
YOU'R BATTERIES ARE LOW!!
Gelukkig had ik nieuwe
ik had vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik had vandaag
YOU'R BATTERIES ARE LOW!!
Gelukkig had ik nieuwe
Ik ook, wij zijn stoerquote:
Waarom weet ik de chemische verklaring daarvoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef -tape- het volgende:
Laatste post.
[/[quote]Op donderdag 19 mei 2011 20:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als je de batterijen heel snel door je handenpalmen wrijft, doen ze het ook weer
Omdat daarom, nerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:11 schreef Natrium het volgende:
[..]
Waarom weet ik de chemische verklaring daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |